Kuvaverkosta päiväkotikuvat

Meillä pojan tarhassa otettiin siis kuvat Kuvaverkon kautta. Nyt on se tilaus katsottavissa ja muuteltavissa netissä.
Muuten kaikki ok, mut miten ihmeessä mä saan siihen 3kuvan yhteispohjukkeessa oleviin kuviin muutettua eri kuvat? Eikö siihen pitäis saada kolme erilaista kuvaa? Vai enkö mä vaan tajua? Näyttäähän se tyhmältä, jos kaikki kolme kuvaa siinä vierekkäin on samoja kuvia.
 
nojoo
Meillä sai ainakin vaihdettua ne kuvat. Vasemmassa reunassa näkyi kuva ja siitä pystyi nuolilla selaamaan oikealle ja vasemmalle. Meillä muksusta oli 5 erilaista kuvaa.
 
"Kaiku"
Meillä samainen putiikki ja kyllä sai kuvat itse valita -oikella yläreunassa näkyy kaikki ne kuvat, joita on otettu ja niistä klikkailemalla sai vaihdettua. Oli kyllä tosi vaikeaselkoinen sivu, välissä piti jotenkin tallentaa tms. jotta se valinta jäi muistiin. Ja kallis kuin mikä, vertasin toisen lapsen päiväkotikuviin ja hinta oli melkein kaksinkertainen.
 
nojoo
[QUOTE="Kaiku";25073665]Meillä samainen putiikki ja kyllä sai kuvat itse valita -oikella yläreunassa näkyy kaikki ne kuvat, joita on otettu ja niistä klikkailemalla sai vaihdettua. Oli kyllä tosi vaikeaselkoinen sivu, välissä piti jotenkin tallentaa tms. jotta se valinta jäi muistiin. Ja kallis kuin mikä, vertasin toisen lapsen päiväkotikuviin ja hinta oli melkein kaksinkertainen.[/QUOTE]

Niin tosiaa, oikeassa reunassahan ne oli, eikä vasemmassa niinkuin äsken vahingossa kirjoitin :)
 
Mä en onnistu saamaan siihen kolmen kuvan kollaasiin kun sen yhden ainoan kuvan. Tyhmähän se on tilata sellanen kollaasi jos kaikki kolme kuvista on samoja.
Vaihtoehtoja siellä kyllä olisi, muutama eri kuva on pojasta otettu. Miten ihmeessä mä saan sen... Pitääkö mun soittaa sinne huomenna?
 
Sain mä 3 erilaista kuvaa siihen kolmen kuvan pahvisettiin. Olikohan niin että hiirellä raahasin ne valitut ja pitiköhän välillä tallentaa...? Ei anna enää tehdä just sitä kuvasarjaa, kävin kokeilee. Ei se vaikea ollut, että varmasti onnistuu.
Ihan hyviä kuvia tuli vaik hinta ihan "kiva" :)
 
Dudee
Itellä toiminut moitteettomasti ja kyllähän hyvästä maksaa, nämä mitkään ole ilmaisia. Nämä kuvanmuokkausohjelmat ilmeisesti aika uusia juttuja, joten eiköhän niitä kehitetä kokoajan.
 

Yhteistyössä