kutsuisitko? mielipiteitä!

Mii
Eli. kuopuksemme täytää pian 1vuotta,mietin kutsunko erästä perhe tuttua ollenkaan synttäreille.

tilanne siis se että. olen kutsunu tämän kys. henkilön esikoisen synttäreille. kertaakaan ei ole tullut,ei ilmottanut ettei pääse. eikä edes korttia laittanut. kylässä se ei ole meillä käyny,mutta meidän pitäisi kuitenkin aina käydä siellä. siskoni lapsi on täyttänyt vuosia samaan aikaan ku meidän mutta siskon lasta on hän on muistanu mutta meidän ei. mietin,että jätän kokonaan kutsun laittamatta,siinä ihmetelkööt miksi kutsua ei tullut. vai pitäisikö kutsu sittenkin laittaa? olen melko varma että tälläkään kertaa tyyppi ei juhliin tulisi.
 
Meillä on sama juttu, että sukulaiset ja vanhat ystävät asuvat tosi kaukana, eikä kukaan vaivaudu lasten syntymäpäiville.

Ei siinä mitään, ne voi pitää perhepiirissä, mutta sitten miehen sisko painostaa miestä ja soittelee miehelle omien lastensa syntymäpäivistä, että meidän on mentävä sinne. Ja agiteeraa vielä miehen äidin eli anoppini soittelemaan meille tästä asiasta. Miehen siskolla on isommat lapset eli jaksaisivat matkan paremmin kuin meidän lapset, ja anoppikaan ei vaivaudu meille tulemaan, mutta soittelee, että pitää mennä miehen siskon lasten syntymäpäiville.

Mutta anoppi tekeekin kaiken mitä ainoa tytär käskee. meidän lapset ei merkitse mitään.
 
Mii
Itsellä vaan jäi niin kurja mieli ku esikoinen odotti tätä tyyppiä 2vuotis päivilleen.. odotti ja odotti,nukku välissä päikkärit ja taas odotti. katteli ikkunasta ja hoki 2kohta tulee",mutta ei vaan tullut. loppujen lopuks poika nukhati ikkunan ääreen ku halus vaan odottaa..

Äidille tuli paha mieli,ja päätin että mun lapsen ei tarvi toista kertaa odottaa ja pettyä..
 

Yhteistyössä