Kuopion odottajat/äidit

  • Viestiketjun aloittaja Filleri Fallera
  • Ensimmäinen viesti
Filleri Fallera
Heissan! Ystäviä kun ei koskaan ole liikaa, niin olisi erittäin mukava tutustua muihin, suht samaa ikäluokkaa (täytän pian 25) oleviin odottajiin/äiteihin tai oikeastaan keneen tahansa joka olisi ystävää/juttuseuraa/leffaseuraa tms. vailla. Olen itse naimisissa ja esikoinen syntyy kesällä -06. Asumme Kuopiossa Petosen suunnalla. Perheeseemme kuuluu myös lemmikkieläimiä. Minulle mieluisia asioita ovat mm. hyvät elokuvat (niitä tulee katsottua paljon) ja kirjat, hyvä ruoka (yritän opetella paremmaksi kokiksi..), pitkät keskustelut jne. Olen luonteeltani rauhallinen, avarakatseinen ja ehkäpä aika herkkäkin, sekä totta kai luotettava ja ehkä sitä huumorintajuakin löytyy =)

Laittakaa ihmeessä yksäriä niin jutellaan lisää. Ihan vain meilikaveritkin ovat tervetulleita :)
 
Solveig
Heippa!
Kuulostat niin minulta :D Me asutaan kanssa Petosella täällä Pirtissä.Perheeseen kuuluu ukonturjake ja 2-vuotias neiti. Toisesta lapsesta haavillaan jo paljon.. Elokuviakin katsotaan läjäpäin,kun vaan aika sallii.
Olen kiltti, reipas ja iloinen, tavallinen tyttö vaan. Ikää on 25-vuotta.
 
Heipsistä!

Täällä siis 23v. toistaiseksi kahden lapsen kotiäiti Petosen Pirtistä. Laskettuaika on elokuun 18., joten kesä menee masun kanssa vyöryessä :headwall: Perheeseen kuuluu myös 28v. isukki

Pidän myöskin hyvästä ruuasta ja kokkailen mielelläni. Koirasta haaveilen, mutta ainakin toistaiseksi se jääkin haaveeksi. Lukemisesta ja elokuvista pitäisin, jos vaan aikaa riittäisi...

Kiva olisi saada lisää "lapsellisia" kavereita ja odotukseen toki myös, ettei käy omat kuviot niin ahtaiksi!
 
zengo83
määpä tässä teen pikkasen ehdotuksen petoslaisille..
oon nimittäin lasten kaa keskenään ens viikonlopun,niin olisko mahdollista miittailla vaikka jossain leikkipuistossa.
pitäs saaha jotain äksönii elämään viikonlopuksi..
lapset siis 2,5v poika ja 1,5vee tyttö
 
Solveig
Jee Zengo!:)
Nähdäänkö lauantaina iltapäivällä vaikka kuoppamäen puistossa?Vaikka kolmen aikaan niin sais eka päiväunet alta pois??Olisko muita tulossa?

Solveig
 
mantariini
täällä kans äiti petoselta, lapsia 2, poika kohta 4v. ja tyttö 6 viikkoa...kiva ois tutustua muihin äiteihin...leikkiseuraa kaipailee poika kovasti. Itse olen 21v.Laittakaa y-viestiä.. :)
 
Solveig
Heippa taas!

Tulkaas ihmeessä muutkin äitit leikkimään lauantaina Kuoppamäenpuistoon siis jos sää sallii.Mimman mä taidankin tietää ennestään ;) Olis kiva tutustua uusiin ihmisiin ja lapsosiin.
 
Solveig:juu tiedät varmaan minut,minäkin tiedän kuka olet :) .
Voidaan yrittää keretä puistoon lauantaina. Meille on vieraite tulossa ja en tiedä vielä mihin aikaan,joten jos keretään ja ei ole hirmuinen pakkanen niin voitas tulla paikalle.
 
Solveig
Hei siirretäänkö kuitenkin tota ulkoilupäivää.Meilläkin Noomi oli vasta yskäkuumeinen niin en viitti viedä tonne kylmään heti..Mimma tule käymään kahvilla ensiviikolla ihan huvikseen jos tahdot.Sais Noomikin leikkiä tyttöjen kanssa ku kaikki kamut on poikia :)
 
Täällä myös yks äiti, joka muuttaa Kuopioon Petoselle reilun viikon päästä ja kiva olis saada uusia tuttavuuksia, kun Kuopiossa ei yhtään äitikaveria ole :/ Tyttö on 1v10kk ja masu huomenna rv 33. :wave:

Niin ja itselläni on ikää 21v, mies 22v löytyypi myös meidän perheestä :heart:

 
Solveig
Voi kökkö..me ollaan yskässä ja nuhassa niin ei päästä mihinkään.Kunhan tästä tervehdytään niin tullaan kyllä minne vaan.Autokin on käytössä..Kuuluillaan.
mulle voi laittaa suoraankin postia kanahaukkakutvonen@luukku.com

Ninja
 
Minäpä pinoudun myös tähän =)
Asustelen petosen ja jynkän välimaastossa. Kotona pyörittelen arkisin kolmea poikaa, 6v, 3v ja puoli vuotiasta. (+kolmea koiraa)
Koulussa silloin ahertaa kaksi tyttöä, 10v ja 8v.

Saa laitella spostia jos sille tuntuu =) meidankopla@netti.fi

(ai niin, ja ikää mulla on vielä vähän aikaa 27v)

 
Heli
Sain eilen tietää olevani raskaana.raskausviikkoja tulee huomenna täyteen 5.Petoselle olen kai muuttamassa,olen siis tuleva yksinhuoltaja.ikää tulee toukokuussa 20.Ystäviä ei oo koskaan liikaa joten olis kiva saada kavereita suunnilleen saman ikäisistä odottajista :)
 
kahenaippa
täälläkin petosen kulmilla yksinäinen äippä huhuilee seuraa itselleen. lapset alle 3 vuotiaita ja päivät hoidossa mut illalla ja viikonloppuna on aika yksinäistä ku ei oo hirveemmin tuttuja täälläpäin eikä tuota miestäkään enää ole.
 

Yhteistyössä