Kuukuppi

Mulla on ollut Mooncup noin 5kk. Oli suht helppo oppia käyttämään, muutaman kerran kun sai rauhassa harjoitella niin jo sujui. En tiedä miten muilla, mutta mulla pari kertaa on käynyt niin, että kuppi on jotenkin kai liikkunut, ja silloin saattaa vuotaa. Pidän pikkuhousunsuojaa sen kanssa nykyään varalla. Mutta noi lipsahdukset on harvinaisia, ei tapahdu edes joka menkkakerta.
Kaikenkaikkiaan ihan hyvä systeemi, aion käyttää jatkossakin ainakin ne runsaimmat 3 päivää! =)
 
shsj
mulla diva-kuppi ollut puolisen vuotta ja pois en vaihda. Toimii loistavasti. Suosittelen. En enää palaa siihen rättirumbaan! Kuppia on voinut käyttää ihan hyvin menkkojen alku ja loppupäivinä, vaikka vuotoa olisi vähänkin. Sitten runsaanpina päivinä on vain muistettava käydä useammin tyhjäämässä - itselleen sopivan tahdin oppii vain kokeilemalla. Välillä täytyy oikein käydä tarkistamassa, että tulikos kuppi laitettua edes takaisin kun ei tunnu yhtään. Käytön oppiminen oli ihan helppoa - kannattaa vain ottaa ihan rauhallisesti. Ekoja kertoja voi viedä vähän aikaa asentaa paikalleen, mutta nopeasti oppii oman systeeminsä. Kuppeilemaan vain!
 
Kuukuppu eli kuukautiskuppi.
On menkkojen aikana käytetävä kesto suoja/kuppi.
Omat kokemukset ovat todella myönteisiä kanssa, alku hankaluuksien jälkeen.
Itse käytän Lunette merkkistä ja pois en vaihtaisi hinnasta mistään. Nyt on menkka aikakin siedettävää jopa unohdan rättipäivät tyystin. Lisää tietoa saa osoitteesta www.kuppikunta.fi. Suosittelen lämpimästi kaikille jotka haluavat huolettoman kuukautis suojan ja samalla säästävät selvää rahaa!!! :attn:
 
Lisää tietoa saa osoitteesta www.kuppikunta.fi. Suosittelen lämpimästi ....toi linkki meni ainaskin Leville =) ...tuskin sitä kuppikuntaa tarkoitit... ;) ;) ;) Mitä kupit maksaa? Sopiiko ne lateksi-allergiselle?
 
shsj
ainakin divacup on valmistettu silikonista, joten sopii siis lateksiallergiselle. On vieläpä jotain lääketieteellistä silikonia - mitä se sitten tarkoittaakin.
Kupit maksaa siinä reilun 20e. Useat kestovaippoja ja - siteitä myyvät nettikaupat myyvät ja sivuilta löytyy lisää tietoa. ainakin pehmopeut ja babyidea ja monet muut. kannattaa vaikka ihan googlettaa kuukuppi tai mooncup tai divacup.
 
äiskä 87
synnytyksen jälkeen ostin mooncupin enkä siitä enää luovu!!! olen aina inhonnut "vaippoja", ja tamponitkin olivat epäluotettavia ja kuivattavathan ne limakalvoja, niin kuukuppi on täydellinen minulle!!suosittelen lämpimästi!! täysin huomaamaton, kerran lämmittelin miestäni ennen nukkumaanmenoa, ja mielessä oli rakastelu, kunnes vessassa iltapesulla käydessäni näin ohimennen kuukupin säilytyspussin hyllyssä ja muistin että minullahan on parhaillaan menkat!!! että niin huomaamaton!! ja ehdottomasti hyvä puoli siinä on myös, että mies voi antaa suuseksiä kuukautisten aikanakin, ilman että itsestä tuntuu epävarmalta.... siis jos haluaa puuhailla niinä päivinä jotain....yksi asia minua kummastutti, ei välttämättä huono puoli, kun ohjeissa lukee että kupin päässä oleva "tikku" on kupin poisvetämistä varten, mutta sitä kehotettiin leikkaamaan ennen ekaa käyttöä, niin en ainakaan minä saa vedettyä kuppia ulos siitä tyngästä, kun se kuitenkin on aika kostea....ei se ole ongelma, saa kupin ulos muutenkin helposti. kannattaa kokeilla, naisten, ja meidän maailmamme hyväksi!!!
 
Muakin mietitytti se "häntä" aluksi enkä todellakaan saanut vedettyä kuppia sen avulla pois vaan jo kupin imu ei antanut periksi siksi leikkasinkin sen kokonaan pois ettei turhia paina... Eli mielestäni turha ainaski minulle
 
kupin vast ikään hankkinut... ja tuota... hmm. Juu, se vaatii totuttamista ja tuntuu omituiselta ja on kamalan suuri eikä sitä saa pois.

Mutta luotan tulevaan, kun sitä on kerran niin kehuttu. Jollakulla negatiivisia kokemuksia?
 

Yhteistyössä