Kuukautiset hukassa epäonnistuneen ICSIn jälkeen?

Hei ja hyvää juhannusiltaa palstalaisille!

Lapsettomuutta takana reilu 3 vuotta, eka ICSI tehtiin toukokuussa - tuloksetta. Kesä on päätetty pitää taukoa hoidoista (ja minä oikeastaan palstalta ja asiasta murehtimisesta).

Nyt tässä vaan ihmettelen :whistle: , kun kuukautisten olis pitäny alkaa tän viikon maanantaina tai viimeistään tiistaina (kp 28-29), eikä vieläkään ole kuulunut mitään ja nyt on jo kp 33. Testejä en ole tehnyt, eikä ole yhtään varastossakaan. Mitään kuukautisiin tai raskauteen viittaavita oireita ei ole. Jonkunmoinen hiivatulehdus ollut päällä tällä viikolla, johon otin kyl lääkkeet.

Olenkin satavarma, että ne ICSIn hormonikoktailit on saaneet mun kropan sekaisin, vai mitä? Onko muilla vastaavia kokemuksia?
 
Juu, mulla viimesimmän tuoresiirron ja menkkojen jälkeinen kierto venähti 64/n.27! Menkat käynnistettiin lopulta primoluteilla, ties kauanko muuten ois vielä mennykin.. ainoaksi syyksi löytyi kysta, ilmeisesti hormonaalinen. Minäkin testasin vasta kun ne oli myöhässä jo pari viikkoa, ja tiputus oli taas kerran karu vaikka kyse oli pelkästä luomukierrosta :ashamed: mutta koskaan aiemmin ne ei ollu noin omituisesti pois jääneet..(paitsi sillon kerran kun oli oikea syy..)
 
täällä myös menkkoja kuumeisesti odotellaan,takana siis epäonnistunut IVF-ei päästy edes siirtoon ja ne ekat menkat tuli sit ihan ajallaan,nyt kun on vaan luomuiltu tää kuukausi,niin eipä sit kuulu mitään :attn:

Tarkotus olis päästä alottamaan uusi hoito näistä menkoista,mut aina näköjään menee kaikki vaikeimman kautta :headwall:

No eipä se auta,kun odotella...

Mukavaa kesänjatkoa kaikille B)
 
Kiitos kommenteista! Eilen kävin sitten hakemassa testin ja tein sen samantien. Ei valitettavasti ollut mikään luomuyllätys sen tulosena, vaan ihan puhdas nega. Eli hormonien piikkiin menee tämä. Saas nähdä kauanko tässä saa vielä odotella. Tänään ekaa kertaa vatsassa pieniä juilimisia, joten ehkä ne menkat sieltä lähipäivinä saapuu. Aurinkoista ja rentouttavaa kesänjatkoa kaikille myös minun puolesta! B)
 

Yhteistyössä