Kuvia palstalaisten puolisoista.

  • Viestiketjun aloittaja jukuahaa
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kkkk";29908397]Nuo hiukset näyttää kuin syöpää sairastavalla ihmisellä.[/QUOTE]

Mun mielestä näyttää ihan kuin pää olis ajeltu kaljuks.:O
 
[QUOTE="vierailija";29908151]Miks aina että: "..onpa pelottavan samannäkönen!" Mitä pelottavaa siinä on, jos muistuttaa jotakuta tai joku arvaa samannäkösyyden?[/QUOTE]

Tosiaan! Mielenkiintoinen kysymys. Tätä kannattaa kaikkien pohtia, vaikuttaa hyvin kummalliselta, oon ihan huulipyöreenä täällä.
Olisko uuden aloituksen paikka?

Mä kirjottelen aika paljon. Ihan jokaista sanavalintaa en ruodi.
Mun mielestä on pääasia että tulee ymmärretyks.:rolleyes:
 
Wieruus
[QUOTE="kkkk";29908428]Moni syöpää sairastava näyttää tuolta kun hiukset ajetaan pois ja päänahka on hiuksien kohdalla vaalea, en käsitä mitä hienoa näet tuossa päänahkassa.[/QUOTE]Ja moni ruskettunut näyttää tuolta kun ajaa hiuksensa pois eikä ole kerennyt vielä käristää kaljuaan.
 
[QUOTE="kkkk";29908428]Moni syöpää sairastava näyttää tuolta kun hiukset ajetaan pois ja päänahka on hiuksien kohdalla vaalea, en käsitä mitä hienoa näet tuossa päänahkassa.[/QUOTE]

Noh, eipä se aurinko ole pahemmin päässyt kaiketi päänahkaan paistamaan jos siinä on ollut hiuksia edessä?

Ai mitä hienoa näen?:D Ihan normi pää minusta. Pääasia on mulle se mitä pää pitää sisällään.
 
[QUOTE="kkkk";29908517]Ihmettelen vaan että mitä te näette noissa nahkapäissä joilla ei hiukset kasva, näyttävät sairailta ja isoilta vauvoilta.[/QUOTE]

Ja mä alan ihmetellä että mikäs sun ongelmas oikein mahtaa olla?
 
[QUOTE="kkkk";29908517]Ihmettelen vaan että mitä te näette noissa nahkapäissä joilla ei hiukset kasva, näyttävät sairailta ja isoilta vauvoilta.[/QUOTE]

No mun henk.kohtainen mielipide on, että mies saattaa näyttää hyvältä hiuksienkin kanssa.
Sellainen revitty lyhyt malli "revityillä pulisongeilla" on kiva, ja sopii miehelle myös.
Mutta en kai minä nyt aikuisen ihmisen hiusmalliin puutu. Jokainen olkoot kuten haluaa. Ihan samalla tavalla katson sillä silmällä miestä, oli tukkaa tai ei.:p
 
Wieruus
[QUOTE="kkkk";29908543]En ymmärrä myös sitä että miksi joillakin nuoremmilla on kaljuvillitys, monellako vanhemmalla ihmisellä näet kaljun pään vaikka hiukset kasvaisi, en ole nähnyt kellään, kaljuus on häpeällistä ja rumaa.[/QUOTE]Kiitos päivän parhaista nauruista tähän mennessä!
 
[QUOTE="kkkk";29908543]En ymmärrä myös sitä että miksi joillakin nuoremmilla on kaljuvillitys, monellako vanhemmalla ihmisellä näet kaljun pään vaikka hiukset kasvaisi, en ole nähnyt kellään, kaljuus on häpeällistä ja rumaa.[/QUOTE]

Juu se onkin kaunista, kun on ne viisi pitkää haituvaa ja ne kammataan huolellisesti ristiin "peittämään" sitä paistavaa päälakea.

Kalju pää sopii jos pään malli on kaunis. Ja jos ei tukka kasva liian nopeesti. Nuorempana yritin itsekin kulkea kaljuna yhden kesän - mutta siilihän tuo sitten paremminkin oli, kun ei se kalju vaan sitten pysynyt.

Yritä nyt kestää sinäkin tämä elämä jotenkin. Onneksi kekkosen kuvat ovat nykyään seinillä harvinaisia.
 
  • Tykkää
Reactions: Kurvikissa

Yhteistyössä