kuukuppi

olettako keittäneet sitä kuin usein? ja miten tyhjennyksen jälkee pesettä sen? ostin luneten kuukupin ja siinä oli suositus lunette pesuneste. kuin kauan meni että oppi oman tyhjennysvälin ja miten se asetetaan paikalleen.
 
Juh
Tykkään! Varsinki ku tajusin leikata antenni lyhyeksi ja laittaa kupin paikoilleen istualteen. Mulla on pari eka päivää aika runsasta vuoto ja silloin joutuu tyhjentään aika usein. Sen jälkeen on loppupäivät aika huoletonta.
 
Välillä opin sen ja menee täydellisesti, mutta sitten joskus just kun olen ollut jossain kaupungilla en kertakaikkiaan saa sitä asettumaan paikoilleen. Mutta olen tainnut tajuta mistä ne huonot kokemukset on johtuneet. Olen yrittänyt laittaa seisaalteen. Istuessa saa paremmin asettumaan sen kupin.

Muuten ei mitään valittamista! Tuntuu niin paljon hygieenisemmältä ja siistimmältä kuin siteet. Keitän kupin aina ennen menkkoja ja sitten ehkä kerran menkkojen aikaan. Pesen muutaman kerran päivässä sillä pesunesteellä, mutta en joka vaihdolla. Pesen joka vaihdolla vähintään vedellä. Harjoittelemalla oppii vaihtovälit sun muut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mamuzka:
aattelin hommata oman kattilan sille kupilleni. jotenki ällöttää aatella keitellä sitä samalla millä ruokaa laitetaan?
mie en hommannu, mutta saat toki toimia niin kuin tahot ...pesen ensin hyvin sillä aineella ennen kuin keitän ja kattilan pesen sen jälkeen koneessa =)
 
e
Mä vaihdoin Diva Cupin Lunetteen ja olen ollut tyytyväinen. Mulle se Diva oli jotenkin liian pitkän mallinen, Lunette sopii mulle.

Ja joo, mullakin on oma kupille kanssa oma kattila. :D
Mä luulen, että tunnet sitten sen, kun kuppi alkaa olla turhan täynnä, itse ainakin tunnen sen. Mä pesen aina kotona ollessa tyhjennyksen jälkeen kupin sillä Luneten pesunesteellä, muualla ollessa pesen sitten vedellä kupin. Mä keitän kupin aina menkkojen jälkeen. En menkkojen aikana.
 

Yhteistyössä