Kun masennuslääkkee ei sovi?!

Olen aivan patti tilanteessa.Keskivaikeaan masennukseen ja ahdistuneisuuteen kokeiltu ssri ryhmän lääkkeistä muutamamia(cipralex, zoloft) ja ne ei sovi mulle ollenkaan.Olen niiden kanssa aivan lukossa ja entistä ahdistuneempi . Nyt kokeilussa efexor, mikä sopii paremmin, mutta tappaa aivan kaikki seksuaaliset halut. Pelkkä ajatuskin etoo..Ja oikeastaan jopa kaikki läheisyys(halailut, pussailut).
Aurorixia kokeiltiin myös, mutta se aiheutti vain hermostuneisuutta ja unettomuutta...ei oikeastaan mitään apua.
Ihan epätoivoinen olo..Mitä vielä voisi kokeilla :'( ............

Onko muilla vastaavia kokemuksia, että oikeian masennuslääkkeen löytäminen olis hankalaa?
 
Niinpä kun oliskin niin helppoa et se osuis kerralla, mulla ei ainakaan ollu. Sama lääke ja sama vaikutus.... tietty masiksellakin on osuutensa asiaan. Oliskohan lekurilla jotain seksy-pilleriä antaa... :LOL:
Efe on mulle kolmas lääke ja sopivin ollu, paitsi noi sivuvaikutukset on miinusta.
Yhden lekurin mukaan ne on kaikki samankaltaisia vaikutuksiltaan mut yksilöllisesti tilanteet vaihtelevat sit paljon, jollaki voi natsata kerralla ja sit voi olla et ei löydy lääkettä ollenkaan.
 
Olenkin vitamiinilinjalla ja käyn akupunktiossa. E-epasta ja karnosiinista on saatu hyviä tuloksia masennuksen hoidossa. B- tä ja C-tä käytän myös ja magnesiumia.

Ja pitää opetella ottamaan rennommin ja kuuntelemaan itseään. Ja itkeä kun itkettää ja etsimällä etsiä hyviä asioita omassa elämässään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Kyllähän tuo Triptyl luetaan myöskin mielialalääkkeisiin, vaikka minulla sitä käytetään fibromyalgiaan. Voisikohan sitä kokeilla Sinulle?
Luin netistä että pienet annokset ei tehoa mielialaan,eikä ahdistukseen....Ja eikös tulla triptylillä ole sit taas isoilla annoksilla hurjat haittavaikutukset?(kun on niitä vanhoja lääkkeitä)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tippitappi:
Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Kyllähän tuo Triptyl luetaan myöskin mielialalääkkeisiin, vaikka minulla sitä käytetään fibromyalgiaan. Voisikohan sitä kokeilla Sinulle?
Luin netistä että pienet annokset ei tehoa mielialaan,eikä ahdistukseen....Ja eikös tulla triptylillä ole sit taas isoilla annoksilla hurjat haittavaikutukset?(kun on niitä vanhoja lääkkeitä)
Kyllä, näin minäkin olen lääkäriltä kuullut että jos sitä otetaan suurina annoksina, on se tarkoitettu lähinnä masennukseen, mutta kuulema jo tämä minun annokseni, 25 mg kohottaa mielialaa. Minäkin olin masentunut ja ahdistunut, mutta kun sain tämän lääkkeen, kaikki alkoi helpottamaan. Minulla masennus tosin liittyi fibromyalgiaan.

Juu, vanhanajan lääke tämä näyttäisi olevan, mutta tepsii ihmeen hyvin minulla, nopea pulssi ei tosin ole kiva juttu, siitä täytyy jutella vielä lääkärin kanssa lisää. Suurina annoksina näyttäisi olevan jopa vaarallinen, näin jostakin luin täällä netissä.
 

Yhteistyössä