Kumpi mekko treffeille päälle? En osaa valita..

  • Viestiketjun aloittaja treffailija
  • Ensimmäinen viesti
treffailija
Eli treffit olisi tiedossa miehen kanssa jonka olen tavannut vain kerran aikaisemmin, lupaili vievänsä minut ravintolaan syömään ja ehkä leffaan jälkeenpäin.

En vain millään osaa päättää mitä laittaisin päälleni, kaksi ihanaa mekkoa löysin Nellyltä.
Taustatietoina voin valaista että olen n. kolmikymppinen ja 173cm/69kg

Jos olisit minä, kumman mekon laittaisit?
Lisäksi saa ehdotella mielestään mekkoihin sopivia kenkiä. :)




 
"Hmm"
Ei kumpaakaan. Tuo jälkimäinen kesällä ehkä jonnekin päivätreffeille.

Tuo eka ei oikein sovi ravintolaan, eikä varsinkaan elokuviin.

Jos on ravintolaruokailu ja leffailta tiedossa, niin farkut tai muut housut ja jokin mukava vähän siistimpi pusero.

Jos ilman leffaanmenoa ilta ja todella hieno ravintola, ei mitään Rosso tyyppistä ketjupaikkaa niin sitten hameella ja tälläytyneenä.
 
Joo aika kesäisiltä näyttää tähän vuodenaikaan.. Ensimmäinen on nätimpi väriltään, mutta näyttää alusasulta. Toinen taas näyttää rantamekolta.. Joten passaisin molemmat ja etsisin uuden vaihtoehdon!
 
treffailija
Höh, en kyllä itse näe noissa mitään yöpaitoja tai rantamekkoja. En viitsisi mitään villapaitaa ravintolaan laittaa, vaikka onkin helmikuu.
Treffit parin viikon päästä ja ihan suomessa.

Tietenkin tarvitsisi boleron tai kenties huivin olkapäille, ettei liikaa palele?
 
"Noo"
Haluatko, että seuralaisesi tuijottaa rintojasi niin ruokailessa kuin elokuvissakin? Siinä on soosit rinnuksilla ja keskustelu tasoa nolla.

Makuukammariterffeille nuo sopivat erinomaisesti.
 
Öööö siis treffeille noin juhlavassa mekossa kuin tuo eka? Ja etenkin vuodenajan huomioiden?

Toi toka nyt on muutenkin aivan karsea, en laittaisi yhtään minnekään.
Miten sulla voikin olla noin eri tyyliset vaihtoehdot???
 
En kyl laittais kumpaakaan helmikuussa treffeille, toi alempi menis kesällä...
Niin ja itse kyllä tykkään tälläytyä ja käytän todella paljon mekkoja, korkkareita jne, mutta noi mekot musta ampuu kyl yli :)
 
"poppis"
Ekasta tuli kyllä yöpaita mieleen et jos meinaat ettei sinne elokuviin asti mennä, vaan isket miehen suoraan tainnoksiin ja raahaat makkariin niin se päälle.
Noista ravintolaan ja elokuviin tuo kakkonen.
 

Yhteistyössä