Kuvaketju kauniista naisista!

  • Viestiketjun aloittaja "oho"
  • Ensimmäinen viesti
Miesvieras -75
Vanessa Hudgens ei jostain syystä näkynyt mulla. On tuttu varmaan kaikille mutta yritän uudestaan.

Sarjan ulkomaalaiset naiset voittaja:




Eikä ole kaunis vain kasvoiltaan!

 
"mies"
Mun mielestä Outi on jollain tapaa tosi kaunis. Sellasella karulla ja vahvalla tavalla.
Karu ja vahva nainen ei voi minulle koskaan olla kaunis. Tulee olo, että siinä on "puolimies". Hyh sentään.

Ketjussa on muuten aika persoonattoman näköisiä naisia suurin osa. Surullisen rahvaanomaista. Mukana on useita naisia, joita en lähtisi edes tapaamaan, jos netissä lähettäisivät tuollaisen kuvan itsestään.

Persoonallinen kauneus ja klassinen kauneus ovat tärkeimpiä hyveitä. "Liukuhihnakauneus" on karmeeta ja samoin miehenomainen kauneus.
 
"mies"
Miesvieras: nyt alkaa löytyä :) Tuossa naisessa on lapsenomaisuutta ja silti tarpeeksi seksuaalisesti voimakasta aikuista naista. Se kuuluu omiin suosikkiyhdistelmiini.

Kaikkein toimivin yhdistelmä itselleni on kiltti mutta vaivihkaisesti tuhma. Suomalaisnaisille erittäin vaikea omaksuttava. Niin helposti suomalaisnainen on vain "yhtä väriä", joko liian selvästi kiltti tai liian selvästi tuhma. Ristiriitaisuus, hienostuneisuus, monivivahteisuus sekä eroottisuus puuttuvat tosi monelta. Sellainen sanotaan shampanjan kuplivuus.
 
voi nyyh
[QUOTE="mies";28900151]Karu ja vahva nainen ei voi minulle koskaan olla kaunis. Tulee olo, että siinä on "puolimies". Hyh sentään.

Ketjussa on muuten aika persoonattoman näköisiä naisia suurin osa. Surullisen rahvaanomaista. Mukana on useita naisia, joita en lähtisi edes tapaamaan, jos netissä lähettäisivät tuollaisen kuvan itsestään.

Persoonallinen kauneus ja klassinen kauneus ovat tärkeimpiä hyveitä. "Liukuhihnakauneus" on karmeeta ja samoin miehenomainen kauneus.[/QUOTE]

Vai että ihan surullisen rahvaanomaista. :D :D

Mutta pistähän nyt itse kuvia niistä sinun mielestäsi kauniista naisista. Mielenkiintoista nähdä, kun kerran suurin osa tämän ketjun naisista eivät sinusta kauniita ole.
 
"mies"
Vai että ihan surullisen rahvaanomaista. :D :D

Mutta pistähän nyt itse kuvia niistä sinun mielestäsi kauniista naisista. Mielenkiintoista nähdä, kun kerran suurin osa tämän ketjun naisista eivät sinusta kauniita ole.
No Kim Wilde "You Came" -videollaan on aika lähellä naiskauneutta lähempänä nykyaikaa.

[video=youtube;WK76TwRkibQ]http://www.youtube.com/watch?v=WK76TwRkibQ[/video]

Koska nähtiin viimeksi Suomessa noin eloisia, iloisia, energisiä, "säteileviä" naisia, jotka oikeasti ovat naisia? Meillä on paljon mustiin pukeutuvia, surullisia/synkeitä ja miehenomaisia naisia, myös ylipainoisia kuulemma maaseudulla paljon. Kauneus on liikkeessä, olemuksessa, käytöksessä, asenteessa... Naisemme ovat joko miesmäisiä, tätimäisiä jakkupukuihmisiä tai maaseutumaisia turhan useasti. Hehku, leikki ja sen sellainen... Näitä näkee liian vähän. Ikään kuin kukaan nainen ei haluaisi hetkeksikään päästää irti feminismistä ja tasa-arvosta.
 
"mies"
Muita suosikkejani:

Grace Kelly. Hän on yhtä aikaa eroottinen ja klassinen piirteiltään. Oma suosikkikuvani hänestä:

http://okinawaassault.files.wordpress.com/2010/04/annex-kelly-grace_08.jpg

Läsnä on yhtä aikaa kiltteys ja tuhmuus --> kertoo MYÖS naisen älystä!

Viime tyttöystäväni (ulkomailta) muistutti Anne Hathawayta, hänkin on kaunis mutta lähinnä pitkillä hiuksilla.

http://www.whitegadget.com/attachments/pc-wallpapers/131472d1360907472-anne-hathaway-anne-hathaway-photo-1024x768.jpg

Kaula, iho, hiukset ja huulet ovat upeat.

Myös Keri Russellia olen ihaillut nuorempana. Nykykondiksessa ei enää niin nätti. Tämä kuva kolahti joskus 18-vuotiaana lujaa:

http://cdn.uproxx.com/wp-content/uploads/2013/03/Malibu-Shores.jpg

Kaunista on hiukset sekä klassiset kasvonpiirteet, iho ja vartalo.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
"mies"
Yritetääs uusiksi.

Muita suosikkejani:

Grace Kelly. Hän on yhtä aikaa eroottinen ja klassinen piirteiltään. Oma suosikkikuvani hänestä:



Läsnä on yhtä aikaa kiltteys ja tuhmuus --> kertoo MYÖS naisen älystä!

Viime tyttöystäväni (ulkomailta) muistutti Anne Hathawayta, hänkin on kaunis mutta lähinnä pitkillä hiuksilla.



Kaula, iho, hiukset ja huulet ovat upeat.

Myös Keri Russellia olen ihaillut nuorempana. Nykykondiksessa ei enää niin nätti. Tämä kuva kolahti joskus 18-vuotiaana lujaa:



Kaunista on hiukset sekä klassiset kasvonpiirteet, iho ja vartalo.
 
"mies"
Ex-ampumahiihtäjä Magdalena Neuner on myös aivan mahtava.



Ihanan eloisa, lämpöinen nainen kauniilla hiuksilla ja piirteillä.

Summa summarum: Ei tarvita vähiä vaatteita, eikä isoa määrää meikkiä, ei välttämättä suurta määrää korujakaan. Kauneus tulee __raikkaasta__ naisellisuudesta ja erotiikasta, ei suoraviivaisesta seksikkyydestä. Kaikissa näissä on joko tiettyä persoonallisuutta tai sitten henkistä "hehkua" ja ulospäinsuuntautuneisuutta, jota on vaikea määritellä tai selittää. Ja samainen energia ei käänny kuitenkaan vahvuudeksi tai miesmäiseksi. Myös piirteet ovat monella suht klassiset.

Suomalaisista julkisuuden henkilöistä en keksi ainoatakaan oikeasti kaunista naista. Se on aika käsittämätöntä mutta totta. Kaikissa on jokin kovuus tai vahvuus läsnä, joka on kyllä kamalaa. Olen huomannut, että esim. leuka on monella suomalaisnaisella todella voimakas. Pamela Tola on ehkä kaunein, mutta kaukana aivan huippukauniista.

 
Miesvieras -75
[QUOTE="mies";28900304]Ex-ampumahiihtäjä Magdalena Neuner on myös aivan mahtava.



Ihanan eloisa, lämpöinen nainen kauniilla hiuksilla ja piirteillä.

[/QUOTE]

Magdalena on upea! Uusi tuttavuus.

Pamela Tolasta tuo on kyllä hieno kuva, mutta ei ole musta aivan noin nätti kaikissa kuvissa.

Olen samaa mieltä tuon viattomuuden ja eroottisuuden yhdistelmästä. Toimii.
 
"mies"
Magdalena on upea! Uusi tuttavuus.

Pamela Tolasta tuo on kyllä hieno kuva, mutta ei ole musta aivan noin nätti kaikissa kuvissa.

Olen samaa mieltä tuon viattomuuden ja eroottisuuden yhdistelmästä. Toimii.
Great minds think alike ;) Nyt meidän pitää vaan alkaa viemään tätä sanomaa eteenpäin naisille. Olisi mukava järjestää vaikka seminaari aiheesta.
 
"mies"
[video=youtube;7DhzzclijRs]http://www.youtube.com/watch?v=7DhzzclijRs[/video]

Erin, Erin, Erin... Kaikinpuolin säteilevän kaunis.


Data on tuossa sopivasti lohduttamassa :)

No "makunsa kullakin" tietenkin ei siinä. Mutta minusta Erin on todella tunkkaisen näköinen. Tunkkainenkaan nainen ei _voi_ olla minulle kaunis nainen. Martina Aitolehti on ääriesimerkki siitä mitä tarkoitan. Erin ei ole kaukana.
 
[QUOTE="mies";28900377]


Data on tuossa sopivasti lohduttamassa :)

No "makunsa kullakin" tietenkin ei siinä. Mutta minusta Erin on todella tunkkaisen näköinen. Tunkkainenkaan nainen ei _voi_ olla minulle kaunis nainen. Martina Aitolehti on ääriesimerkki siitä mitä tarkoitan. Erin ei ole kaukana.[/QUOTE]

Mitä meinaat tunkkaisella tässä yhteydessä? Tän mä haluan kuulla!
 
"mies"
Mitä meinaat tunkkaisella tässä yhteydessä? Tän mä haluan kuulla!
Ainakin

-vaatevalintoja (liian rähjäinen, liian rock, ei mitään hienostunutta, miehinen),
-vaatevärivalintoja (mustaa, tummia sävyjä, tunkkaisia sävyjä),
-meikkiä (mustaa kajalia, mustaa luomiväriä, liikaa meikkiä/"kuollut" kerros naamassa),
-koruja naamassa (halvan naisen merkki),
-tatuointeja (ks. ed.),
-kasvonpiirteitä (miestä lähempänä, ei "eteerisyyttä"),
-hiuksia (huonosti hoidetut, takkuiset, pikimustat),
-yleistä asennetta, eleitä ja olemusta (onko "valoisa", lämmin, energinen, jne. vai enemmän synkeä, liian arkipäiväinen, "pubiruusumainen", "elämän kuluttama")
 
[QUOTE="mies";28900437]Ainakin

-vaatevalintoja (liian rähjäinen, liian rock, ei mitään hienostunutta, miehinen),
-vaatevärivalintoja (mustaa, tummia sävyjä, tunkkaisia sävyjä),
-meikkiä (mustaa kajalia, mustaa luomiväriä, liikaa meikkiä/"kuollut" kerros naamassa),
-koruja naamassa (halvan naisen merkki),
-tatuointeja (ks. ed.),
-kasvonpiirteitä (miestä lähempänä, ei "eteerisyyttä"),
-hiuksia (huonosti hoidetut, takkuiset, pikimustat),
-yleistä asennetta, eleitä ja olemusta (onko "valoisa", lämmin, energinen, jne. vai enemmän synkeä, liian arkipäiväinen, "pubiruusumainen", "elämän kuluttama")[/QUOTE]

okei... :D
 
"mies"
Vaikka en ole lepakko, joku Anna-Sofia Ali-Sistossa on tavattoman eroottista. Kauniilla tavalla. Miehenä olisin aivan myyty hänelle :D
Hänestä en ollut kuullutkaan. Suomalaiseksi aika hyvä. Persoonalliset piirteet, hiukset kauniit, hyvä iho.

Miinuksina:

-ehkä ripauksen liian laiha: oma suosikkini on oikeista paikoista täysi, etenkin lantiosta, mutta pyöreällä tavalla, ei silti liian pyöreällä

-ehkä hieman liian itsetietoinen, kromimainen. Tietty kovuus ja päättäväisyys, joka on mulle iiiiso turn-off _liiallisena_ ja tosi yleinen piirre Suomessa yhteiskuntailmapiirimme takia. Kepeys, leikkisyys, jne. on aina paljon kauniimpaa. Eivät ne sulje pois älykkyyttä ja päättäväisyytä.

Nainen on minulle taideteos ja tunnen taidehistoriaa :) Rakastan naisten tarkkaa arviointia ja olen harrastanut sitä jo yläasteelta alkaen.

Niin, uusimmat missikisat olivat kyllä todella korkeatasoiset pitkästä aikaa. Niissä oli raikkaita ja minusta oikeasti kauniita naisia enemmän kuin pitkään aikaan.
 

Yhteistyössä