Kurvit! Kadoksissa??

  • Viestiketjun aloittaja jorppe
  • Ensimmäinen viesti
jorppe
Miten minusta tuntuu että nuoret naiset alkavat näyttää yhä enemmäm tasaleveältä laudalta. Ei kurvin kurvia!! Missä vika? Itse ainakin pidän enemmän kurvikkaista ja muodokkaista naisista. ;)
 
80D
No geenejen kauttahan ne muodot yleensä tulee.. meijän suvussa kaikki naiset on iso tissisiä ja takamustakin löytyy..

Eräs sukulais mieski kerran totes "että on se hyvä ku meidän suvun naisissa on mistä ottaa kiinni.."

Mää olin sillon murkku iässä ja muistan kauhuissani ajattelevan että "mullehan ei tommosia lehmän utareita kasva!.." No kasvoihan ne.. :/

"mahtava peräsin ja pulleat purjeet.."
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2005 klo 20:47 vieras kirjoitti:
kyllä musta 30 on vielä nuori, mutta ne todella nuoret tasapaksut on niitä kahdenkympin tienoilla.
Minä olen 35v. ja tunnen itseni "vanhaksi". :headwall: :whistle: Kun tuo villi ja vapaa nuoruus jäi elämättä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.10.2005 klo 18:08 Liz00 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2005 klo 20:47 vieras kirjoitti:
kyllä musta 30 on vielä nuori, mutta ne todella nuoret tasapaksut on niitä kahdenkympin tienoilla.
Minä olen 35v. ja tunnen itseni "vanhaksi". :headwall: :whistle: Kun tuo villi ja vapaa nuoruus jäi elämättä.
Noh, ehkä villi nelinkympin kausi edessä...

Älä turhaan vanhaksi tunne, elinikää todemnnäköisesti reippaasti yli tuplat jäljellä, eli nuori olet.
 

Yhteistyössä