Kun odotit esikoistasi, missä vaiheessa "vauvavatsa" alkoi näkyä?

  • Viestiketjun aloittaja raskaana ilman vatsaa
  • Ensimmäinen viesti
jaiks
Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Joskus rv.25 taisi olla, ootin koko ajan milloin alkaa näkyä se maha, mitä voi esitellä tiukkojen paitojen kanssa ja harmitti kun meni niin kauan :/
Sama juttu.

Se alkuraskauden turvotusmasu on jännä juttu; joillakin näyttää johtuvan raskaudesta. Kaverilta kaavittiin keskenmeno 12.viikolla kuollut sikiö, oli aivan uskomattoman selvä vauvamasu. Ja kahdessa vuorokaudessa kaavinnan jälkeen turvotus laski...
 
vieras
ekalta noin 20 viikolla,toka noin 15,kolmas noin 13 ja neljäs samoihin aikoihin.oli kyllä pääasiassa turvotusta mutta normi housut ei mahtunut tosta 13 viikolta eteenpäin ja ihmiset huomautteli että taidat olla raskaana.
 
tytsyjen äiti
Mulla ollut molemmissa raskauksissa tosi pieni maha. Tytöt syntyneet alle 3 kiloisina.. Esikoista odottaessa alkoi masu kunnolla näkymään joskus viikon 26-27 jälkeen.
 
ap
Kiitos vastauksistanne! =) Itse olen raskausviikolla 17+3 eikä mitään ole nähtävissä vielä, siksi olen huolissani. Vielä jos viitsisitte vastata että missä vaiheessa tunsit vauvan liikkeet ensi kerran?
 
Mrs Kittless
Kyllä se minullakin taisi olla jotain 22+ viikoilla. Ja olin tosi hoikka vielä silloin ja eikä ollut mitään taaksepäin kallistuvaa kohtua yms. Jännä oli ootella sitä masua näkyviin. :)
 
tannuli
Multa tultiin kysymään olenko raskaana kun viikkoja oli 15 =) Ja kyllä, heti alkuunkin maha oli turvoksissa mutta noihin aikoihin sitä ei enää peitellyt mitkään työliivit tai löysät paidat =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastauksistanne! =) Itse olen raskausviikolla 17+3 eikä mitään ole nähtävissä vielä, siksi olen huolissani. Vielä jos viitsisitte vastata että missä vaiheessa tunsit vauvan liikkeet ensi kerran?
ekasta about noilla viikoilla.neljännestä selvästi liikkeet tuntui vasta yli 20 viikon kun istukka oli edessä.muilta takana.
 
noo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vastauksistanne! =) Itse olen raskausviikolla 17+3 eikä mitään ole nähtävissä vielä, siksi olen huolissani. Vielä jos viitsisitte vastata että missä vaiheessa tunsit vauvan liikkeet ensi kerran?
ekat liikkeet 16+5. Selkeitä potkuja alkoi tulla 18+ jotain. Istukka oli takaseinässä.
 

Yhteistyössä