kuopiolaiset äidit!

  • Viestiketjun aloittaja mammarainen
  • Ensimmäinen viesti
Oli tosi kiva tapaaminen eilen =) mutta jäin vain ihmettelemään,kun moni mukaan ilmottautunut ei tullutkaan paikalle.. olisihan meitä enenmännkin joukkoon mahtunnut =) Suunniteltiin jo uutta tapaamista, olisiko muitakin ketkä OIKEASTI tahtoisivat tulla?
 
DarkGreen
minustakin oli mukava tapaaminen eilen siellä Trubella!ollaan yhteyksissä ja sovitaan pikaisesti uusi tapaaminen!jospa sitten pääsisi useampi äiti mukaan!kiitos vielä mukavasta juttuseurasta!
 
sivusta seurannut
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 11:41 DarkGreen kirjoitti:
minustakin oli mukava tapaaminen eilen siellä Trubella!ollaan yhteyksissä ja sovitaan pikaisesti uusi tapaaminen!jospa sitten pääsisi useampi äiti mukaan!kiitos vielä mukavasta juttuseurasta!
oletteko ystävystyneet siinä määrin että pidätte yhteyttä muutoinkin kuin vain näissä tapaamisissa?itsellä se tosiystävä hakusessa ja jos ihmisiä enemmän kuion yksi ympärillä niin ujostuttaa jo liikaa :ashamed: siksi suuri kynnys tulla tapaamisiin.
 
Omalta kohdaltani voin kertoa ainakin että olen löytänyt ystäviä juuri näiden tapaamisien kautta ja myös sydänystäväni näiden sivujen kautta. Eli rohkeasti mukaan ikään ja ulkonäköön katsomatta. Eilen taas huomasin että vaikka minä olen erilainen äiti ja mukanani liikkuu karvainen kaveri otettaan minut joukkoon tasavertaisena. Nyt seuraavaan tapaamiseen KAIKKI MUKAAN!!
 
Näin täällä eka kerran tämän tapaamiskeskustelun ja mikä ettei, mukavaahan se olisi! Esikoiseni on nyt 1v7kk ja odotan toista rv:lla 35. Käytiin aikoinaan Petosen mammakahvilassa, mutta aika ei ole sopinut meidän päivärytmiin enää pitkään aikaan, sillä poika on päiväunilla siihen aikaan. Joku klo 10.00-12.00 aika vois olla ihan hyvä meille ja näyttihän täällä muitakin aamuntorkkuja olevan. :)
Onko täällä muuten muita Petosella asustavia?
 
sivusta seurannu
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.01.2005 klo 13:18 Inkan äiti kirjoitti:
Omalta kohdaltani voin kertoa ainakin että olen löytänyt ystäviä juuri näiden tapaamisien kautta ja myös sydänystäväni näiden sivujen kautta. Eli rohkeasti mukaan ikään ja ulkonäköön katsomatta. Eilen taas huomasin että vaikka minä olen erilainen äiti ja mukanani liikkuu karvainen kaveri otettaan minut joukkoon tasavertaisena. Nyt seuraavaan tapaamiseen KAIKKI MUKAAN!!
oletkose sunä lara-anskusta saanut sydänystävän?ja mikä imheen karvainen kaveri? :LOL: :LOL:
 
Kyllä aivan oikein pätelty. Kyse on opaskoirasta. Voin kertoa että sydänystävä keneestä kirjoitin ei käy näissä tapaamisissa ja olen tutustunut häneen Uusia ystäviä palstan kautta sen verran tarkennusta. Tulaa perjantain tapaamiseen mukaan =)
 

Yhteistyössä