kumpi? netscape vai firefox? vai kenties mozilla?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Eiks Mozilla ja Firefox ole sama? :|

Mulla on toisella koneella Firefox veljen jäljiltä. Se on ihan ok, mutta jostain syystä alko tökkimään kuukaus-pari sitten niin usein että vaihdoin Operaan. Mulla ei ole jääny vielä näkemättä ja kokematta ku muutamat Nassukirjan "ohjelmat" joten ei ole tarvetta vaihtaa :whistle:
 
heippa
Mozilla Firefox. Tosin lehdessä oli juttua, et mikkisofta suunnittelee jotain muutosta, et tulevaisuudessa kai tietyille sivuille ei pääse kuin IE:llä. Enpä tiedä sit. =)
 
siis firefox on mozillan yks versio, se josta tulee kokoajan uudempia versioita, se vanha mozilla on edelleen olemassaoleva nettiselain, ja toimiikin. netscapeenkaan ei tuu enää päivityksiä (käsittääkseni) niin usein jotenka miunki valinta on firefox.
 
jaa-a
Voisiko joku selittää näiden olennaisimmat erot? Miten voi esim vaihtaa IE:n johonkin toiseen? Olen ostamassa kannettavaa, ja nämä kiinnostavat minua kovin, mutta kun en muista mitään tiedä, aina ollut tämä IE.
 
heippa
Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Voisiko joku selittää näiden olennaisimmat erot? Miten voi esim vaihtaa IE:n johonkin toiseen? Olen ostamassa kannettavaa, ja nämä kiinnostavat minua kovin, mutta kun en muista mitään tiedä, aina ollut tämä IE.
IE jää koneelle, mutta lataat netistä esim. Mozillan. Sulla on koneella molemmat, mutta käytät sitä Mozillaa. IE:a ei kantsi mennä poistamaan.
 

Yhteistyössä