kuuluuko nää unet raskauteen..?

  • Viestiketjun aloittaja joanna
  • Ensimmäinen viesti
joanna
normaalisti en juuri unia näe,mutta nyt raskauden aikana nään melkein joka yö unia,eikä nää oo mitään positiivisia unia. oon unissa kokenut keskenmenon ja viimeyönä synnytin keskosena pojan joka oli kuollut. tosin se virkosi mutta selviämisestä en tiedä. vaikka nää onkin vaan unia ne saa tälläsen heikkohermoisen varpailleen..ja ehkä nuo unet tulee alitajunnasta,näitä asioitahan mä pelkään.
muilla?
 
Mä ainakin nään kamalia unia raskausaikana, pelkään synnytystä niin hullunlailla. Nyt näin unen, että lapsi syntyi alakautta jalat edellä, mutta pää jäikin kii ja repesi irti. Se sitten leikattiin pois kohdusta, mutta sitten lääkäri vaan ompeli pään vartaloon, ja lapsi eli... Tää synnytyspelko kyllä hallitsee mun elämää ihan reippaasti, ja tarkoituksena on koittaa saada sektio tähän tilanteeseen. Olisi kiva kun pystyisi valmistautumaan tämän "yllätysvauvan" tuloon ilman kamalaa pelkoa ja paniikkia...
 
Rukoilijasirkka
Mä näin unia linnunmunista, joita haudoin, lisäksi näin paljon kala-unia. Hmm. yhdestä muasta tuli yksisilmäinen, kyklooppimainen pöllö.

Yhdessä unessa synnytin ammeeseen paljon pieniä vaaleanpunaisia hiirulaisia. :eek:
 

Yhteistyössä