kuntoilupino

:wave: täällä minä oon käyny lenkillä jokapv. Ja huom! Olen jopa hölkänny pätkiä =)
Sinä siel edellinen olet joskus antanu vinkkejä! KIITOS :flower:
On vaan tullu vaihdettua nikiä ja oon pohtinu pitäskö tälläkin nyt esiintyä mustana...joo heti aamulla (Rimpukka nykyisin).
Mutta kello soi viideltä ja menen taas josko taas vetäsis hölkäten ainaskin osat. Noh katotaan. On muuten viileää. Nytkin klo 5 oli vaan 4 plussalla.
 
Rimpukka
No niin hellettä varmaan pukkaa viiden jälkeen jo 11 lämmintä.
Kävelyks meni mutta rivakasti kävellen tunti ennen töitä. Mutta viikonloppuna olis tarkotus heittää pidempi lenkki. Harmittaa näin viikolla kun kellon kans saa mennä kilpaa. Noh eipähän mee mateluks meno :LOL: :wave: nyt töihin.
 
:flower: hienoa rimpukka...onnittelut..
täällä tänään ihan lyhyt lenkki..ööö.meillä vieraita ollu jo muutaman päivän niin nyt alkaa puhti olla pois..valvomiset ottavat veronsa..niin ja viinin lipittämiset..yrk :D :hug:
mutta niin ihanaa käydä hetki ihan yksin ulkona juoksemassa...fantastista...aamukosteus, metsänhiljaisuus .....


:heart: kaikki mukaan...
 
Rimpukka
Aamulla klo 5 heitin tunnin hölkkä/kävelylenkin.
Nykysin nautin siitä että meen yksin lenkille. Vielä vuosi sitten ei meikäläistä saanu yksin lähtemään, jos ei ollu kaveria niin pysyin kotona. Nykysin en tahtois ketään mukaan yksin vaan haluisin mennä.
Sellanen aivojenlataus tuokio.
Jännää myös tuo juokseminen oli kynnys korkee kokeilla. Kyllä kannatti.
:whistle: ja nyt sitten koukussa siihen. Näin se piiri laajenee =)
POTKUA toisillekkin persuuksille ja vauhtiiii
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2006 klo 12:22 Rimpukka kirjoitti:
Aamulla klo 5 heitin tunnin hölkkä/kävelylenkin.
Nykysin nautin siitä että meen yksin lenkille. Vielä vuosi sitten ei meikäläistä saanu yksin lähtemään, jos ei ollu kaveria niin pysyin kotona. Nykysin en tahtois ketään mukaan yksin vaan haluisin mennä.
Sellanen aivojenlataus tuokio.
Jännää myös tuo juokseminen oli kynnys korkee kokeilla. Kyllä kannatti.
:whistle: ja nyt sitten koukussa siihen. Näin se piiri laajenee =)
POTKUA toisillekkin persuuksille ja vauhtiiii

jeps..mä oon semmonen ylilaiska ihminen ja sit koirien kanssa kävellessä tuli mieleen jos yrittäis juosta..vau 10 metriä meni..hihih siis mä en ikinä ole osannut juosta..no sit löysin netistä ne juoksuohjelmat ja avot aloin kokeilla ,,no yllättäen kolmen viikon jälkeen innostus loppu mut aloin ite soveltaa niin johan tää kipinä iski.. ;) nyt sitä mennään ihan lepposaa vauhtia noin 8-10 min 1300metriä riippuen kuinka usein koirat haluaa pissiä ja... no sen ajan juoksen paikallaan...juu on metsätiet tulleet tutummiksi ei olis niillekkään tullut mentyä kun kävellen se kestää niin kauan :whistle: , mul ei oo aikaa... :D

:heart: tuhottomasti tsemppiä...
 
eilen juoksulenkki ja tänään juoksu/kävely lenkki juoksurattaiden kanssa. onhan se ihana mennä lenkkille mutta minä olen LAISKOTELLUT aika pitkään nyt ... no jo kävin keskiviikkona marjamettässä tunti. Käytiin anoppin kanssa katsomassa minne menään poimimaan viikonloppuna... että höytyliikuntaa
 
aamulenkki tuli tehtyä..juu huomenna kun ei ole yksin aamulla muksujen kanssa niin kello ei ole rajoite..ihanaaaa..saa mennä niin kauan kun haluaa--- :heart:

ihanaa viikonloppu ja ens viikolla miehellä kesäloma.... :saint:
 
Rimpukka
:flower: teille kaikille reippaille =)
Olipas ihana käydä lenkillä ilman kiirettä kotia.
Aurinko paistoi ja ilma viileä. Kävelin melkein 2h.
Miten tärkee se lepo pv on oikeesti? siis voisko joku vääntää sen rautalangasta.Kiitos!
Meinaan vaan kun en itte oo niitä pitäny vaan aina aamusta ampasen lenkille.
Kiitokset jos joku jaksaa valistaa minua :ashamed:
 
eilen pidinkin sitten sen vapaapäivän ja tänä aamuna ampasin 7 aikoihin lenkille ja vau..olis ihanaa..jaksoin hölkätä jo semmoset 5km...

juu siitä vapaapäivästä mä en tiedä mutta jokapaikassa ne suosittelee niitä jotta kroppa saa levätä välillä..

 
en ole ollu juoksu lenkkillä tämän viikonlopun aikana, mutta marjametsässä yhteensä semmonen 7 tuntia tämän viikonlopun aikana.
saatiin me aika hyvin mustikoita ja omasta pihasta/tonttista semmonen 5 litraa vadelmaa ja vielä löytyy huomenna menen jatkamaan. Hikistä hommaa näin kuumalla ilmalla.
 
Heipparallaa taas pitkästä aikaa!

Mä oon ollu kyllä ahkera liikkumaan, mutta laiska merkkaamaan niitä tänne... Jospa nyt taas ryhditäytyisi!

Eilen pyöräilin noin 10 kilsaa. Oltiin lisäksi pikkuneidin kanssa uimassa, mutta ei sitä kyllä mun osalta voi oikein liikunnaksi sanoa hyvällä tahdollakaan..

Tänään on pyöräilty n. 4km ja illalla jalkapalloillaan taas 1,5h.
 

Yhteistyössä