Kumpi Mekko Häihin,ja rehellisiä vastauksia kiits,kauhea pulma

  • Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
Ehdottomasti ylempi, jos miesnäkökulmaa kysyy :D
Sun kroppas on selvästi edustetumpi siinä. Mut tääki vain my opinion.
:heart:
ylemmässä näkyy joo paremmin lantio yms,toi alempi on vähän leveempi ettei oikein näy mitään kropasta.leventääkin hieman
Nii i. Miks laittasit sen? Häät on kuitenkin kauneuden juhlaa..

:saint: :saint:

Mä luulen että noi palstalaiset hokee että alempi alempi just siks ku ne kadehtii noin hyvää vartaloa :D :D


Mut ei sillä..kaunis se on toi alempikin.
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
Ehdottomasti ylempi, jos miesnäkökulmaa kysyy :D
Sun kroppas on selvästi edustetumpi siinä. Mut tääki vain my opinion.
:heart:
ylemmässä näkyy joo paremmin lantio yms,toi alempi on vähän leveempi ettei oikein näy mitään kropasta.leventääkin hieman
Nii i. Miks laittasit sen? Häät on kuitenkin kauneuden juhlaa..

:saint: :saint:

Mä luulen että noi palstalaiset hokee että alempi alempi just siks ku ne kadehtii noin hyvää vartaloa :D :D


Mut ei sillä..kaunis se on toi alempikin.
sä taidat tuntea naisen mielen hyvinkin :D
toi oli aika hyvin kyllä sanottu :p
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
Ehdottomasti ylempi, jos miesnäkökulmaa kysyy :D
Sun kroppas on selvästi edustetumpi siinä. Mut tääki vain my opinion.
:heart:
ylemmässä näkyy joo paremmin lantio yms,toi alempi on vähän leveempi ettei oikein näy mitään kropasta.leventääkin hieman
Nii i. Miks laittasit sen? Häät on kuitenkin kauneuden juhlaa..

:saint: :saint:

Mä luulen että noi palstalaiset hokee että alempi alempi just siks ku ne kadehtii noin hyvää vartaloa :D :D


Mut ei sillä..kaunis se on toi alempikin.
Ai jaa, mä kehuin eilen kakkosmekkoa ja siinä samalla myös ap:n vartaloakin...Mutta siis niinku jos kehuin kakkosta, oon vaan kade?! Kyllä tää on ihme palsta.
 
Hirveän pahan pistit. Molempi parempi , tosi kauniita mekkoja ja kaunis on mekkojen kantajakin :). Asustat molemmat pinkillä huivilla/neuleella ja mustalla laukulla + korkkareilla - ylempään koruiksi jotain herkkää, alempaan ne mustat/pinkit korvikset ja hiusjuttu.

Tätä etikettivouhotusta mäkään en nyt ymmärrä, vaikka yleensä kuulun konservatiiveihin näissä asioissa. Kumpikaan mekoista ei ole kokovalkoinen eikä -musta, ja jos kettan hartioillekin tulee peittoa, niin ihan olet asiallisesti ja juhlavasti pukeutunut.

Hauskoja häitä :)!
 
vieras
Molemmat erittäin kauniita.
Ylempi ehkä hieman tyttömäisen tyylikäs herkkine kukkakuvioineen ja alempi pelkistetymmän tyylikäs.Itse ehkä valkkaisin ylemmän koska sulla on kroppaa mitä näyttää....muuten mekkona alempi,koska pelkistetympi.
Itselleni ei sopisi kumpikaan...olen lyhyt paksujalkainen tanttara.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Kauniita mekkoja, mutta silmää miellytti enemmän alempi. Ylempi ehkä hitusen alus-/yömekon näköinen..
mun mielestä tota yömekkofiilistä ei tartte pelätä yhtään koska kuitenki settiin kuuluu hieno kampaus ja kengät. Meikit yms.
Sitä kautta se profiloituu just edukseen.

 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Kauniita mekkoja, mutta silmää miellytti enemmän alempi. Ylempi ehkä hitusen alus-/yömekon näköinen..
se voi kuvassa kyllä näyttää yöpaidalta mutta värit on paljon kirkkaammat luonnossa eikä se oikeesti näytä sit yöpaidalta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Kauniita mekkoja, mutta silmää miellytti enemmän alempi. Ylempi ehkä hitusen alus-/yömekon näköinen..
se voi kuvassa kyllä näyttää yöpaidalta mutta värit on paljon kirkkaammat luonnossa eikä se oikeesti näytä sit yöpaidalta :)
Nonnih, mun mielestä tän pitäis jo ratkaista tämän pulman. Go for the number 1! ! (pliis!) :D

 
Mä oon kyllä samaa mieltä Kiltistituhman kans että tuo ylempi korostaa sun kroppaa vielä enemmän ja siinä mielessä se vois olla parempi. Jos on tollanen kroppa niin mä kyllä mielelläni esittelisin sitä ennemmin kuin itse asua:) :)

Eikös oo kivaa, nyt me ollaan saatu sut ihan sekasin kun toiset ehdottaa toista ja toiset toista:) Mutta kuten sanottu, laitat kumman vaan niin hyvältä näytät!! :)
 
tuttemui
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:
Kauniita mekkoja, mutta silmää miellytti enemmän alempi. Ylempi ehkä hitusen alus-/yömekon näköinen..
se voi kuvassa kyllä näyttää yöpaidalta mutta värit on paljon kirkkaammat luonnossa eikä se oikeesti näytä sit yöpaidalta :)
Mulla on ollu tollanen samanlainen kerran häissä, ja ei kyllä näyttäny yhtään yömekolta :D
Nyt mennään häihin (eri vieraat) ja mies haluais nähdä sen mun päällä uudelleen...mutta, mutta. Olen raskaana 17+ ja en haluais vielä kaikkien huomaavan. Tuohan tuo kivasti muodot esiin ;) nekin vähemmän kauniit!


 
hei
Se riippuu ihan minkä näköinen olet muuten. Onko sulla vahvat kasvonpiirteet/ meikkaatko vahvasti? Silloin ehkä valitsisin jälkimmäisen. Jos olet ennemmin ulkonäöltäsi herkkä keijukainen, ota ensimmäinen.

Kummassa viihdyt paremmin?
 
Kyy
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2483010.jpg
VAI
http://www.aijaa.com/v.php?i=2483011.jpg

Molemmat pistän kuitenkin myyntii häiden jälkeen niin se on sama kumpi jää käyttämättä =) Niin ja olen Vieras häissä :D
Minkä kokonen toi alempi mekko on? Ja hintaa? Haluun ostaa sen! :D
 
Perhoinen84
Alkuperäinen kirjoittaja frog2:
Alkuperäinen kirjoittaja Perhoinen84:
http://www.aijaa.com/v.php?i=2483010.jpg
VAI
http://www.aijaa.com/v.php?i=2483011.jpg

Molemmat pistän kuitenkin myyntii häiden jälkeen niin se on sama kumpi jää käyttämättä =) Niin ja olen Vieras häissä :D
Minkä kokonen toi alempi mekko on? Ja hintaa? Haluun ostaa sen! :D
laitoin yv:Tä =)
 

Yhteistyössä