kuulutteko johonkin uskonlahkoon?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Huh. En enää. Kuuluin pitkään kyllä. Kasvoin vl-lahkon keskellä. Suku ja kaikki lähimmät kuului sinne. Kapinoin koko pienen ikäni. Aikuisena minulla oli riittävästi sisua sanoa kiitos ei.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Se missä saa pitää kahta miestä :D
Hmmm... mun uskonnossani tuo ei ole kiellettyäkään, mutta Suomen laki taitaa sanoa toisin. Siis jos ihan naimisiin haluaisi kahden kanssa.
Jos ois sellanen perhekuvio, että vuoroviikoin asuis niiden ukkojen kämpillä. Niin kai ne nykylapsetki sopeutuu, miks ei aikuiset.
 
Tekisi mieli vähän päteä ja muistuttaa ettei buddhalaisuus ole uskonto. Kun joku siitä aikaisemmin mainitsi. Eikä siis myöskään lahko, sanoisin minä. Varsinkaan tuon aikaisemman määritelmän (joka oli aika yleistävä ja ympäripyöreä?) mukaan. Joka tapauksessa asiaan: Itse en kuulu ja yleensäkin suhtaudun vähän skeptisesti lahkoihin, kuten myös fanaattiseen uskonnollisuuteen ja sokeaan kirkkoon/omaan lahkoon tukeutumiseen ja uskomiseen. Ehkä pitäisi paneutua enemmän ja hankkia perusteltua kantaa : )
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Contessa:
Tekisi mieli vähän päteä ja muistuttaa ettei buddhalaisuus ole uskonto. Kun joku siitä aikaisemmin mainitsi. Eikä siis myöskään lahko, sanoisin minä. Varsinkaan tuon aikaisemman määritelmän (joka oli aika yleistävä ja ympäripyöreä?) mukaan. Joka tapauksessa asiaan: Itse en kuulu ja yleensäkin suhtaudun vähän skeptisesti lahkoihin, kuten myös fanaattiseen uskonnollisuuteen ja sokeaan kirkkoon/omaan lahkoon tukeutumiseen ja uskomiseen. Ehkä pitäisi paneutua enemmän ja hankkia perusteltua kantaa : )
Budhalaisuus ei tosiaankaan ole uskonto. Kuten ei moni muukaan noista, mitkä tuossa laittamassani linkissä olivat.

 

Yhteistyössä