kuolleiden vauvojen synnyttäminen ennen 20 raskausviikkoa

Eli olen huomenna menossa naistentautien osastolle ottamaan supistavia lääkkeitä ja mietin että synnytänkö minä osastolla pienet vauvani (17+5 todettiin menehtyneiksi) vai pääsenkö saliin heidät synnyttämään? en muistanut eilen näitä kysyä kun gynen päivytyksessä kävin
 
TilkkuTyttö
Hei,
mulla oli keskeytynyt keskenmeno muutamaa viikkoa aiemmin (vk14) enkä kyllä päässyt minnekään saliin vaan olin jossain valvontahuoneessa. En tiedä ollenkaan mikä on yleinen käytöntö. Voimia!
 
Itse synnytin osastolla huoneessa (naistenklinikka) eikä mihinkään tarvinnut mennä. Jos haluaa epiduraalin, pitää ymmärtääkseni siirtyä saliin. Itselleni oli helpotus päästä pois odottajien osastolta.

Voimia paljon, olet ajatuksissa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaksi unelmaa:
Itse synnytin osastolla huoneessa (naistenklinikka) eikä mihinkään tarvinnut mennä. Jos haluaa epiduraalin, pitää ymmärtääkseni siirtyä saliin. Itselleni oli helpotus päästä pois odottajien osastolta.

Voimia paljon, olet ajatuksissa!
annetaanko tässä tilassa yksityishuone sieltä? en halua synnyttää vauvojani muiden läsnäollessa :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja kaksi unelmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
annetaanko tässä tilassa yksityishuone sieltä? en halua synnyttää vauvojani muiden läsnäollessa :'(
Kyllä, omassa yksityishuoneessa. Ihan synnytyshän se on...
:'( Kätilöt ja mahdollisesti lääkärit käyvät...
Toivotaan näin, olivat nihkeitä huomenna hoitamaan asiaa, mutta onnistuu kuitenkin niin sanoin että haluan asian mahdollisimman pian alta pois, ei tästä ole mitään hyötyä enää kantaa pieniä...ja näin ollen saa toipumisprosessin (niin henkisen kuin fyysisenkin) alkamaan pikkuhiljaa.

Muuten olisi pitänyt odottaa maanantaille
 
Minulla on kokemusta "vain" alkuraskauden keskenmenosta, joka piti käynnistää sairaalassa, kun ei itsekseen tyhjentynyt. Minulle järjestettiin synnärin puolelta oma huone, ei ollut varsinainen synnytyssali vaan ihan tavallinen yhden hengen sairaalahuone.

Eka mut vietiin naistentautienosastolle 4 henkilön huoneeseen, jossa kaikilla yhteinen vessa. Olin vähän suruissani ja hämmentynyt että tässäkö mun täytyy alkaa kaikkien edessä vuotamaan ja "synnyttämään" , niin ihana hoitaja tuli pian sanomaan, että pääset omaan huoneeseen.
 

Yhteistyössä