Kuukautiset synnytyksen jälkeen.

Heippa vaan!

Varmasti monta aihetta tästäkin, mutta kirjoitan oman tarinan silti.
Eli synnytyksestäni on jo 1v ja 1kk ja minulla ei ole ollut menkkoja vielä kertaakaan. Elikkäs lopetin tammikuussa imetyksen ja kävin kevään korvilla gynellä tutkittamassa paikat. Kaikki oli ok, lääkärin mukaan mun paikat hiukan "nukuksissa" synnytyksestä ja imetyksestä. Keltarauhashormoni kuuri ei kuulemma olisi saanut menkkoja alkavaksi, joten aloitin parisen viikkoa sitten e-pillerit ja nyt odotellaan menkkojan alkamista parisen viikon päästä.

Uteliaisuuttani kyselen, että onko muilla ollut vastaavaa? Ettei menkkoja kuulunut ilman apuja?
Kiitos kaikille vastauksista ja mukavaa kesän jatkoa. :flower:
 
heippa!
ei ihan oo samanlaisia kokemuksia, mutta melkein. Elikkäs esikon jälkeen kuukautiset alkoi 1v 2kk synnytyksestä ilman apukeinoja. Olin soittamassa jo aikaa gynelle kun alkoivat. Nyt on pikku kakkosen syntymästä 10,5 kk eikä kuukautisia vielä ole kuulunut. Imetyksen lopetin kuukausi sitten. Kävin gynellä pari viikkoa sitten ja ultrattiin. Paikat kuulemma ihan kunnossa, mitä nyt vielä vähän horroksessa synnytyksestä ja imetyksestä. Gyne sanoi vaan että ootellaan rauhassa vuoden vaihteeseen jolloin menen papaan.
 

Yhteistyössä