Kuukautiset myöhässä, mutta ei raskaana ??

  • Viestiketjun aloittaja Tipuliini428
  • Ensimmäinen viesti
Tipuliini428
Mitä eri syitä voi olla kuukautisten myöhästymiseen? Menkat ovat nyt 2 viikkoa myöhässä, eikä raskauden mahdollisuutta ole, koska en ole seksiä harrastanut viime menkkojen jälkeen. Ei ole mitään sen erikoisempaa stressia kun yleensäkään, eikä tietääkseni muitakaan muutoksia... Raskaustestinkin tein ihan varmuuden vuoksi vaikka 99% tiesinkin sen olevan negatiivinen. Synnytyksen jälkeen ei ole tullut kamalasti kiertoa seurattua, eikä se ennen raskauttakaan ollut ihan säännöllinen, parin päivän heittoa oli välillä suuntaan tai toiseen, mutta nyt edellisestä menkoista on jo 45 pv, eikä kierto ole koskaan niin pitkä ollut. Kuinka kauan kannattaa odotella ennen kuin lähtee mitään lääkärinaikoja varailemaan?
 
BB
Mulla oli just toista viikkoa myöhässä enkä keksi mitään muuta syytä kuin että oli aika stressaavaa aikaa koska mentiin naimisiin just sillo ku menkat olis pitäny olla.
 
mulla kävi niin että kun jätin pillerit pois käytöstä, tuli kahdet menkat ja sen jälkeen ei neljään kuukauteen, sitten teinkin positiivisen testin. Enkä oikein tiedä vieläkään miksi ei menkkoja tullut. Nyt kävi vähän samalla tavalla kun jätin taas hormoonit pois, kierrot heittivät häränpyllyä.

PCO:n mahdollisuutta mietittiin mutta verikokeissa oli kaikki siihen liittyvät arvot ok.
 
Tipuliini428
No mulla ei oo sen isompaa stressiä ollut kun normaalistikaan, en ole yli- enkä alipainoinen, en oo millään dieetillä, enkä treenaa..
Välillä tuntuu, että alavatsaa on pistellyt ja särkenyt vähän samoin kun silloin kun menkat on tulossa, mutta eivät ole kuitenkaan tulleet. Kai tässä voisi viikon verran vielä odotella ja soitella sitten terkkariin josko sieltä sanoisivat jotain.
Voisiko johtua siitä, että mulla on pari vuotta sitten papassa ollut jotain muutosta ja silloin piti käydä kontrollissa, mutta unohtui ja sain nyt vasta käytyä. Jos siellä on jotain vakavampaa muutosta?
 
minävaan.
No mulla on ollu tässä nyt muutaman viikon menkat myöhässä. Jätin ehkäsyn n.kk sitte pois. Ollaa tehty kundikaverinkaa jo kolme raskaustestiä ja negaa on näyttäny. En tiiä missä syy,mutta ois kiva jos sais jtn infoo joltain asiasta. p.s. alavatsa kipuu on ollu muutaman päivän ja oikeelta puolelta pistää enemmän.
 
"oooooo"
Mulla parhaillaan sama "ongelma". Menkat melkein viikon myöhässä. Raskaustesti näytti negaa. Luin joltain lääkäripalstalta, että ei ole mitenkään erikoista, että joskus jostain syystä menkat vain voivat olla pari viikkoa myöhässä tai jopa jäädä yhdet menkat välistä. Jos menee pari, kolme kuukautta ilman menkkoja, kannattaa mennä lääkäriin, oli tuolla lääkärisivustolla neuvo.
 

Yhteistyössä