Kuva ketju kodeista..

"vieras"
Nämä nykykodit ovat oikeasti niiiin ahdistavia, kaikki aivan samasta muotista. Niin pelkistettyä, valkoista, mustaa, harmaata, ehkä vähän tummanruskeaa siellä täällä. Kamalaa.

Kaikki palstalla olevat kuvaketjutkin näistä kodeista ovat ihan samanlaisia, ei toisistaan erota.
Aivan samaa mieltä! Näin käy, kun apinoidaan vaan toinen toistaan - ei mitään persoonallista.
 
Olen pitänyt kodissa perusväreinä valkoinen,harmaa ja ruskea noin 13 vuotta, enkä ala muuttamaan sitä ollakseni persoonallinen kun se nyt on muotia.. Tehosteena mustaa ja violettia, joskus jotain muuta.. Jos jollakin on kuvia oransseista kaapeista ja vihreistä lattioista ni laittakaa!!! Ois kiva nähdä muunkinlaista sisustusta kuin mikä itsellä on.
 
vrs
Olen pitänyt kodissa perusväreinä valkoinen,harmaa ja ruskea noin 13 vuotta, enkä ala muuttamaan sitä ollakseni persoonallinen kun se nyt on muotia.. Tehosteena mustaa ja violettia, joskus jotain muuta.. Jos jollakin on kuvia oransseista kaapeista ja vihreistä lattioista ni laittakaa!!! Ois kiva nähdä muunkinlaista sisustusta kuin mikä itsellä on.
Meillä oli muinoin kultaan murretut oranssit seinät makkarissa, tummat kalusteet ja tekstiilit sellasta vaaleeta kultaa ja paljon kirkkaita, kuvioillisia tyynyjä ym värikkäitä yksityiskohtia. :D Kuvaa siitä ei tällä koneella valitettavasti oo. : /
 
vrs
[QUOTE="vieras";26495458]
(En halua levitellä netissä kuvia kodistani, lapsistani enkä yleensäkään elämästäni).[/QUOTE]

Hyvä sulle. Mut älä nyt sit vaan turhaan luule, et me otettais sun "kritiikki" kovinkaan tosissamme. :)
 
Joopse
itse kartan viimeiseen asti maalasrommanttiset hirvitykset. Tykkään lukea tätä blogia, sieltä saa hyviä ideoita. Vähän tavaraa ja kaikki hyvin harkittua. pelkistetty moderni olisi ehkä kuvaavin sana.
Ja ne jotka ei tykkää valkoisella sisustamisesta, älkää menkö käymään siellä.

http://www.omakotivalkoinen.fi/
 
Ihania koteja teillä :) Erityisesti mieleen jäi vrs:n koti; olkkarin tapetti oli kiva, vaikka tapeteista en yleensä tykkääkään ja lastenhuone oli kodikas. Lisäksi ekalla sivulla jollain oli vihreä lasiovi, mikä oli kaunis.

Mä en kotoani vielä mitään kuvia laita, kun muutan uuteen asuntoon vasta ensi viikolla ja pääsen sitten sisustushommiin. Sitten kun olen saanut vähän laitettua kotia, niin voisin ehkä lisäillä jotain kuvia tännekin.
 

Yhteistyössä