Kuukautiset sekaisin...

  • Viestiketjun aloittaja hmmm...
  • Ensimmäinen viesti
hmmm...
Joukukuussa ja tammikuussa kuukautiset oli neljänä ekana päivänä. Tammikuussa menkat tuli uudestaan 25. päivä, ja ne loppui 28.1.

Helmikuussa ei ole näkynyt kuukautisia ollenkaan. Miesystävän kanssa ollaan kondomia käytetty aina seksiä harrastaessa.

Pitäiskö odottaa vielä maaliskuun alkuun? Vai missähän vaiheessa pitäisi tehdä raskaustesti?
 
"matilda"
mulla on viimeks ollu menkat 8.tammikuuta ja menkkoja tässä odotellaan ja odotellaan, ei merkkiäkään et alkais :( ja raskaana en oo, testejä tuhlannut jo 3 turhaan, vaikka raskautta tässä ei toivotakaan. Mitä lie ressiä nyt sitten et hormonit heittää häränpyllyä. Jos sulla normikerto niin testin pitäs näyttää jo jos oot raskaana.
 
hmmm...
Nojoo, ei kyllä meilläkään raskaus ole toivottu asia tässä vaiheessa.

Mietityttää että miksi tammikuussa oli kahdet menkat. Siis ekat oli kuun alussa neljä päivää, ja sitten parin viikon päästä uusiksi. Ja sen jälkeen ei ole kuulunut...
 
Huolestunut.
Oot sitten mun kaksonen. Just aloitin oman ketjun jossa selitin kuin tammikuun alussa oli menkat ja 24.1. alkoi muutaman päivän mikälievuoto ja nyt helmikuussa ei mitään. Kinda spooky.
 
Huolestunut. Taas.
Tehdäänkös huomenna molemmat testi.:) Tullaan sit tänne vaihtamaan kuulumisia. Minä en myöskään ole haikaillut lisää lapsia, yksi on hyvä luku. Mut mielessä kävi että jos se kolmen päivän vuoto on ollut jotakin kiinnittymisvuotoa niin täs mennään jo viikolla 7. Eli testata täytyy PIAN, erityisesti jos aikoo miettiä muitakin vaihtoehtoja kuin lapsen saamista.
 
Huolestunut. Jatkaa.
Jos olette kondomia käyttäneet eikä se ole rikkunut tai lähtenyt pois kesken, lienee sun tapauksessa kyseessä jokin muu syy.. Minä olen kyl hölmöillyt ilman kondomia mutta olen myös laihduttanut ja mietin että voisiko sillä olla osuutta asiaan..
 
hmmm...
Nojoo kai se on tuomio tultava kertomaan jos kiinnostaa...

Siis ihan kummallista, kun minulla on aina ja ikuisesti ollut kuukautiset kuukauden neljä-viisi ekaa päivää. Ota noista nyt sitten selkoa tänä vuonna kun menevät miten sattuu...
 

Yhteistyössä