Kun tässä nyt näistä kaupoista on keskusteltu, niin

mikä on teidän perheen vakiokauppa ja miksi?

Me käydään pääsääntöisesti citymarketissa ja siitä syystä että se sattuu sijaitsemaan 400m päässä. Muihin marketteihin, esim Prismaan, on 4km. LÄhelle on lyhyt matka :D
 
Me käydään Sokkarilla ( ja se on OIKEASTI sokkari-nimen alla) Ihan vaan niille tiedoksi, jotka huutelee, että sokkariksi sanominen on junttia. :D

Niin ja siis siksi käydään, kun ollaan havaittu s-kaupan osakkuuden olevan kaikista järkevin bonusten saantimuoto.
 
vieras
Smarket on päätynyt meidän pääostospaikaksi. se varmaan vaan sopii meille, löydämme sieltä parhaiten tuotteet (ei siis tarkoita ettei muissakin ole , mutta se kaupan reitti on vaan niin tutuksi muodostunut )
tykkään myös bonusjärjestelmästä, se sopii meille.
 
Cittari, kun on lähinnä. Lidl löytyy kyllä samasta kaupparykelmästä, mutta siellä on tosi vähän sellasta, mitä syötäväks kelpuutan. Tykkään kun saa ostaa kaiken saman katon alta. Ja saa Plussaakin. :)
 
iloinen myy
Cittarissa säännölliset, prismassa pari kertaa vuodessa. Prismassa todella surkeat luomuvaliokoimat.

Ja emme pidä boonuksia tärkeimpänä syynä, vaa kaupan tuotevalikoimaa, tuoreutta ja yleistä fiilistä. S-kaupoissa olet massaa, K:ssa tunnemme olevan tärkeitä, henkilökunta on siellä ihan eri planeetalta.
 
bb
Cittari ja Prisma on yhtä lähellä , mutta enimmäkseen käyn Cittarissa. Plussaseteleillä pääsee leffaan keskiviikkoisin , ja teinien yksinhuoltajana se on mulle parempi etu kuin Prismasta saatavat bonukset.
 
vieras
Lidl, Citymarket ja Prisma, kaikki on lähellä ja valitsen kaupan sen perusteella mitä olen hakemassa. Fiilistä siitä, että olen tärkeä, haen muualta kuin ruokaostoksilta.:D
 
Citymarket taitaa olla se yleisin, ja muut K-ketjun kaupat. Haluan Valion maitoa, eikä sitä täällä ainakaan saa S-ketjun kaupoista, prkl. Käyn kuitenkin myös S-marketissa, haen sitten vaan maidon muualta. Lähikauppana on Valintatalo, sieltäkin käyn välillä hakemassa jotakin.

Aika usein ostan lihat ja kalat kauppahallista, ainoastaan jotain jauhelihaa marketista.
 
myy
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lidl, Citymarket ja Prisma, kaikki on lähellä ja valitsen kaupan sen perusteella mitä olen hakemassa. Fiilistä siitä, että olen tärkeä, haen muualta kuin ruokaostoksilta.:D

Minulle ei ole ihan sama, onko kassa naama happamana maksaessani yli 100 ? viikonloppuostoksia :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Citymarket taitaa olla se yleisin, ja muut K-ketjun kaupat. Haluan Valion maitoa, eikä sitä täällä ainakaan saa S-ketjun kaupoista, prkl. Käyn kuitenkin myös S-marketissa, haen sitten vaan maidon muualta. Lähikauppana on Valintatalo, sieltäkin käyn välillä hakemassa jotakin.

Aika usein ostan lihat ja kalat kauppahallista, ainoastaan jotain jauhelihaa marketista.

Mitä?? Kyllä Hämeenmaan S-kaupoissa ainakin on Valion maitoa!
 

Yhteistyössä