Kun masennuslääkkeet ei sovi

Mitä sitten???? Olen kokeillut monenlaisia, viimeisimpänä sertralin nimisiä lääkkeitä. Söin niitä yli puoli vuotta ja pää oli kipeä joka päivä. Silmät ja niiden pohjat oli kans kipeet. Öisin valvoin tosi paljon ja päivät sitten tosi väsyksissä. Lopetin niiden syömisen ja siihen loppui pääkivut ja silmäkivut...MUTTA....hermot on aivan riekaleina ja itkettää niin pirusti joka asia. Lapset meillä on 3v. ja 5v. ja ne on todella vilkkaita. Tuntuu että ne imee musta kyllä kaikki mehut. Isä on superhyvä lapsille ja on niiden kanssa paljon. En vain ole kertakaikkiaan saanut itseäni kuntoon synnytyksien jälkeen. Seksi on minulle aivan kauhea asia...heti kun mies koskee silleen, niin aivan alkaa savu nouseen korvista. Terapias on käyty ja kaikin puolin yritetty korjata tilannetta mutta mikään ei auta....MIKÄ MUA VAIVAAAAAA!!!!!!!!!!!
 
Mitä lääkkeitä olet jo kokeillut??
Lääkkeitä on vaikka kuinka paljon, vaikutukseltaan erilaisia. Ssri ryhmän lääkkeet, ja snri ryhmän lääkkeet. Lisäksi vanhat trisykliset ja mao estäjä.

Monesti parhaat tulokset saadaan terapian ja lääkityksen yhdistelmällä...Mutta hitaasti.

Voimia sulle! :hug:
 
Anna itsellesi aikaa parantua, masennuksesta paraneminen on pitkän tien kulkeminen se sisältää ylä ja ala mäkiä.
Jos saisit kotiin apuja, lapset vaikka hoitoon, ja miehen kanssa kahdenkeskistä aikaa. Kyllä miehesi varmasti ymmärtää, jutelkaa ja voihan sitä olla muuten lähekkäin.
Ja lääkärissä käyntikin varmasti olisi hyväksi
Jaksamista sinulle :hug:
 
Mittauta hormonit gynekologilla. Mulla auttoi masennukseen estrogeenihoito. Nyt vedän jätti annokset vitamiineja Antioksidanttiklinikan ohjeiden mukaan. B rauhoittaa hermoja, otan myös C:tä, E:tä, sinkkiä, seleeniä ja magnesiumia. Sekä kalaöljyä, se on tärkeää. Kokeile vitamiinihoitoa ja vaikka akupunktiota kaveriksi. Ja RENTOUDU. Stressi tuplaa oireet mulla ainakin.

Terapiaan en usko, mutta toki se auttaa kun osaa ottaa esim. löysemmin. Eikä ole niin tiukka itseään kohtaan. Jaksamista!!!
 

Yhteistyössä