Kuumeilua, r.oireita ja muuta höpinää

Noista sykkeistä, että ei mulle olla niitä "kuulotettu", vai mikä se sana on :D Siis, en ole vielä niitä kertaakaan kuullut, mut lääkärit todenneet kyllä sykkivän. Molemmat ultrat (varhais ti ja tänään tutkimus ultra) tehty alapään kautta. Kuinkas ne kuulee? :whistle:

Seulontaa me ei otettu. Ei siihen mitään erityistä syytä ollut. Pelkäsin vain, että saan siitäkin aivan kamalan stressin ja tulee turhan stressin takia sitten stressivauva ja sitä en haluaisi. Jos vaikka sattuukin hälyyttämään aivan syyttä tai se "abortoidaan" aivan turhan takia, jos olisikin ollut täysin terve. Tulee sellaisena, kuin tulee :heart:
 
9. viikko napsahti plakkariin meillä! Tosin just äsken sain pienoisen sokin ko vessassa ollessani huomasin, että alapäästä tuli semmonen ihan mahdoton limakokkare! Ei mitään verisiä vuotoja eikä kipuja ole ollut, mutta nyt tuo. Muuten kyllä valkovuotoa ihan tasasesti jonkin verran ollut. Normaalia??

Miekään en ole kuullu sykettä, vaan nähnyt. Ehkä ne sitten kuulee ku se pikkuruinen sydän on vähän isompi :)

Seulontaa mietin minäkin. Eikä meilläkään ole varsinaista syytä tehdä sitä, mutta kuitenki olis kiva tietää. Joskus olin aivan varma, että abortoin sairaan sikiön, mutta nyt en tosiaan ajattele niin. Tämä lapsihan voi joskus olla millainen vain ja todellakin tulisin hänet hyväksymään sellaisena kuin hän on, miksi siis tekisin aborttia, vaikka todettaisiin, että hän on sairas? Ahdistaa ajatellakin! Muutenki niin paljon huolta ja murhetta. Osaksi siksi, että olen niin väsyny! Ja itken joka pirun päivä...
 
Niinhän siinä sitten kävi, että täti punainen saapui perjantaina, joten tarvinnut testailla uudelleen. Toisaalta tuo oli helpotus, sillä pelkäsin, miten pitkäksi kierto venyy.

Nyt ei millään malttaisi odottaa, että päästään uuteen yritykseen ja sitten taas aikanaan piinailemaan, että saadaanko plussa testiin vai ei. Aika vaan tuntuu matelevan :/

Nyt siis menossa kp4/yk2.
 
Aawatar , :hug: Ens kierrosta sitten ;)

Ite täällä elättelen toiveita, ettei tänään tulis enää tiputtelua yhtään, mut aika näyttää. Nyt olis 6 päivä kys. tiputtelua ja iltaisin se loppuu, yöllä ei mitään ja aamulla jatkuu. Np-ultra-aika tuli ja sinne päästään 20.9, eli piiiitkä aika vielä, mut ens viikolla on neuvolalääkäri.

innoM & (<3) 7+1
 
Teillä on tässä mukava pino, jota on kiva lueskella. Vieläkö mahtuisi yksi haaveilija joukkoon mukaan? Kirjoittelinkin jo tuonne iäkkäimpiin haaveilijoihin, mutta tämäkin pino vaikuttaa mukavalle. Olen kyllä taustaiilut näitä palstoja jo viisi vuotta =)
Meitä on siunattu kolmelle ihanalla lapsukaisella, joista vanhin on päässyt jo ripille ja nuorimmainen lähti juuri kouluun. Minulla tämä vauvakuume on näköjään tällainen pysyvä tila. Hirveän kova kaipuu saada vielä yksi ihana käärö kainaloon. Ikää vaan alkaa jo olla eli 38v olen.
Aiemmat raskaudet ovat alkaneet kerta paukulla, mutta ei makeaa mahan täydeltä näköjään. Nyt ei sitten ole tärpännyt, vaikka kuinka ajoituksen pitäisi olla oikea :'( .
Tällähetkellä outo ilmiö meneillään. Nimittäin minulla on kovasti ilkeät pms-oireet aina ja varsinkin rinnat tulevat aina kovin kipeiksi ennen tädin tuloa, mutta nyt tämä kipu jatkuu ja jatkuu, vaikka täti kaasutti. Ed. menkat olivat erikoiset, koska ne kestivät vain kaksi päivää, tosin silloin vuosi ihan kunnolla. Testejä olen tehnyt enemmän kuin ilkeän kirjoittaa :LOL:

Onnea kaikille. joita onni on jo kohdannut ja plussatuulia meille vielä haaveilijoille :heart:
 
Täälläkin edelleen haaveillaan...viime kuussahan alkoi sitten menkat ja nyt tosiaan toivon ettei alkais! Pari päivää on ollu rinnat kipeet ja vatsanseudulla tuntuu ihan kuin vetäis suonta...? Sellasta outoo tunnetta...
En kyllä nuolaise ennen kuin tipahtaa, viime kuu kun meni plörinäks! Kuukautisten aikaan mulla ei ole tullut rinnat kipeiks, mutta kerta se on kai ensimmäinenkin. ;)

Plussatuulia meille kaikille :wave:
 
Ei syki enää pienen sydän :'( Käytiin vuodon takia taas tarkistuksessa, eikä sykettä löytynyt. Kaikki oli vielä perjantaina (ultraus) ok. Itketty ollaan miehen kanssa, olen miettinyt mitä tein väärin ja MIKSI MINÄ TAAS?? :(
 
olen pahoillanin innoM. :hug: Et sinä ole mitään väärää tehnyt. pienokainen ei vain jaksanut pitää kiinni :'( :'( voimia sekä sinulle ja miehelle. Ei sitä kukaan voi tietää miksi joku kärsii enemmän kuin toinen. tämä ei varmaan kauheasti lohduta mutta jos ensi kerralla onni olis loppuun saakka.


Minulla itsellä on taas jäänyt menkat tulematta, mutta raskauteen en usko. soitin neuvolaan mitään ei tehdä ainakaan kuukauteen tai puoleen vuoteen sano täti puhelimes. olen vaan miettinyt et jos kumminkin on jotain häikkää kun ennen pillerei oli kierto ihan poskellaan ja mul ei ole hajuakaan tuleeko edes ovis. ja pillerei olen välil unohtanut syödä oikein kunnol ja en ole raskaaks tullut. ostin nyt testin et teen aamul vaikka melkein tiedän että negatiivinen sielt tulee


 
Tännehän oli tullut uusia viestejä, kirjoittelijoita ja kuulumisia. Itse en ole ehtinyt käymään hetkeen.

Voi innoM :hug: Ihan rinnasta viilsi ku luin tuon viimesimmän viestis :'( Koittakaa jaksaa, muistakaa, että jokainen kuukausi on uusi mahdollisuus! Älkää kuitenkaan koskaan luovuttako! Et varmasti tehnyt mitään väärää! Kyllä te vielä sen oman rakkaan pikkuisen saatte, voimia! <3

Uudet kirjoittelijat toivotan lämpimästi tervetulleiksi! Mukava ko saadaan lukea lisää ajatuksia ja kokemuksia, vertaistukea. Plussatuulia teille ja muillekin! <3
 
innoM olen todella pahoillani puolestanne! Olen kuitenkin samaa mieltä Jonaan kanssa, että jokainen kuukausi on uusi mahdollisuus. Ja varmasti et ole tehnyt mitään väärin. Pikkuinen ei vain ollut valmis tähän maailmaan tulemaan :'(
Rekkalastillinen voimia teille ja tsemppiä uuteen yritykseen :heart:
 
10. viikko olis nyt täällä. Aika menee todella nopeaa! Kahden viikon päästä olis np-ultra. Jotenkin tuntuu epätodelliselta taas koko raskaus ku pikkuista ei ole nähnyt enää kahteen viikkoon! Kävin siis siinä 8. viikon paikkeilla ultrassa viimeksi ja sielähän näkyi elämää. Jotenki olen vain niin pössö, että ajattelen aina negatiivisesti ja nytki mietin, että onkohan tilanne pysyny ok:na vai onkohan sielä enää elämää ollenkaan. Mieheltäkin kyselen tyyliin joka toinen päivä, että mitäs hän luulee, onko meilä masussa vielä vauva :LOL: Tämä aina vakuuttaa, että onon :)

Oireet on helpottunu. Väsymystä on yhä, mutta ei enää niin valtavaa. Kyllä vielä hyvinkin nukutun yön jälkeen iltapäivisin on väsymystä, mutta ei enää sellaista, mitä oli vielä viikko sitten! Se oli jotain järkyttävää. Pahoinvointi on helpottanu, mutta jotku hajut on vielä aikasen ärsyttäviä ja ne saa voimaan pahoin hetkellisesti. Alavatsan juilinta on ilmestyny kuvioihin jälleen, mutta vain äkillisissä liikkeissä. Rinnat ovat edelleen arat. Vyötärön olen kadottanu jo viikkoja sitten. Mahoton turvotus!

Nyt pitäs pikkusen olla kolmisen senttiä pitkä ja ens viikolla loppuukin sitten alkiovaihe ja pikkuinen on nyt virallisesti sikiö ku sitä puhutellaan :) Ens viikolla sen pitäs olla ihan valmis ja kasvuvaihe alkaa.

Voi ku vois ultrailla kotona! Nyt tuli tämä raivostuttavan pitkä tauko. Aika menee kyllä nopeasti, mutta kuukaudessa onki jo oottamista...
 
Heippa vaan kaikki raskaana olevat ja kuumeilevat ja muuten vaan luulotautiset :)

Oon tässä jo muutaman viikon ketjua lukenu (ihan alusta lähtien)
ja tänään oli sitten pakko rekisteröityä ja liittyä mukaan.

Mulla on itselläni reilut neljä vuotias poika ja toista lasta tässä kuumeillut jo pidemmän aikaa (olisiko viime vuoden kesästä) ei voi muistaa... :O

No kuitenkin, nyt olisi kp 22/28 olin huomaavinani oviksen tossa viime viikolla, mutta sen jälkeenkin ollut ihmeellisiä tuntemuksia tuolla kohdun seutuvilla ja nivusissa. Saas nyt nähdä miten käy, toivon mukaan saataisiin kyytiläinen mukaan tästä kierrosta. Yrityskertoja en oo laskenu, mut on niitä jokunen ehtinyt tähän tulla. :LOL:

..Tosin huomaan et on noita raskausoireita tullu enemmänkin kehiteltyä kun pientä odotetaan niin kovasti ja sit on aina saanu pettyä kun on täti kurvannu paikalle :headwall:.. Mutta katsotaan mikä on ensi viikon tuomio, kurvaako täti paikalle...

Kovasti tarrasukkia ja vauvaliimaa ja plussatuulia kaikille toivottelempi täältä :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Löysinpäs tämän ketjun :) Edellisestä km "toivuttu" (niin hyvin, kuin km edes voi) ja nyt ensimmäinen yk menossa taas. Oireet vaikuttavat samalta, kuin viime kerralla. Nyt tosin oireet alkoivat jo viikkoa aiemmin, kuin viimeksi. Kierto on ollut km jälkeen 42. Eilen tikutettu negatiivinen, mutta nyt vasta kp 28/(32)42, joten vielä on toivoa ;) Edellisellä kerralla sain haamun kp 32.
 
InnoM: Juuri luin eka kertaa koko pinon ja pidetään täällä peukut pystyssä!

Ihana ketju kun kaikki voi kirjoittaa. :heart: Täällä kp 20/28-32 dpo3. Jännää tää piinailu. Jouluna jännätään ja stressataan tosissaan.

:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Mie tuun mukaan kans! Kovasti mietin tässä, et olin tuntevinani ovulaation ja nyt olis sen mukaan dpo6, mutta sitä ennen koin km:n, joten kierto ei nyt mitenkään tarkka oo. Nyt iskenyt päälle pahoinvoiva olo, rinnat kipeytyneet jne eli klassisia oireita. Onko se vaan mahollista, että ois tärpänny ja tuntuis jo nyt? Testata en vielä edes kehtaa....
 
Sandemar, mä aloin tuntemaan oireita jo 5.12. Edelliset menkat alkoivat 15.11 ja edellisen kiertoni (42) ja laskurin mukaan oviksen olisi pitänyt olla vasta 13.12, joten ota tästä sitten selvää :D Olen kyllä jo kahteen kertaan raskautunut "sormia napsauttamalla" vaikka kiertoni on tämän vuoden heitellyt rajustikkin :O
 
Mulla on tänään dpo 5 tai sitten 3. Sain digillä hymynaaman 7 päivää sitten, mutta omien oireiden ja limojen perusteella ajattelen myös tuota jälkimmäistä vaihtoehtoa. Mulla on ollu paha olo, sellainen kun alkuraskaudessa on koko päivän. Ei ole aaltoillut siis mitenkään. Voipi olla jännitystä (vaikka yritän olla ajattelematta asiaa, hetken päästä huomaan taas ajattelevani, etten saa ajatella mahdollista tärppiä) tai sitten olen syönyt jotain sopimatonta.
 
On tää jännää :) pahoinvointi jyllää ja oksensin nyt aamulla ensimmäisen kerran, joten joko tässä on oksennustauti päällä tai jotain on tapahtunut. Pitänee testata piakkoin, mutta oireiden kuvittelun ja negan pelko on niin kamala, etten sitä kyllä haluaisi. Kuitenkin menkat alkaa ja kaikki mulle nauraa, kun niin raskaana olen ollut :|
 
ON. CB:n digi tuli postissa tänään.. Huiiii! Mies tutki sitä ihan innoissaan ja luki ohjeet todella tarkasti :D En tosin ajatellut, että vielä sitä "tuhlaan". Tikuttelin aamulla (1-2h pidätystä) taas negan. Eilen tilasin herkempiä liuskoja :D Edelliseen kertaan vertailen taas, mutta silloin ennen, kuin tulin raskaaksi oli kierto 44 ja oireet alkoivat kp 28 ja haamun sain apteekin omalla kp 32! Nyt kp 31/32-42. Oireet alkoivat jo 20, eikä haamun haamua noihin 25uML tikkuihin :O Hieman alan epäillä, että olen kuvitellut kaikki oireeni :D No, ehkä tässä on vielä toivoa.. Jos täti tulee niin sitten ens kierrosta ;)
 
Mun huono oloni tiesi pahaa migreenikohtausta, enkä sitten lääkettäkään uskaltanut ottaa. Tänään olen vielä sössöttänyt ja ollut kuin puulla päähän lyöty migreenin jäljiltä. Anteeksi kaikille asiakkaille töissä, joita en ymmärtänyt tai en saanut järkevästi artikuloitua heille :D Toivottavasti kärsimys oli sen arvoista ilman lääkkeitä ja migreeniä aiheuttaisi pieni tuolla mahassa. Huonon olon aaltoja tulee, mutta se on normaalia migreenin yhteydessä.

Tänään dpo 7/5
 
mie hyppään tähän ketjuun kanssa...tuolla kolmannesta kuumeilevissa jo olenkin...:D

eli kolmatta toivotaan,edelliset synt 05 ja 06...tyttö ja poika.
hormonikierukka poistettu kaksi päivää sitten ja nyt tyhjennysvuoto päällä,toivon että loppuis pian ja voisi jo pupuilla ensi viikolla :p...mutta saattaahan se olla ettei vielä silloin ole loppunut.

on se niin ihana kuumeilla,ja suunnitella...<3

ikää minulla 26 ja miehellä 29...:) pk-seudulla asutaan!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
ON. Eilen sanoin eilen pitäväni "lomaa" testailusta, mutta testasin kuitenkin.. :D Jonkun 30min pidätyksen jälkeen päiväpisusta sain hailakan haamun (herkkyys 10)!!! :) Mies näki sen myös. Oli punainen, ei siis viivanpaikka. Epätodellinen olo. Jospa sittenkin :D Nyt kp 33/32-42. En nyt kuitenkaan vielä liikaa innostu, kun oli niin hailakka! Huomenna tikutellaan uudelleen ja maanantaina CB:n digi aamusta ;) (Eilen ei vielä näkynyt haamua)

Tervetuloa vaan joukkoon kaikki uudet! :)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä