Kuvapinoa! Tuoreimmat naamakuvat pinoon. :P

[QUOTE="hop";26492218]Kumipuu tarvitsee kapeammat silmälasit, sitten on tosi näpsäkkä tapaus. :)[/QUOTE]

Noi onkin lähes kivikautiset, uudet lasit vaan on niin kalliit :O :) Viitisen sataa taisin näistäkin hirvityksistä pulittaa.
 
Venakko Milanna
minä Mexicossa, Hpv tohtorin kanssa ja hänen siihteri, kun tultiin

Huom: laitoin lääkärin ja hänen siihterin kasvot pois ja laitoin kaikki heidän laitoksen kuvia ja erilaiset diploomit tai en tie mitä ne oli kan pois jotka oli huoneen käyttävän ympärillä, kun en tiedä saako kaiken olla netissä

 
  • Tykkää
Reactions: Senni Tonnika
"vieras"
minä Mexicossa, Hpv tohtorin kanssa ja hänen siihteri, kun tultiin

Huom: laitoin lääkärin ja hänen siihterin kasvot pois ja laitoin kaikki heidän laitoksen kuvia ja erilaiset diploomit tai en tie mitä ne oli kan pois jotka oli huoneen käyttävän ympärillä, kun en tiedä saako kaiken olla netissä

Näytät paljon vanhemmalta mitä luulin sun olevan.
Olitko jotain 25v-27v?
Näytät jotain 35-vuotiaalta, ehkä sipaisu meikkiä auttaisi?
Huoliteltu olemus usein nuorentaa.
 
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26492366]Näytät paljon vanhemmalta mitä luulin sun olevan.
Olitko jotain 25v-27v?
Näytät jotain 35-vuotiaalta, ehkä sipaisu meikkiä auttaisi?
Huoliteltu olemus usein nuorentaa.[/QUOTE]

Hui kauhee:D, minulle kaikki antavat 16-17v ja nyt yhtäkkiä 35:O :LOL:, no ihan sama..... En mä meikkiä arkisin käyttää, enkä tee mitään itseäni kanssa:D. Jos vain juhlimaan tai jonnekin menossa, niin sitten koko päivän aluks vietän peilin edessä, muuten olen näin 5 min ja valmiina.... ai niin vielä laitaudun ja meikan jonkin verran jos pistän esim mekon päälle:D
 
"vieras"
Hui kauhee:D, minulle kaikki antavat 16-17v ja nyt yhtäkkiä 35:O :LOL:, no ihan sama..... En mä meikkiä arkisin käyttää, enkä tee mitään itseäni kanssa:D. Jos vain juhlimaan tai jonnekin menossa, niin sitten koko päivän aluks vietän peilin edessä, muuten olen näin 5 min ja valmiina.... ai niin vielä laitaudun ja meikan jonkin verran jos pistän esim mekon päälle:D
nuo hiukset on omasta mielestäni aivan liian tummat ja tekee ihon harmahtavaksi ja valjuksi, ehkä ripaus aurinkopuuteria ois ihan hyvä?
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";26492374]nuo hiukset on omasta mielestäni aivan liian tummat ja tekee ihon harmahtavaksi ja valjuksi, ehkä ripaus aurinkopuuteria ois ihan hyvä?[/QUOTE]

Mun iho ei ole harmahtava:O, mutta olen vaalea ja haluan olla valkoinen, siks en mee aurinkoon ja en halua rusketusta. Mä haluan joskus kokeilla pitkää tukka ja eri värinen, kun laihdun taas 50 kiiloiseksi, niin sitten jo haluan olla toisinpäin olla ruskea, kun mulle tulee vaalea tuhkavärinne tukka, teen sen kun laita hiuspidennys pois mitä mulle laitettiin
 
"Mamma"
minä Mexicossa, Hpv tohtorin kanssa ja hänen siihteri, kun tultiin

Huom: laitoin lääkärin ja hänen siihterin kasvot pois ja laitoin kaikki heidän laitoksen kuvia ja erilaiset diploomit tai en tie mitä ne oli kan pois jotka oli huoneen käyttävän ympärillä, kun en tiedä saako kaiken olla netissä

Sulla on tosi pienet silmät ja iso nenä.
 
"Vieras"
minä Mexicossa, Hpv tohtorin kanssa ja hänen siihteri, kun tultiin

Huom: laitoin lääkärin ja hänen siihterin kasvot pois ja laitoin kaikki heidän laitoksen kuvia ja erilaiset diploomit tai en tie mitä ne oli kan pois jotka oli huoneen käyttävän ympärillä, kun en tiedä saako kaiken olla netissä

Repesin, en kuvalle vaan huom. kommentille. Ihanaa että Venakko osaa ajatella edes vieraden ihmisten kannalta tätä nettiasiaa mutta ei omien lastensa, joiden kuvat päätyvät nettiin tahtomattaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood

Yhteistyössä