Kuparikierukka ja raskaana?

Onko kenelläkään kokemuksia kuparikierukasta ja että olisi siitä huolimatta tullut raskaaksi!? Itse tässä juuri mietiskelen voisiko olla mahdollista... hieman kyllä pelottaisi miten sitten kävisi jos olisi raskaana ja poistaisi kierukan tai entä jos sen jättää sinne: ei kuulemma vahinkoa lapselle, mutta silti!!

Kertokaa jos kokemuksia vastaavasta!
 
hei,

äitilläni kävi niin, että veljeni sai alkunsa kuparikierukasta huolimatta, mutta veljeni on täysin terve. Kierukka oli ilmeisesti poistettu vain sitten lääkärillä, kun positiivinen raskaustesti oli tehty. Ihmeitä sattuu ja tapahtuu! =)
 
Tulin raskaaksi paikoillaan olevasta kuparikierukasta huolimatta. Kierukka poistettiin ehkäisyneuvolassa n. rv8 ja raskaus jatkui normaalisti. Jonkinmoinen keskenmenon riski kirukan poistamiseen liittyy -meille onneksi syntyi täydellinen tyttö.
 
hei!
minulla (todennäköisesti, ainakaan 6 ultrassa (rv 5,8,11,20,22,28) ei ole näkynyt) kuoarikierukka poistui omineen, kertomatta mulle mitän tai aiheuttamatta kipuja. Nyt rv 33 menossa ja odotus on sujunut normaalisti...

laita y-viestiä, jos haluat kuulla lisää..
 

Yhteistyössä