kuparikierukka ja raskausko....

  • Viestiketjun aloittaja minniska
  • Ensimmäinen viesti
minniska
onko kokemuksia kellään,et on kuparikierukan kera tullut raskaaksi??????

Minulla oli menkat myöhässä viikon,kun normaalisti kierto on ihan säännöllinen ja kestävät reippaalla vuodolla sen 8-9päivää. nyt ne kestivät sellaset 3päivää niukalla vuodolla. tissit olivat isot ja arat ja erittivät vaaleaa nestettä, joka kylläkin meni jo ohi. mahaa vihloo ajoittain vieläkin ja pahoinvointi vain jatkuupi. eli mikäs minuu vaivaa??
 
Mulla ollut kierukka n.4 kk. 3 kk:n tarkastuksessa kierukka oli paikoillaan, kaikki ok. Kierto on heitellyt vielä 22-32 pv, joka kait voi olla normaaliakin. Itse tein testin kun kuukautiset oli myöhässä 3 pv. Negaa näytti. Ja uskoisin, että aika harvoin raskaaksi tällä tulee...Tee testi, jos mietityttää. Hormonikierukastahan kuukautiset voi jäädä kokonaankin pois.
 
Minulla oli kuparikierukka ja tulin raskaaksi.Raskaus oireita oli ja tein testin.Tulos oli positiivinen. Menin lääkäriin ja kierukka otettiin heti pois.Menin tarkempiin tutkimuksiin ja todettiin että raskaus on kohdun ulkoinen. Se leikattiin pois ja elämä jatkuu taas normaalisti. Että onhan se mahdollista ja oma äitini on aikoinaan tullut myös raskaaksi vaikka oli kuparikierukka. Luotto meni minulta ainakin vähäksi aikaa kierukkaan..ja vielä kun se aiheutti muitakin vaivoja minulla.
 

Yhteistyössä