Kuvat pinoon..mä kehun sut

vieras
Ihana ketju ja täynnä ihanan näköisiä ihmisiä!

Joku tuolla sanoi että "paskaa puhutaan, kun kehutaan". Ajatella kuinka kurja elämä hänelläkin on kun ei näe kaikkea kauneutta ympärillään. Kauneutta on kaikkialla, kun sen vaan NÄKEE.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta:
http://photos-h.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v356/169/86/1017477567/n1017477567_176079_535.jpg
tossa minä ,jos kukaan mua nyt ees muistaa =)
Tosi nätti ja pirtsakka tapaus! Tulee mieleen yks amerikkalainen näyttelijä, en kyllä muista nimeä.
Nytpä muistankin. Kiele Sanchez on tämän näyttelijättären nimi, on mm. Lostissa ja Eri planeetalta-sarjassa.


 
huomHuom
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:


Tää on eka kuva, mikä musta näkyi täällä. Haukkujen lisäksi sai myös mielipiteitä "pelottavan näköinen". Hassua. :D
Ei muuten ole. Ensimmäisen kuvan laitoit sellaisen, jossa sinulla oli suorat hiukset.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huomHuom:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:


Tää on eka kuva, mikä musta näkyi täällä. Haukkujen lisäksi sai myös mielipiteitä "pelottavan näköinen". Hassua. :D
Ei muuten ole. Ensimmäisen kuvan laitoit sellaisen, jossa sinulla oli suorat hiukset.
Niin muuten olikin!

Mutta se kuva katosi kai kun kovalevy kärähti, tän sentään sain täältä uudelleen talteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huomHuom:
Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:


Tää on eka kuva, mikä musta näkyi täällä. Haukkujen lisäksi sai myös mielipiteitä "pelottavan näköinen". Hassua. :D
Ei muuten ole. Ensimmäisen kuvan laitoit sellaisen, jossa sinulla oli suorat hiukset.
Onko tuo kultakutrinen ruusa? Aijai, aivan ihana! En tiedä miksi, mutta tuli mieleen Kaari Utrion kirjat ja niiden sankari naiset =) Harrastaako ruusa keskiajan elävöittämistä? Sinusta saisi ajanmukaisissa vaatteissa aivan mainion mallin! :)

Onko ruusa sinkku? :saint:
 

Yhteistyössä