Kun morsiuspuvun ostaminen kaduttaa...

  • Viestiketjun aloittaja Pähkäilevä morsmaikku
  • Ensimmäinen viesti
Pähkäilevä morsmaikku
Ostin pukuni n. kk sitten. Vähitellen on alkanut puvun ostaminen kaduttaa. Pukua on muokattu vartalolleni sopivammaksi yms.
Kun olin sovittelemassa pukuja, oli oikeastaan 2 pukua ylitse muiden. Nyt jälkeenpäin olen katsellut kuvia siitä toisesta puvusta ja ihaillut sitä...miksi siis en ostanutkaan sitä vaan tuon?

Hankalaksi asian tekee sen, että menemme naimisiin ensi viikon lauantaina eli eipä tässä ole aikaa enää ostaa uutta pukua yms. MUTTA SILTI HARMITTAA TODELLA PALJON!!!!!

Onko teillä muilla ollut samanlaisia tuntoja silloin aikoinaan?
 
Pähkäilevä morsmaikku
Sitä pukua ei ollut kuin tuo yksi kappale, joten aikamoista hakuammuntaa olisi lähteä sitä nyt ostamaan. Varsinkin, kun matkaa on yli 200km sinne. Soittamallahan se selviäisi..
Sitä joutuisi kuitenkin hieman muokkaamaan.
 
Dear Bride
Jos se toinen puku ei vaadi korjauksia niin osta se. Tai vaikka vaatisikin, niin jos ne korjaukset ehditään tehdä niin go for it! Hääpäivä on hääpäivä, voit hyvällä omallatunnolla laittaa rahaa toiseenkin pukuun. Se on kuitenkin pieni (?) hinta hyvästä mielestä.
 
Mä luulen että melkein kaikki morsiamet pähkäilee jossain vaiheessa että oliko toi sittenkään just se oikea puku!

Mulla ainakin oli näin kun ostin puvun jo monta kuukauta ennen häitä ja ehdin sitä ihmetellä rauhassa.

Onneksi en kuitenkaan alkanut hölmöilemään vaan pidin pukuni ja olin todella tyytyväinen lopulta :)

Aina on kauniimpia ja kalliimpia pukuja mutta joku niistä on vain valittava :)
 

Yhteistyössä