Kun katsot itseäsi bikinit päällä peilistä?

  • Viestiketjun aloittaja v
  • Ensimmäinen viesti
She-na
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
joo, mut sähän olet/olit sairas? tai näin mä olen sun juttujes perusteella käsittäny. ei kai kukaan toivo oikeesti jotain syömishäiriöö avuksi laihuuteen
No en ollu sairas kun olin 157/52-55, sitten vasta homma lähti hanskasta kun meni alle 50. Ja nyt en todellakaan ole laiha!
 
Blondi
Alkuperäinen kirjoittaja anteeks ohi aiheen:
Mä olen pahoillani mutta musta tuo 32/34 kokoinen nainen muistuttaa yleensä enemmänkin teinityttö tai jopa lasta ja mua jossain mielessä kuvottaa se seikka... No mallithan toki on sitä ikäluokkaa, tuolla ne kiikkuu katu kuvassa pikku bikiineissä mainoksissa ja vanhat äijät kyylää. Sitten ihmetellään mistä niitä pedofiilejä oikein sikiääkään... Heille löytyy virikkeitä meidän naisten "ihannoimasta" maailmasta
mikä nainen, missä
 
ff
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Alkuperäinen kirjoittaja ff:
joo, mut sähän olet/olit sairas? tai näin mä olen sun juttujes perusteella käsittäny. ei kai kukaan toivo oikeesti jotain syömishäiriöö avuksi laihuuteen
No en ollu sairas kun olin 157/52-55, sitten vasta homma lähti hanskasta kun meni alle 50. Ja nyt en todellakaan ole laiha!
kauanko sä olit sitten lihava? 3kk?
 
terveys tärkeämpää
Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:
Alkuperäinen kirjoittaja anteeks ohi aiheen:
Mä olen pahoillani mutta musta tuo 32/34 kokoinen nainen muistuttaa yleensä enemmänkin teinityttö tai jopa lasta ja mua jossain mielessä kuvottaa se seikka... No mallithan toki on sitä ikäluokkaa, tuolla ne kiikkuu katu kuvassa pikku bikiineissä mainoksissa ja vanhat äijät kyylää. Sitten ihmetellään mistä niitä pedofiilejä oikein sikiääkään... Heille löytyy virikkeitä meidän naisten "ihannoimasta" maailmasta
mikä nainen, missä
Niinpä...

Jotenkin tuntuu kuin kaikki millä on merkitystä on ulkomuodossa. En mä tiedä... surettaa vaan. Eikö ihmiset muka tajua pariutuessaan ja perhettä perustaessaan että se puoliso tulee muuttumaan. Niin rakauksien myötä kuin iän myötäkin. Sama ihminen kuitenkin (toivottavasti) on rinnalla vielä silloinkin kun iho on rypistynyt ja rutistunut. Tää kertakäyttökultuuri on iskenyt jo ihmiskehoonkin... Vain paras muka kelpaa ja aina löytyy parempaa =( Itku tulee kun miettii maailmaa jossa nyt vielä viattoman ihanat tyttölapseni vielä tulevat elämään. Osaisimpa äitinä antaa paremman esimerkin.
 

Yhteistyössä