Kun olette ystävien luona esim. illanvietossa ja siellä on myös tuntemattomia ihmisiä, niin millainen "rooli" teillä siinä porukas

  • Viestiketjun aloittaja Onnelmatapaus
  • Ensimmäinen viesti
Onnelmatapaus
Vai oletko erilainen eri joukoissa?

Minulla itselläni on niin, että joskus puhun paljon ja luontevasti kaikkien ihmisten kanssa ja joskus taas olen aika hiljaa taustalla. Mietin vain eilen, että mistähän se johtuu... Tietysti omakin mieliala vaikuttaa paljon.
 
vieras
Olen yrittänyt kehittää itseäni avoimeksi ja sosiaaliseksi ja hyvin olen mielestäni onnistunutkin. Epäkohteliasta jäädä juhlissa tuppisuuksi ja omassa seurassaan mököttäjäksi.
 
pöö
Mä kyllä yleensä puhun luontevasti ihmisten kanssa. Ja paljon. Paitsi ehkä jos mulla on jotenkin nuupahtanut fiilis, eikä kemuissa tarjoilla alkoholia. Ei sitä välttis sitten jaksa. Ja joidenkin tyyppisten ihmisten kanssa ei vaan oo mitään puhuttavaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Yleensä tosi puhelias ja monesti "johdan" keskustelua. Poikkeuksena sellaset missä tuntuu tunnelma tönköltä ja ei sula yrityksistä huolimatta.
Aika lailla näin. Paitsi että mun kaveripiirissä bileisiin osuu yleensä useampi suupaltti äikänope, jolloin kukaan ei varsinaisesti johda keskustelua.
 
Rötväles
Riippuu aika paljon muista. Jos porukka on hiljaista niin mä olen luultavasti äänessä ainakin jonkin verran. Jos siellä taas on jo se keskustelun johtaja tai muuten vain keskustelut ovat sitä luokkaa ettei saa suun vuoroa niin en ala puhumaan toisten päälle vaan olen hissukseen ja -tyyliin vastaan kattavasti jos kysytään :D
 
Saija
Niin, mietin tässä sitä, että miksi joidenkin kanssa ei vain ole puhuttavaa? Vaikka "pitäisi" olla ( esim. paljon yhteisiä kiinnostuksenkohteita yms.)ja ovat mielestäni mukavia ihmisiä.tätä olen kummastellut monesti.
 
Meri-Kaisla harmaana
Mä tykkään jutella paljon kahdenkesken. Porukassa olen hiljainen. Niissä on yleensä se äänekäs joka johtaa keskustelua ja pitää tavallaan huomion itsessään. Mulle tää on ihan ok, en yleensäkään tykkää jutella "turhia" ja kiva jos toinen siis viitsii sillä hiljaisuuskaan ei ole hyvä.
 
Onnelmatapaus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En vedä mitään roolia, tosi typerää semmonen kun muut saa ihan väärän kuvan.
Olen aika puhelias.
En tarkoittanut kysymyksellä roolin vetämistä, en vain osannut valita sanoja oikein. Tarkoitin vain sitä, että millainen olet luonnostaan tuollaisissa tilanteissa.
 

Yhteistyössä