Kuopioon?

Tervetuloa vaan !!! Itse ollaan asuttu Petosella suurimmaksi osaksi ja ollaan tykätty. Sanottaisko että nykyaikaisin alue, palveluita paljon ja viihtyisät ulkoilumahdollisuudet
paljon myös lapsiperheitä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppi08:
Niin ja mistä kannattaisi vuokra-asuntoa kysellä...?? =)
Niiralan kulmalta. Ja petonen on hyvä paikka. Jos olet töihin tms lähdössä, niin sitten suosittelisin puijonlaaksoa. Petosella on meinaa aika tiukassa päivähoitopaikat. Puijonlaakso on kaupungin vieressä, kävelymatkan päässä siis. Petoselta kaupunkiin on about 10km.
 
Neulamäki on sellanen hullu paikka täällä johon en ikinä lähtis! Muut paikat ok.
Niiralankulmalla kannattaa "varoa" kun ne laittaa lapsiperheitä juoppo taloihin. Meillä itellä kokemusta siitä kun oltiin ainoat selvä järkiset juoppo talossa.
Mä itse oon männistö, saarijärvi, niirala, puijonlaakso kannalla. Niistä lyhyt matka keskustaan ja hyvät kulkuyhteydet joka suuntaan.
 
Neulamäki ei ole ollenkaan niin huono paikka mitä sen maine tuntuu olevan. Minä olen asunut täällä vuoden verran ja oikein rauhallista on ollut. Lapsiperheitäkin on paljon. Lähinnä se rauhattomuus on rajoittunut vaan pariin kerrostaloon tuolla Juontotien suunnalla, mutta esimerkiksi ylä-neulamäessä on hyvin rauhallista. Tosin Neulamäen "keskusta" ei ole mieluisa paikka, kun pulit istuu siinä torin kulmassa joten itse en siellä käy.
 

Yhteistyössä