kuumeilu

Onkohan muiden perheissä kärsitty samasta vaivasta kuin meillä kuopuksen kanssa..? Yksivuotiaamme sairastuu kuumeeseen noin 2-4 viikon välein! Tätä on jatkunut nyt noin 4kk, ja mikä ihmeellisintä, kuume nousee aina kyläilyn (mökkeily, mummolassa käynti jne.) aikana. Yleensä kuume alkaa heti eka yönä, kun olemme pois kotoa. Nyt viimeksi olimme kaksi yötä reissussa, kuume nousi kun tulimme kotiin ja on jatkunut nyt kolme päivää... :eek:

Kysyin neuvolassa, käski puhua yksivuotistarkastuksessa lääkärille. (aika vasta ensi kuun lopussa). Soitin myös eilen tk:een. Siellä hoitaja kyseli pojan luonteesta, että olisiko luonteeltaan herkkä lapsi, jonka elimistö löysi muutostilanteissa puolustusreaktiona kuumeen päälle??? Joku kuullut moisesta?

Poika sairasti myös vauvana, (lähinnä automatkojen yhteydessä tuli) limaisuudesta ja myöhemmin nuhasta. Nytkin kuumeeseen liittyy nenän vuotaminen, ja yleensä myös vatsan seutuun ilmestynyt kuiva ihottuma lehahtaa punaiseksi... Olen kyllä ihan ymmällä :eek: Olisiko kuitenkin kyse jostain allergiasta, kuten olen itse epäillyt.

Kai nyt jollain samanlaista :/
 

Yhteistyössä