Kun toinen nainen on ihastunut mieheesi....

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mitä teet ??

Siis miehen muu työporukka vihjailee vähän väliä että tiedätkö sinä...
on yrittänyt ihan pokkana iskeä miestäsi sanotaan nyt vaikka saunaillassa tai pikkujouluissa.

Miehesi on kertonut sinulle kaiken.
Tällä naisella on aviokriisi menossa tuskin on oman miehensä kanssa tulevaisuutta.

Luotat mieheesi, mutta miten käyttäydyt sitä naista kohtaan.
Tulet törmäämään häneen vähän väliä kun käyt miehesi työpaikalla.

Tiedät myös sen että nainen aikoo mennä pitemmälle.
Sanotko jotain naiselle suoraan vai annatko asian edetä omalla painollaan ja toivot ettei miehesi hairahda...??

Auttakkee nyt... :/
Miksi käyt miehesi työpaikalla? Emme ole koskaan mieheni kanssa toistemme työpaikalla käyneet, saatikka vähän väliä.

On miehesi asia sanoa naiselle, että jos lopettais sen ahdistelun. Minä en alentuisi miestäni vahtimaan.

koska mun mies on marketissa töissä..
vai pitääx mun luopua alennuksista sen takia etten sielä voi enää käydä ???
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ihme kysymyksiä...:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Miksi käyt miehesi työpaikalla? Emme ole koskaan mieheni kanssa toistemme työpaikalla käyneet, saatikka vähän väliä.

On miehesi asia sanoa naiselle, että jos lopettais sen ahdistelun. Minä en alentuisi miestäni vahtimaan.
No miten se nyt liittyy mihinkään?
Jos se mies on vaikka lähikaupan lihatiskillä töissä, ja vaimo ostaa sieltä ruokaa?
Tai käy hakemassa miehensä töistä iltapäivisin, koska ainoa auto on vaimolla?

Jos te ette käy toistenne työpaikoilla käyneet, tarkoittaako se, että kukaan ei käy? Mä olen käynyt mieheni työpaikalla pari kertaa, se on käynyt meillä töissä useamminkin.
Itseänikin ihmetytti ap:n kontrollikäynnit miehensä työpaikalla ;) Olen mieheni kanssa samassa firmassa töissä, emmekä "roiku" toistemme työhuoneissa... luottaisin mieheni ymmärrykseen hoitaa hankala lähentelijä pois ilman, että menisin itse järjestämään kohtausta...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ihme kysymyksiä...:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Miksi käyt miehesi työpaikalla? Emme ole koskaan mieheni kanssa toistemme työpaikalla käyneet, saatikka vähän väliä.

On miehesi asia sanoa naiselle, että jos lopettais sen ahdistelun. Minä en alentuisi miestäni vahtimaan.
No miten se nyt liittyy mihinkään?
Jos se mies on vaikka lähikaupan lihatiskillä töissä, ja vaimo ostaa sieltä ruokaa?
Tai käy hakemassa miehensä töistä iltapäivisin, koska ainoa auto on vaimolla?

Jos te ette käy toistenne työpaikoilla käyneet, tarkoittaako se, että kukaan ei käy? Mä olen käynyt mieheni työpaikalla pari kertaa, se on käynyt meillä töissä useamminkin.
Itseänikin ihmetytti ap:n kontrollikäynnit miehensä työpaikalla ;) Olen mieheni kanssa samassa firmassa töissä, emmekä "roiku" toistemme työhuoneissa... luottaisin mieheni ymmärrykseen hoitaa hankala lähentelijä pois ilman, että menisin itse järjestämään kohtausta...


siis se on marketissa töissä..
ja me saadaan henkilökunta alennus..
mä en aijo kaupassa käyntiä lopettaa sen vuoksi..

ja päivän pohdittuani oon tullut siihen tulokseen että olkoon..
siinä yrittäkööt...
itsestään nainen tekee naurun alaisen...
ja jos mies hairahtaa (mitä tosin en usko) niin siinä menkööt...

=)
 
Talluska
Toi on siiis niin yleistä noissa kaupan hommissa että ne kuhisee keskenään. Joka marketissa on työpaikkaromansseja, jotkut niistä jopa johtavat yhteiseloon. En tiedä mitään muuta alaa, missä työporukat olis enempää toistensa kanssa sähläilemässä. Itse en kyllä päästäisi lasteni isää tuollaisiin "juhliin", sinkut menkööt ja häslätkööt keskenään; mut perheellisen paikka on perheensä luona. Juhlat juhlitaan kimpassa siippain kanssa. Onpa typerä kana tuo miehesi työtoveri... Selvitä asia kunnolla miehesi kanssa, jospa puhuminen HÄNEN kanssaan hälventäisi mieltäsi. Onnea suhteellenne!
 
yks
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ihme kysymyksiä...:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Miksi käyt miehesi työpaikalla? Emme ole koskaan mieheni kanssa toistemme työpaikalla käyneet, saatikka vähän väliä.

On miehesi asia sanoa naiselle, että jos lopettais sen ahdistelun. Minä en alentuisi miestäni vahtimaan.
No miten se nyt liittyy mihinkään?
Jos se mies on vaikka lähikaupan lihatiskillä töissä, ja vaimo ostaa sieltä ruokaa?
Tai käy hakemassa miehensä töistä iltapäivisin, koska ainoa auto on vaimolla?

Jos te ette käy toistenne työpaikoilla käyneet, tarkoittaako se, että kukaan ei käy? Mä olen käynyt mieheni työpaikalla pari kertaa, se on käynyt meillä töissä useamminkin.
Itseänikin ihmetytti ap:n kontrollikäynnit miehensä työpaikalla ;) Olen mieheni kanssa samassa firmassa töissä, emmekä "roiku" toistemme työhuoneissa... luottaisin mieheni ymmärrykseen hoitaa hankala lähentelijä pois ilman, että menisin itse järjestämään kohtausta...


siis se on marketissa töissä..
ja me saadaan henkilökunta alennus..
mä en aijo kaupassa käyntiä lopettaa sen vuoksi..

ja päivän pohdittuani oon tullut siihen tulokseen että olkoon..
siinä yrittäkööt...
itsestään nainen tekee naurun alaisen...
ja jos mies hairahtaa (mitä tosin en usko) niin siinä menkööt...

=)
Toi on hyvä asenne, pidä se
 
sammakko
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Riippuisi naisen suhtautumisesta tilanteessa, jossa osuisimme samaan paikkaan.

Saattaisin sanoa suoraan sen verran, mitä muutenkin olen mieltä omasta parisuhteestani:
Jos mieheni löytää minua paremman, niin en voi muuta kuin toivottaa parempaa loppuelämää ja onnea matkaan. Tähän mennessä ei ole ollut havaittavissa suurempaa intoa edes etsiä sitä parempaa tai kokeilla tarjolla olevia.

Joka tapauksessa käyttäytyisin ystävällisesti ja kohteliaasti, joskin ehkä hiukan viileästi.

Ainakaan en mulkoilisi, kyräilisi tai uhkailisi, sillähän antaisin sen kuvan että nainen on onnistunut yrityksissään edes sen verran, että tunnen oloni
jossain määrin uhatuksi.
peesi! en todellakaan sanoisi mitään, mutta jos asiasta tulisi puhetta kertoisin mielipiteeni kyllä. Eli jos mies haluaa tuon naisen hän sit toimii sen mukaan, kannatan vapaa ehtoisia parisuhteita, enkä koskaan edes yrittäisi pitää miestä joka ei minua halua, ei minun olisi vaikea löytää uutta miestä jos tuo nykyinen ei haluaisi minua, toki en olisi iloinen jos hän päättäisi jonkun muun mukaan lähteä, mutta elämä on...eli käyttäytyisin naista kohtaan ystävällisen itsevarmasti ja iloisesti.
 
Kyllähän niin on käynyt, että miehen perään on katsonut yks jos toinenkin. Joidenkin kanssa olen jutellutkin, ihan vaan niitä näitä. Mutta mitäs siitä, niillä on vain hyvä maku. Mutta jos joku on ihan vaivoiksi asti, niin kyllä se on miehen asia sanoa ettei kiinnosta.
Poikkeuksena tätini, jonka käytös oli aika ahdistavaa ja siihen päätin puuttua minä. Mietin nimittäin, että jos mieheni setä käyttäytyisi minua kohtaan yhtä törkeästi, eikä mieheni puuttuisi siihen, niin suuttuisin.
 
meillä on käynyt näin. mies kertoi mulle, että ämmä joka esitti olevansa niin mun kaveriani oli yrittäny iskeä ja laittanu tekstareita miehelleni. seuraavan kerran kun tää akka laittoi mulle viestiä että kahviteltasko, mä laitoin hyvin vihaisen viestin takaisin jossa ilmoitin etten tarvitse "kaveria" joka yrittää miestäni. nainen väitti ettei ole mitään yrittänyt.. yeah, right. nykyisin ei enää uskalla moikatakaan miehelleni saatikka mulle:kieh:
 

Yhteistyössä