kun annatte lahjaksi vaatetta jätätkö hintalapun/leikkaatko hinta kohdan vaan pois/ otatko koko lapun veks?:)

  • Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti
v
Jätän hintalapun, mutta joko leikkaan tai peitän hinnan. Ihan siksi, että jos ei olekaan sopiva, niin pystyy vaihtamaan. Useimmissa paikoissa kyllä nykyään pystyy ilman lappujakin, mutta jotenkin vaikuttaa että kynnys on pienempi lahjan saajalle, jos laput on vielä kiinni ja toisaalta niistä lapuista usein ilmenee ostopaikka, joten sikälikin helpompaa.
 
sunflower20
Tökeröä olisi jättää hinta näkyviin. Se olisi vaan huonon itsetunnon pönkittämistä, jotta lahjansaaja olisi hyvin kiitollinen jos sattuu olemaan hintavampi lahja kyseessä.

Laput jätän paikalleen mutta hinnan leikkaan pois. Juuri sen takia että on helpompi vaihtaa.
 
Gluteus maximus
Hinnan otan pois. Muuten lappu jää, koska tuttavapiirissä ihmisiä, jotka eivät halua mitään kirpparitavaraa, joten lappu on varmuudeksi kiinni, että tajuavatsen olevan kaupasta ostettu, koska muuten jäisi käyttämättä. Uskomatonta, mutta totta.
 
tuore äiti
Leikkaan hintakohdan pois tai peitän sen esim tarralla. Joskus olen varmistanut ostaessa että saa vaihtaa ilman lappuja,tälöin otan kaikki laput irti mutta säästän ne missä on esim tuotteen tietoja ja tarjoudun tarvittaessa hoitamaan vaihtamisen.
 
vv
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Voiko niitä muka vaihtaa ilman kuittia?? Tai kun on hintalappua leikelty?
Esim. hennesillä ja Lindexillä jos pyydät tuotteita pakettiin, leikkaavat siellä liikkeessä hintalapuista hintatiedot pois. tuotteen voi vaihtaa ilman kuittia kun laput on paikoillaan. Olen onnistunut vaihtamaan ilman kuittia ja ilman lappuja Hennesillä vaatteen, kun oli vasta liikkeeseen tullut tuota jossa oli virhe jota en kaupassa huomannut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Hinnan otan pois. Muuten lappu jää, koska tuttavapiirissä ihmisiä, jotka eivät halua mitään kirpparitavaraa, joten lappu on varmuudeksi kiinni, että tajuavatsen olevan kaupasta ostettu, koska muuten jäisi käyttämättä. Uskomatonta, mutta totta.
Sairaaksihan siitä tulee, kierrätetystä vaatteesta. HYI!
Voi tsiisus miten tyhmiä jotkut ihmiset ovat. :eek:
 
gg
leikkaan sen kohdan lapusta pois missä hinta, seppälässäkin kun laittavat tuotteen siihen lahjalaatikkoon leikkaavat alapuolen lapusta pois siihen ylhäälle jää vielä nimi ja viivakoodi jos tarvii vaihtaa
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Hinnan otan pois. Muuten lappu jää, koska tuttavapiirissä ihmisiä, jotka eivät halua mitään kirpparitavaraa, joten lappu on varmuudeksi kiinni, että tajuavatsen olevan kaupasta ostettu, koska muuten jäisi käyttämättä. Uskomatonta, mutta totta.
No on kyllä uskomatonta :eek: ! Ei mulle ole koskaan edes tullut mieleen, että jos vaate on paketissa ilman lappuja, niin se voisi olla kirpparilta. Mua se ei edes haittais, mutta enpä tosiaan ole koskaan tullut ajatelleeksikaan.

Nimittäin mä leikkaan aina laput irti, etenkin sen, missä lukee hinta. Jos siinä on jotain muita lappuja, joissa kerrotaan vaikkapa vaatteen ominaisuuksista tms, niin ne mä jätän kyllä paikoilleen.
 
Snoopy
Suttaan tai leikkaan hinnan pois näkyvistä. Muuten jätän laput kiinni.

Itse en muuten edes kiinnitä asiaan huomiota jos saan tai lapset saavat vaatelahjoja. Olen kyllä muistaakseni saanut laputtomia sekä lapullisia lahjoja :) Eli on olemassa selkeästi kahta koulukuntaa =)
 
näin
Joko leikkaan sen hintakohdan pois tai sitten koko lapun.. mutta huomannut että jotkut jättää hinnat. varmaan siksi että nähdään miten kallis merkkivaate, heillä on tullut ostettua.
 
A
Muistakaa tuotetta ostaessanne kysyä mikä on myyjäliikkeen käytäntö. Esim. jos meillä lähtee tuotelapuista hintoja leikkaamaan, tulee niistä todella tökerön näköisiä (hintalapun takapuolella saattaa olla myös oleellisia tuotetietoja), joten suositellaankin hinnan suttaamista. Lisäksi periaatteena on se, että lappujen pitää olla kiinni tuotteessa, jotta sillä on vaihto-/palautusoikeus.
 

Yhteistyössä