Kun mies valehtelee lapsiasiasta

  • Viestiketjun aloittaja hämmentävä soppa
  • Ensimmäinen viesti
hämmentävä soppa
[QUOTE="huoh";29602264]Miehestä varmaankin tuntuu hienolta kun jokaist laukeemista kytätään.. Kai seksiä voi teillä harrastaa ilman raskautumista? Kivat paineet ja toinen vielä alkaa keksimään juttuja miehen puolesta :D Ei se herrajumala tarkoita ettei lasta halua vaikkei jokainen siementippa perille menis..
Ehkä voisitte hiukan löysemmällä pipolla touhuilla nii helpottais kenties ne alitajuiset ongelmat tuon laukeemistilanteen suhteen. Nauttikaa toisistanne. Rento asenne voisi helpottaa mahdollisen raskauden onnistumista sekä vähentää keskenmenon riskiäkin.[/QUOTE]

Huoh. Voisit säkin vaikka lukea ketjun, ennenkuin alat kommentoimaan. Mies on tehnyt tätä jo jonkun aikaa, enkä ole sanonut mitään. Nyt vasta kysyin. Tosi inhottavaa tuollainen kommentointi, että kyttään joka siementippaa. En kyttää. Mutta ihmettelen toki, kun ei kuulu miehen tapoihin tollanen lakanoille muuten vaan laukeaminen. Enkä vastusta esim. kondomin käyttöä, jos nyt mies sattuisi haluamaan niitä siementippojaan pantata :D

Ja vika kommenttisi on todella törkeä, millainen ihminen laukoo moista toiselle joka on saanut kaksi keskenmenoa. Niin, ne keskenmenot varmaan johtuikin minun stressaamisestani. Kiitos sinulle kommentista.
 
näin
Ahaa...Näin lapsettomana olen aina luullut että keskenmennyt lapsikin on lapsi, joka on aina sydämessä ja osa perhettä, vaikkei fyysisesti ole läsnä, eikä uusi lapsi korvaa häntä... Mutta se on varmaan yksilöllistä.
Tottakai keskenmeno miehellekin raskas ja kun vielä ehtinyt hehkuttaa tulevaa lasta...
Joka toinen raskaus päättyy keskenmenoon, usein sen saa niin ettei edes tiennyt olevan raskaana.
Alkuvaiheessa se on luonnon tapa poistaa viallinen yksilö, eivät ne ole edes sikiöitä.
 
hämmentävä soppa
Tuohonhan on monta syytä, miksi mies ei laukea sisälle... esim. Edellä mainitut syyt, sitten voi olla että miehellä on vaikkapa erektion kanssa ongelmia eli ei pysy pystyssä niin kauaa että laukeisi sisälle, miehestä voi tuntua että on hänen syynsä että sinuun sattuu eikä halua sitä (keskenmenot)... Uskon että miehesi haluaa lapsen niinkuin sanoo, mutta ei halua tätä kaikkea siihen vauvan tuloon liittyvää tuskaa (keskenmenot=>sun kivut, henkinen tuska vauvan menettämisestä, muille kertominen ettei vauvaa tulekaan jne.)
Näyttää vähän siltä että katsot nyt tilannetta vähän itsekäästi, etkä ajattele että voii olla olemassa muitakin syitä...
En edes tiennyt, että on olemassa sellainen ongelma ettei voi laueta sisälle, koska "ei pysy pystyssä niin kauan", ja siksi pitää vetää pois ja tulla lakanoille. En ole mies, en voi tietää miten se muna toimii jos toinen ei edes kerro.

Todella toivon jotain muuta syytä, enkai muuten olisi koko aloitusta edes tehnyt. Ja olen jo tässä keskustelun lomassa moneen kertaan sanonut että nyt ymmärrän että syy VOI olla esim. välttelee minun satuttamista sillä. Eli mielestäni kyllä ymmärrän asioita, jos niistä minulle kerrotaan. Mutta ajatuksia en pysty lukemaan. Mies ei ole mitenkään erityisemmin näyttänyt tai kertonut minulle, että keskenmenot olisi vaikuttaneet häneen kovin syvästi. Vaikka olemme asiasta puhuneet.
 

Yhteistyössä