kun sanotaan että vauva on todella alhaalla,

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
niin kuinka pitkä matka sillä sitten lopulta on syntyä? :D :ashamed:
Neuvolasta jo pitkään sanottu että todella,todella alhaalla vauva, että varmasti syntyy nopeasti kunhan lähtee syntymään, niin aloin sitten miettimään että kuinkas pitkä matka sillä kuitenkin on tulla? :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Mulla on nyt menny n. 15-17 viikkoa, en ihan tasan tarkkaan muista mistä vaiheessa vauva laskeutunut...todella ajoissa kuitenki :) :D nyt viikkoja 40+2 *huoh*
niin siis en tarkoita nyt mitään viikko aikaa, itsellä viikkoja jo 40 että ei tässä nyt enää montaa viikkoa mene.
Tarkoitan vaan että jos vauva on todella alhaalla, niin kuinka pitkä matka sillä vauvalla on syntyä? :D siis senteissä :D tämmösiä tyhmiä vaan tässä aikani kuluksi mietin :LOL:
 
Mä mietin ihan samaa. Mulla on supistukset saaneet aikaiseksi toivottuja muutoksia :D. Matka kestää sairaalaan ~45-50min. Edelliset synnytykset kestivät ~4 tuntia.
Lääkäri sanoikin torstaina, että nopsaan tulee tapahtumaan.

Jumppapalloileva vatsakas rv 40+5
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Hmm.. mulla on sanottu kans aina noin. Ensimmäisessä kesti kaikenkaikkiaan 8h, toisessa ja kolmannessa n.3h :)
mulla kans edellinen 3h, nyt jännittää sitten kuinka nopeasti tämä tulee kun vielä lääkärit on sanoneet moneen kertaan että on niin alhaalla ja hyvin tulossa että nopea on :eek:
 
km
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Hmm.. mulla on sanottu kans aina noin. Ensimmäisessä kesti kaikenkaikkiaan 8h, toisessa ja kolmannessa n.3h :)
mulla kans edellinen 3h, nyt jännittää sitten kuinka nopeasti tämä tulee kun vielä lääkärit on sanoneet moneen kertaan että on niin alhaalla ja hyvin tulossa että nopea on :eek:
mulla toka synnytys 2h ja kolmatta povattiin nopeammaksi mut kolmas synnytys kesti 5h.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vatsakasilmanvauvaa:
Mä mietin ihan samaa. Mulla on supistukset saaneet aikaiseksi toivottuja muutoksia :D. Matka kestää sairaalaan ~45-50min. Edelliset synnytykset kestivät ~4 tuntia.
Lääkäri sanoikin torstaina, että nopsaan tulee tapahtumaan.

Jumppapalloileva vatsakas rv 40+5
pakko takertua tohon jumppapalloon :D auttaako se siis käynnistämään jotenkin? mitä sillä teet? :p voisin nimittäin mennä jo synnyttämään...
 
miw
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Ei tarkoita välttämättä mitään. mulla oli tuo tilanne 6 viikkoa! ja synnytys kesti 22 tuntia.
Tavallaan peesi tälle. Mulla oli neljä viikkoa todella alhaalla ja viidennellä viikolla terkka totesi, ettei ole koskaan uskonut, että lapsi voi laskeutua näin alas ilman synnytyksen käynnistymistä. Siitä meni vielä 5 päivää, lapsi syntyi kyllä sitten vajaassa viidessä tunnissa todella lievillä supistuksilla.
 
Mä oon tässä kun helpottaa supisteluun. Ja tää istuminen tälleeen bojong bojong-keikutellen tuntuu helpottavan kipua. Ja on supistellut jo pidemmän aikaa-ihan useamman viikon. Juuri, kun tuntuu, että voisi lähteä sairaalaan, niin hiipuvat pois.

T:vatsakas-mäkin voisin lähteä kohtapuoliin :D

Joo ja mulla tää on tullut todella paljon alemmaksi 3 viime viikon aikana. Eli ei ainakaan viikkojen perusteella tarvitse 6 viikkoa kärvistellä :LOL:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vatsakasilmanvauvaa:
Mä oon tässä kun helpottaa supisteluun. Ja tää istuminen tälleeen bojong bojong-keikutellen tuntuu helpottavan kipua. Ja on supistellut jo pidemmän aikaa-ihan useamman viikon. Juuri, kun tuntuu, että voisi lähteä sairaalaan, niin hiipuvat pois.

T:vatsakas-mäkin voisin lähteä kohtapuoliin :D

Joo ja mulla tää on tullut todella paljon alemmaksi 3 viime viikon aikana. Eli ei ainakaan viikkojen perusteella tarvitse 6 viikkoa kärvistellä :LOL:
mullaki on tossa jumppapallo mutta ei mua supistele :D ajattelin että jos sulla on keino miten sille saa synnytyksen käyntiin :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja miw:
Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
Ei tarkoita välttämättä mitään. mulla oli tuo tilanne 6 viikkoa! ja synnytys kesti 22 tuntia.
Tavallaan peesi tälle. Mulla oli neljä viikkoa todella alhaalla ja viidennellä viikolla terkka totesi, ettei ole koskaan uskonut, että lapsi voi laskeutua näin alas ilman synnytyksen käynnistymistä. Siitä meni vielä 5 päivää, lapsi syntyi kyllä sitten vajaassa viidessä tunnissa todella lievillä supistuksilla.
miten ymmärsit mennä sairaalaan jos oli lieviä supistuksia vaan? :eek: hui!
 

Yhteistyössä