Kun clomit ei auta..?

  • Viestiketjun aloittaja aalto
  • Ensimmäinen viesti
aalto
Niin mikäs on seuraava "askel" hoidoissa? Lapsettomuuden syynä on pco, nyt clomiannos on 2 tabl., mutta vain 2 kiertoa enää jäljellä, nyt neljäs menossa ja sitten pitäisi siirtyä tehokkaampiin keinoihin gynen mukaan, mutta jätti vielä selvittämättä niitä tarkemmin viimeksi, joten auttakaa te kokeneemmat, onko seuraavaksi inssi vai pistoshoito vai mikä..?

Kiitokset etukäteen jo vastauksistanne :flower:
 
Moi! Taidetaan olla "samassa jamassa", mulla myös 4. Clomikierto menossa ja kaksi siis enää jäljellä :\| Olin niin toivonut, että Clomeilla selvittäisiin ja saataisiin raskaus alulle. Mä olen ymmärtänyt lääkärin puheista, että ainakin meillä inssi on seuraava askel. Menee varmaankin syksyyn, kun tulee kesätauko. Ja enkä kyllä muutenkaan halua kesällä "murehtia" näitä asioita, lääkkeenottoja sun muita ja kärsiä sivuvaikutuksista. Mulla ainakin Clomit aiheuttaa kamalaa turvotusta ja vatsakipuja tietyssä kierron vaiheessa, ja tuntuu että se vaan pahenee mitä kauemmin noita syö :\| Meillä ei ole tutkimuksissa huomattu mitään kovin merkittävää syytä tähän lapsettomuuteen, miehellä oli pientä häikkää simppatestissä, mutta ei mitään vakavaa. Mulla on Clomeilla vahvistettu ovulaatiota, mikä on kuitenkin verikokeiden mukaan tapahtunut ainakin niissä kierroissa kun on katottu. Välillä tuntuu aika epätoivoiselta, kun raskaus ei vaan ota alkaakseen... Tuntuu uskomattomalta, että siitä on jo yli 2 vuotta kun annettiin vauvalle mahdollisuus tulla. En olisi voinut kuvitellakaan, että vieläkään ei olisi tärpännyt näin pitkän ajan päästä.
 
täällä myös sama tilanne. Nyt 4 clomi kierto päivässä 18, tähän asti menty 1 tabl/päivä, seuraavaan kahteen kiertoon nostetaan 2 tabl/päivä. Taustalla ovulaatiohäiriö eli hyvin epäsäännöllinen kierto, joka nyt clomeilla kuitenkin hyvin jämptisti 28-30. Clomeilla ovulaatio tapahtuu ajallaan, 1 tabletilla on kypsynyt aina yksi munasolu kun on ultrattu. Ei ylipainoa, ei PCO:ta, simppa testi kunnossa.
Yritystä on jo n puolitoista vuotta, ja ainoa plussa on nähty ovulaatiotikussa :LOL:
kyllä kuvittelin jo tässä vaiheessa työnteleväni vaunuja
 
Heips!

Meillä clomit ei toimineet, söin 4kk. Tai follikkeleja kehittyi mutta limakalvot vastaavasti oheni. Mulla pco ja miehen siittiöt ei priimaa mutta pitäis riittää lapsen tekoon.

Inssi ensi viikolla. Huomenna alotan piikitykset, puregonia 50 yksikköä viisi päivää ja sitten ultra ens vk ma josta määräytyy tarkka inssipvä.

Alotin jättihelokkien popsimisen, moni kehunut niiden vaikutusta limakalvoihin. Eipä ole haittaakaan niistä :LOL:
 

Yhteistyössä