kuopiolaiset äidit!

  • Viestiketjun aloittaja mammarainen
  • Ensimmäinen viesti
DarkGreen
hei!
täällä olisi yksi 3 lapsen äiti,joka haluaisi tutustua toisiin savolaismammoihin.mulla lapset 11 v ja 3 v pojat sekä 1v 4 kk tyttö.toivottavasti saadaan tapaaminen järkättyä!!
 
Inkan äiit
Täällä myös innokkaista tapaamiseen tulijoita =)
Kyllähän osa tapaamisista on järjerstynyt ihan mukavastikkin eli eikös koitetttaisi? Olisiko ensi vko hyvä? Heittäkää joku aika ja paikka!
Ps. meijän jengi asuu Länsi-Puiijolla
 
Angelgirlie
Minäkin haluaisin tulla mukaan...=) Olen kyllä menettänyt tyttäreni, mutta ei kai se haittaa? Minuun saa yhteyden: enkeli_tyton_aiti@hotmail.com. Mutta ollaan yhteyksissä...=)

T: Siiri
 
kotiäitykkä
meijänkiin porukka on länsi-puijolta!
oon kyllä kuullu et trube ei kato hyvällä lapsiperheitä...tai esim. imettäviä....
mulla ainakiin hankaluuksia päästä kaupunkiin...en tiedä miten muilla mahiksia...
 
Inkan äiit
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2005 klo 09:17 kotiäitykkä kirjoitti:
niin just no hyvä vaan jos trube on asennoitunut lapsiin uudella tavalla!! uskaltaapahan mennä sinne kahvillekkin lasten kanssa :) :)
Moi!
Olis tosi kiva tutustua teihin, kun ei tässä lähellä liiemmälti hiekkalaatikko seuraa ole ollut meillä =) Ja lähdettään yhdessä vaikka bussilla tapaamiseen =) mulle voi kirjotella suoraan katjamakela8@hotmail.com
Mutta NYT SANOKAA PÄIVÄ JA AIKA!! ja sitten kaikki reipppasti mukaan niin saadaan kunnon tapaaminen aikaan!
 
DarkGreen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2005 klo 12:53 DarkGreen kirjoitti:
Hei!

miltä kuulostais 26.1 eli keskiviikko vaikka Trubella puoli 10 maissa?oisko hyvä päivä kahvitteluun tämä? :wave:


minä ja kaverini ollaan tällöin keskiviikkona siellä Trubella ja odottelemme teitä sinne!
 
Mäkin saattaisin uskaltautua paikalle... tosin ilman lapsia. Laittakaa tänne tietoa jos siirrätte tai perutte. :wave:

Ja jos teitä on vaan pari, niin mistä mä tunnistan teidät??? *näkee sielunsa silmin, miten vakoilee kaikkia naisihmisiä truben naulakoitten takaa...*

 
HEI!!!
varmaankin ehtii vielä mukaan?? tosin lasta en voi mukaan ottaa kun kahdeksitoista on töihin mentävä mutta itse pääsisin :)! täällä kirjoittelee 22-v pikkukakkosta odottava äipykkä :)! toivottavasti saan paikalle itseni raahattua kun olen hieman ujonpuoleinen :ashamed:
 

Yhteistyössä