Kun TAAS vaimo pettää.

Tänään oli taas iltasanomissa miten huomaat kun MIEHESI pettää, rupes pikkasen kuumottaa, kyllä ne naisetkin sen osaa.

Noin vuosi sitten vaimo narahti kun oli chattäilly miehen kanssa. No mikä siinä jos juttelee toisen miehen kanssa, no ei mikään tai riippuu jutuista.
Vaimo kyseli jo hyvissä ajoin voisko lähtee ulkomaille katsomaan yhtä ystäväänsä kun ei ole sitä nähny pitkään aikaan, tiesin että tuo ystävä oli menny miehensä duunin perässä toiseen maahan.
Ei siinä mitään sen kun menet. Koskas olet suunnitellu, vastaus ehkä jos kesälomalla ottais to-ma lähdön, käy mulle mikäs siinä.
No sitten se sattukin yks päivä jättää koneen auki kun kävi kattomassa kalenteria ja samalla ohi kulkiessani vilasin kenen kanssa vaimo juttelee onko minunkin tuttu. No ei ollu oli tämä herra ulkomaalainen ja siellä oli jo sovittu jos jonkin näköstä hommaa tapahtuvan loman aikana. Pusuja ja haleja lenteli pitkin keskustelun.
Se asia saatin ohi ja lupasi lopettaa kaikki tuntemattomien kanssa että ne ei menisi tuohon pisteeseen. Okei hyvä.

No Sitten reilu puoli vuotta myöhemmin taas. Ja niin se vaan narahti, silloin sanoin että nyt ja jos viellä kerran niin se oli sitten siinä, ja taas itkettiin ja selitettiin luvattiin lopettaa suhde, mutta kun se on vanha tuttu niin ei haluaisi poikkasta kokonaan suhteita. Hyväksyin sen taas tyhmänä.

Nyt sitten omalla viakkaudellani sain ongittua tämän saman kaverin ystävältä tietoja missä mennään, no edelleen on kuulema juttu päällä. Sen enempää ei osannu sanoa että miten vakavaa, mutta kaveri johon vaimolla suhde niin oli kertonu rehvaasti kavereilleen tästä jutusta.

Maanantaina vetäsen avioero lapun pöytään ja pyydän tulevaa ex-vaimoani sen allekirjoittamaan. Samalla täytetään pari muutakin lappua mutta katotaan millä mielin ne allekirjoitetaan.
niin ja onhan meillä iso laina ja kaksi lasta.
Laina ei ole ongelma kämpän saa aina myytyä mutta noitten lasten takia olen nuo kaksi edellistäkin sulattanu, joten saas nähä miten lopulta käy. Toivottavasti se paska ei kilahda konaan tuulettimeen.


Niin ja omasta mielestä suhteessa ei ole suurempia ongelmia vaimo kertoo muutaman kerran viikossa rakastavansa ja haluaa koskettelua yms. puolin ja toisin. Päälle päin en olisi ikinä uskonu hänen tekevän tämmöistä...
Kännissä voi kerran koheltaa ja se ei ole edes vaikeasti anteeksi annettavaa se on pelkää seksiä, mutta suhteessa on aina tunteet mukana.
Ja se jos jokin on pettämistä.
 
Jep, mahdollisuuksia olet antanut vaimollesi, joten vastuu ei ole enää sinulla. Eroa en mitenkään halua "lietsoa", mutta kyllähän tuossa selkeästi on vaimo puolensa valinnut, kun ei noin monen "kärähdyksen" jälkeen ole ymmärtänyt lopettaa suhdetta.

Itse myös vien paperin vaimolle lähi viikkoina. Meillä ei päällimmäisenä ole pettäminen, vaan vuosia jatkunut kaikki muu. Saapa nähdä, melkoinen sota varmasti edessä, mutta ehkäpä sitä seuraa sitten pysyvämpi rauha.
 
Surullista tämä pettäminen niin naisten kuin miesten.Jos ei vaimoosi osaa arvostaa liittonne ja pettää ja vielä toistamiseen , hän ei ole sinun arvoisesi.Valitettavasti näitä ihmisiä on..
Kovasti tsemppiä ja jaksamista
Palaahan kestomaan kuinka teille sitten kävikään.. :hug:
 
Voimia sinulle! :hug: Surullista, koska teillä on lapsia....... Jos rakkaus loppuu, siinä eivät lapsetkaan auta, mutta kun kerran vaimosi sanoo kuitenkin rakastavansa yms., niin tokihan tuollainen tilanne on ihan uskomaton, negatiivisessa mielessä valitettavasti. Muistahan, että omaa "parasta kaveriaan" ts. suhdetta itseensä ei kannata liian pitkään kiusata ja minunkin mieletäni olet jo ihan riittävästi yrittänyt ja antanut aikuiselle ihmiselle mahdollisuuden muuttaa käytöstään, mutta hän ei sitä jostakin syystä ole halunnut tehdä. Vaimollasi on jotakin todella isoa kuohuntaa sisällään menossa eikä näköjään itse sitä ymmärrä, mutta selvästi tarvitsee tilaa miettiä, mitä elämältään haluaa. Onneksi olet niin fiksu, että nyt olet valmis antamaan hänelle sen tilan ja samalla lopetat itsesi kiusaamisen.
 
Kerronpa tässä oman juttuni. Olen ollut naimisissa 6 vuotta ja nyt on tullut eräänlainen kyllästyminen. Toki on ajoittain ollut ennenkin, mutta nyt voisin sanoa olevani ihastunut erääseen mieheen. Mitään ei ole vielä tapahtunut, mutta merkit ovat ilmassa. En tosiaankaan halua olla mikään pettäjä, meillä on kaksi yhteistä lasta ja kaikki päällisinpuolin kunnossa. Jostain syystä vaan alitajunnassa pyörii tämä "iahstus". Toivon että minulla on selkärankaa ja tämä jääkin vain ihastukseksi. En ole koskaan suvainnut pettämistä. Olen kerran aiemmin eronnut avoliitosta, kyllästyin silloiseen renttuun ja lähdin kahden pienen lapsen kanssa pois. Siitä on jo 13v...tuntuu että samanlaiset kyllästymisen oireet ovat nytkin ilmassa. Nykyinen mieheni on aivan ihana, silloin kun on kotona noin 2-3 yötä viikossa. Osallistuu lasten ja kodinhoitoon, huolehtii raha-asiat kunnolla, ei ryyppää eikä rellästä..ihmettelen missä vika?? Minussa varmaankin, otamme tämän avioelämän niin itsestäänselvänä joten varmaan senkin takia kaipaa vaihtelua. Jollakin tavalla pystyn asettumaan vaimosi asemaan. Toivon teille kaikkea hyvää yhdessä tai erikseen. Mutta älkää riidelkö lasten tapaamisista ja siitä missä he asuvat jos eroatte, he ovat syyttömiä varmaan kaikkee. :hug:
 
Hei, nyt et anna enää anteeks. Tiedät itekki että se tekee sen uudestaan ja itku homma on se että sitä helppo käyttää kun mieheen se uppoo. Tietää et saa anteeks kun alkaa nyyhkii. Pettäminen yhtä tuomittavaa mun mielestä sekä miehillä että naisilla. Oot antanu aika paljon mahollisuuksia sun vaimolle, mutta nyt sun on aika ajatella ittees ja annettava itellesi mahollisuus parempaan elämään ja onneen. Älkää käyttäkö lapsia lyömä aseina toisianne vastaan, tilanne olis lapsille painajaismainen. Omat vanhemmat toimi niin ja tuntu et ne ei välittäny meistä vaan omasta edusta. Jokaisella meillä on oikeus kunnolliseen ja luottavaan rakkauteen, myöskin sulla. Nyt jos viä annat anteeks, niin toi sama helvetti odottaa ennemmin tai myöhemmin taas, oot tehny jo oman osuutes teijän suhteen eteen. Mut sun vaimo on vaan jatkanu samaan malliin ja mun mielestä nyt olis sun korkee aika laittaa sille piste. Tee se ittesi ja lastenne tähden, tolla revitte toisenne rikki. Ei muuta kun onnee ja voimia sulle kaikkeen tulevaan :hug: . Kaikki järjestyy kyllä parempaan suuntaan kun antaa mahdollisuuden uudelle alulle.
 

Yhteistyössä