Kumpi kortti on kivempi saada jouluna: kuvakortti lapsista vai kortti tiimarista ostettu?

  • Viestiketjun aloittaja "Hanna"
  • Ensimmäinen viesti
nbd
Lasten kuvat on mun suosiossa, ne on ainoat kortit, jotka säilytän (valokuvakansioon päätyvät joulun jälkeen). Saatan myös pistää joulukoristeiden joukkoon säilöön hienoimmat itse tehdyt kortit, ne voi laittaa esille seuraavanakin vuonna. Mutta myös tiimarikortit lämmittävät mieltä!
Sen verran tahdikas pitää tietty olla, ettei nyt lapsettomuudesta kärsiville mitään vauvakortteja lähettele (jos siis tuo ongelma tiedossa)
 
"vieras"
Kuvakortti lapsista tai lemmikistä tai vaikka kaikista. Tai sitten itsetehty. Viimeisenä tiimarit ja muut valmiiksi ostetut.

En kyllä käsitä, että miten kenenkään lapsettomuuteen liittyy nämä. Eihän niiden lapsien kanssa saisi tehdä mitään, jos aina on vaarana, että joku lapeton näkee ne mun lapset ja saa siitä pahan mielen.

Säälittävää sen sijaan on aikuinen, joka sanoo että nauraa katketakseen noita kuvakortteja. XD Mahtaa olla yksinkertainen elämä, jos vedet silmissä alkaa nauraa valokuvaa. Siis vain sen takia, että se on joulukortti.

Me annamme joka vuosi joulukortit lapsista, jotka on harkiten tehty. Lapsia ei ole vain istutettu sohvalle ja kuvattu ja siitä suoraan kehitetty kortiksi vaan mietitty idea kuvaan, käsitelty se, haettu mukava runo vielä ja sitten siitä ne kortit. Ja mies on kuvankäsittelijä niin on kyllä persoonallisia ja kivoja kortteja mielestäni.
 
"minä"
Kuvakortti on kiva saada varsinkin sellaiselta jota harvemmin näkee livenä, näkee miltä näyttävät nyt. Mutta mukavinta on, että joku muistaa, oli se kortti sitten millainen vaan.
 
Ihan oikeasti mulle on IHAN SAMA!

Kun mulle nyt vaan on tärkeintä se ajatus koko hommassa. =) Vaikea ehkä uskoa näiden valitusketjujen jälkeen, mutta mulle on ihan sama, mikä kuva siinä kortissa on. Tai onko se itsetehty vai Tiimarista vai mistä. Se "Hauskaa joulua" tms. on kohta, jota tuijotan. Kiva, jos kuva on joku minusta hauska, mutta en todella tule pahalle päälle, vaikka oliskin semmoinen, jota en itse lähettäisi. :)
 
??
Minä olen varmaan kummajainen, mutta en ole koskaan heittänyt yhtään saamaani korttia pois/roskiin. Oli sitten kyse joulu-tai synttäri- tai mistävaankortista. Ja mielelläni otan edelleen kaikki kortit vastaan, vaikka niitä jo onkin aikamoinen määrä.. :)
 
"hmm"
Eniten tykkään kuvasta jossa koko perhe, tai lemmikeistä joille on ängetty jotain jouluista tms. juhlaan liittyvää. Lapsikuvatkin on ihan kivoja, varsinkin jos ei niitä näe niin usein, niin on kiva nähdä miltä ne näyttää nyt.

MUTTA älkää lähettäkö mulle niitä oksettavia kuvia joissa nicopetteri on 'syönyt ihan itse' ja näyttää vastenmieliseltä kuolapöperönaamalta, NIITÄ mä en voi sietää.

En myöskään oikein ymmärrä tiimarikortteja joissa lukee jo valmiiksi 'hyvää joulua' ja sitten lähettäjä on vain heittänyt nimmarin alle. Mikä idea sen lähettämisessä on? edes jotain vois sinne itse pistää, kertoa kuulumisia tms.
 
katkera paska
Minä pidän kaikista muista korteista paitsi lasten kuvista, koska en itse voi saada lapsia ja ne muistuttavat minua siitä, mistä jään paitsi. Tosin en ole kertonut ystävilleni lapsettomuudestani, joten he eivät tietenkään voi sitä tietää, enkä siksi loukkaanukaan noista korteista, mutta paha mieli tulee silti.
Peesi!! Meinasin sanoo ihan samaa.. tosin mun kaverit tietää, joten ei oo onneks tunkenu väkisin niitä kakaroittensa kuvia.
 

Yhteistyössä