Kuopion äidit

Löytyisikö Kuopiosta leikkipuistoseuraa ja uusia ystäviä kahvittelun ja rupattelun merkeissä kolmikymppiselle äidille ja pojille 2 v ja nuorempi 8 kk . Olen muuttanut muualta tänne ja olisi kiva löytää uusia tuttavuuksia paikkakunnalta. Asumme keskusta-alueella ja mukava olisi löytää seuraa keskustan lähialueilta, mutta matka ei ole este, joten kaempanakin asustelevat ilmoitelkaa itsestänne =) =)
 
åäpöol
heippa!

Kun täällä tuntuu nyt olevan äiteja ja lapsia petoselta niin tavattaisko kaikki jossain leikkipuistossa?
Tehkää ehdotuksia paikasta ja ajankohdasta.
Me oltaisiin ainakin tulossa!
 
mantariini
Onks petosella kunnon leikkipuistoja, ei oo sattunu ainakaan minun kohdalle vielä...Ois ihan kiva tavata, mä vaan koulussa ja kohta alkaa työt, joten saattaa aika olla tiukilla.. =)
 
leppäkerttu
Moi Hemuli! Täällä eräs 27v. 1,5-vuotiaan pojanvesselin äiti. Itsekkin olen aikanaan muualta muuttanut eikä ystäviä todellakaan ole liikaa. Tietysti voin laittaa sähköpostiakin sulle tulemaan kunhan ennätän..
 
heppamami
Onkos Petosella jotain mammakahvilaa???? Jos on niin missä ja milloin? Minkälaista porukkaa käy? Täällä kaipailis jotain toimintaa 3,5kk tytön äippä. Ei ihan olla vielä leikkipuisto iässä mutta jotain kuitenkin olis kiva puuhata =) Asustellaan Pyörönkaarella joten jos joku kaipaa kahvi ja rupattelu seuraa niin laitappa viestiä.
 
kahenaippa
elikkäs 2 ja 3 vuotiaille lapsille ulkoilu ja leikkiseuraa haeskellaan,äitykkä 23vee
voi laittaa yksityisviestin tai sitten sähköpostiosoitteeseen zengo83@luukku.com
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2005 klo 13:56 åäpöol kirjoitti:
heippa!

Kun täällä tuntuu nyt olevan äiteja ja lapsia petoselta niin tavattaisko kaikki jossain leikkipuistossa?
Tehkää ehdotuksia paikasta ja ajankohdasta.
Me oltaisiin ainakin tulossa!
Kannatetaan :wave:
 
mmh
Hei, olen 37v äiti, poika 7kk ja olemme kesällä muuttaneet kuopioon.
Samassa tilanteessa kuin sinä, uusia ulkoilu- ja kahvittelukavereita kaivataan päivien piristykseksi. Nettiyhteyttä kotiin ei vielä ole,mutta satunnaisesti pääsen lukemaan viestejä. Yhteydenotot missm@suomi24.fi. vastaan mahdollisimman pikaisesti mahdollisuuksien mukaan. Tapaamisiin!
 
Hei täällä kans 20v äiti ja 1.3 vee tyttö. asutaan jännevirralla mutta töissä kuopiossa.
ollaan kuukausi sitten muutetu ja ei ketään tuutuja. olis kiva tutustua.

mailia voi laittaa josua85@netti.fi

tämä keskutelu juttu on vähä monimutkanen mulle kun en ole tätä käyttänyt paljon.
 

Yhteistyössä