kuumekrampista

  • Viestiketjun aloittaja Prinsessa Ruusuinen
  • Ensimmäinen viesti
stranger
Vähennä vaatetta, pyyhi ihoa kosteilla ja viileillä pyyhkeillä tai käytä viileässä suihkussa, viileä huoneilma.

Kouristuksen kyllä huomaa, epilepsiakohtauksen näköinen kramppaava kohtaus.
 
minä kyllä saikähdin lapsen kuukekramppia ja sen jälkeen ollut aina paniikissa ja yrittänyt kovasti alentaa kuumetta.ei mitenkään mielyttävä kokemus.burana parasta kuumetta alentavaa ja tehoaa pitkään.
 
äiti kahdelle
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 20:01 Prinsessa Ruusuinen kirjoitti:
miten voi välttää???

viileä kämppä
ilman vaatteita
???

miten uomaa kuumekrampin??

neidillä panadolista huolomatta 39.4

:/

Meidän 3v neidillä oli kans korkee kuume vastottain ja Panadoli ei auttanut mitään joten ostin sellasia banaaninmakuisia tabletteja Pamol`f merkkistä ja sillä kuume laski..vähensin kans neidiltä vaatteita,juotin paljon ja kastelin sukat kylmällä vedellä ja laitoin ne märkänä jalkaan.
 
Prinsessa Ruusuinen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 20:07 myyrä kirjoitti:
minä kyllä saikähdin lapsen kuukekramppia ja sen jälkeen ollut aina paniikissa ja yrittänyt kovasti alentaa kuumetta.ei mitenkään mielyttävä kokemus.burana parasta kuumetta alentavaa ja tehoaa pitkään.
mä tyydyn tuohon panadoliin ,kun on kyse 1v8kk ikäisestä neitosesta. =)

neiti nukkuu TAAS pelkän pussilakanan kanssa. maissi pussi oli pyyhkeeseen käärittynä tuossa vieressä,mutta meinas tulla jo poppareita,kun neiti hehkuu kuin kekäle.

:(
 
stranger
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 20:11 Prinsessa Ruusuinen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.05.2007 klo 20:07 myyrä kirjoitti:
minä kyllä saikähdin lapsen kuukekramppia ja sen jälkeen ollut aina paniikissa ja yrittänyt kovasti alentaa kuumetta.ei mitenkään mielyttävä kokemus.burana parasta kuumetta alentavaa ja tehoaa pitkään.
mä tyydyn tuohon panadoliin ,kun on kyse 1v8kk ikäisestä neitosesta. =)

neiti nukkuu TAAS pelkän pussilakanan kanssa. maissi pussi oli pyyhkeeseen käärittynä tuossa vieressä,mutta meinas tulla jo poppareita,kun neiti hehkuu kuin kekäle.

:(
Kuinka kauan kuume kestänyt? Nousiko nopeasti korkealle? Kuumelääke suppona vai oraalisesti?

Meidän kuumekramppaileva lapsi sairastuessaan sai korkean kuumeen todella nopeasti ja sitten kouristeli. Kohtaus ainoastaan kerran yhden kuumetaudin aikana. Kouristelu"vaara" jo kun kuume 38-38,5 astetta.

Meillä lapset eivät tykänneet Burana-supoista. Kamala itku aina supon laittamisen jälkeen, kuulemma karvasteli... Nuo suuhun liukenevat Pamolit hyviä.

Pään kautta haihtuu paljon lämpöä, pyyhi viileään veteen kostutetulla pyyhkeellä päätä.
 
Prinsessa Ruusuinen
toista vuorokautta. nopeasti nousi . mä taidan laittaa se nukkumaan kylpyammeeseen... :LOL: :ashamed: sori. joo täytyy pitää neiti viileänä. =) niin ja nestemmäisenä olen antanut.<br><br>
 

Yhteistyössä