Kuopiossa odottavia?

Mä plussasin toissapäivänä ja Neulamäessä asustan miehen kanssa. LA ois siis joskus marraskuussa, jos kaikki menee hyvin. Mä oon täällä miettiny, et vois vielä labrassa varmistaa tän onnen ja sit varailla joskus ekaa neuvolaa. On vaan ollu kaikenlaisia kipuiluja, niin vähän pelottaa, että onko kaikki edes hyvin. Mut ehkä onkin.
 
Heips ja onnea plussanneille!

Itse plussasin jo joulukuussa ja vauvaa odotellaan syntyväksi elokuussa (la 16.8.) Hauskaa, että on muitakin kuopiolaisia "raskautettuja". Vaihtelen mielelläni kuulumisia raskausajan tunnelmista silloin kun koneelle kerkeän. Suurin osa ystävistäni on sinkkuja tai vielä lapsettomia, joten en kamalasti viitsi heitä rasittaa vauvajutuilla, mitkä nyt luonnollisesti itsellä pyörii mielessä.

Onnellista odotusta!
Vompatti
 
No löytyyhän meitä muitakin :)

Minulla on jo ennestään kaksi lasta ja perheellisiä kavereitakin löytyy, mutta kaikilla alkaa olla jo isommat (yli3vuotiaat) lapset, joten uusia 'vauvakavereita' olis tosiaan kiva saada :) Nää vauva ja odotusjutut kun tuppaa olemaan ihan omaa luokkaansa :)

Mulla on la lokakuun lopussa ja vieläkin on vähän hämmentynyt olo, kun juuri oireita ei ole :) No, ehtiihän tässä niitä vielä tulemaan, joten ehkä pitää nauttia tästä 'normaalista olotilasta' :)

myrskyruusu
 

Yhteistyössä