Kuvia plussatesteistä

maitzu mä sain samaisella testillä juuri tuollaisen ohuen, punertavan viivan testiajan sisään. Tulkitsin vaan viivanpaikaksi, ja kuukautiset alkoikin päivä-pari sen jälkeen.
Toivottavasti sulla kävis toisin!!
MUTTA nyt aloin sit ite miettiä, et jos kaikki oottekin sitä mieltä, että toi on plussa, niin sittenhän mulla on takana kemiallinen raskaus... HMM..

muoks. tuuhan sit kertoon, kuin kävi! Plussatuulia +++ :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä siellä ainahin jo-ta-hin on yrittänyt tapahtua, mikäli testiin tulee aivan loppukierrolla punertavaa viivasta ja testiajalla.
..ja jos viiva ei siittä vahvistu, on melko varmasti kyseessä juuri Puuhiksen mainitsema kemiallinen raskaus:
Munasolu hedelmöittyy ja hetken koskettaahin kohdun seinämää, antaen näin R-testiin aa-vis-tuk-sen punertavaa viivasta..raskaus ei kuitenkaan sitten jatku.
Näitä on p a l j o n ja moni nainen on niistä autuaan tietämätön jos ei dippaile testejä tiheään= PALJON!
 
Viimeksi muokattu:
Näitä rv 4-6 välillä tulevia keskenmenoja on tosiaan paljon kuten mur-mur sanoikin jo ja suurin osa niistä tapahtuu niin ettei menkat ehdi edes myöhästyä, eli tapahtuu tosiaan vain tuo hipaisu kohdun seinämään joka ehtii heilauttaa hcg tasoa. Itsellä yksi kemiallinen oli juuri semmoinen, ensin vahvaa punakkaa haamua ja sitten negaa ja vuoto alkoi ajallaan. Kahdessa on menkat myöhästyneet, viivaset vahvistuneet ja digi plussannut mutta vuotivat pois dpo20 mennessä. Eli pientä yritystä kiinnittyä mutta luovuttaneet jostain syystä.

Olen muuten ihmetellyt tuota pregcheckeissä toisinaan vastaantullutta ohutta punaviivasta, muutamaan törmännyt netissä mutta itse en moista ole saanut kemiallisissa tai loppuunasti kestäneissä raskauksissa, aina on antanut tasapaksua viivaa oli sitten haalea tai tumma (ja kyseistä testiä olen tehnyt monta). Mielenkiinnolla jään odottamaan tuleeko parin päivän sisään plussa tuommoisen jälkeen, muutoin voisin vähän epäillä että kyseessä on testissä oleva virhe.
 
Mulla on tullu kanssa tommonen ohut punanen viiva pregcheckillä, ihan samalta näytti kun maitzulla, mut nega se oli. Dippasin meinaan samaan pissaan toisen samanlaisen testin ja vielä apteekin oman ja puhdasta negaa tuli, seuraavana aamuna tein vielä 2 testiä - negaa nekin - sit vuoto jo alkokin.

Olin ennen aina luullu et jos tulee väriä se on plussa varmasti mut tolla testillä taitaa tulla joskus jostain syystä värillisiä viivanpaikkoja. Toivottavasti tietysti nyt ei olisi näin vaan tulis vielä kunnon viivanen! :)
 
^^ Noin mäkin ajattelin silloin, että kyseessä olisi ollut vaan värillinen viivanpaikka, koska viiva oli paljon ohuempi kuin kontrolli.
Mut toivottavasti maitzun tilanteessa kyse olis plussasta :)

Mulla on noita samoja testejä taas odottamassa, voisin piruuttani tehdä sellaisen viikon, parin päästä. Voin tulla sit kertomaan faktatietoa asiasta. En nimittäin voi olla raskaana, kun en ole tässä kierrossa ovuloinut!
 
mymosa
Maitzun testissä on kyllä viivanen, mutta itse en uskaltaisi plussana pitää tuon ohuuden takia ja olisin jo kovasti tehnyt uuden.

Itse myös olen davidillä saanut väriviivan, mutta toinen samalainen testi olikin täysin nega, joten ei varmasti ollut edes kemiallinen (koska en myöskään luuloista huolimatta ole silloin ovuloinut).
 
Mä sain syyskuussa davidilla hennon punasen viivan, ja varmistelin sen apteekin omalla ja pregcheck-liuskalla ja kaikki näytti viivasta, samoin o-testi plussasi. Suosittelen lämpimästi jos tulee epäselviä viivoja, kokeilkaa toista testiä, vaikka ovulaatiotestiä jos ei raskaustestejä raaski ostaa. Ovistesti plussaa selkeästi jos virtsassa on raskaushormonia, jo ennen kuin saa raskaustesteihin selkeitä viivoja.

Ei tarvitse sitten turhaan surra ja ihmetellä kemiallista raskautta yhden epäselvän testin vuoksi, testit kun saattaa näyttää virheellisiäkin tuloksia etenkin jos on tuommoinen ohkainen viiva. Eikös cb+ testissäkin ohut pystyviiva ole useimmiten valeplussa.
 
mirkku - hyyyyyyvin haalea viivanen näkyy, väriä en niinkään näe..
..valitettavasti tuosta Predictorista moni on täällä kirjoitelut, että antaa turhia - jopa värillisiä viivasia!:(

Onko kyseessä perus Predictor - ei se "herkkä"?
..tuliko viiva näkyviin testiajan sisään?

Peukuttelend=)bjotta tämä siun viivanen, olisi enne SILLE viivaselle!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
^käypäs vaikka aijaa.com sivustolla, sieltä saa helposti ladattua koneeltasi kuvan sinne sivulle, josta voit sitten copy-paste:ta sen kuvan linkin tänne.

Eli klikkaat tuosta sivulta VALITSE TIEDOSTO (se ensimmäinen siitä) . Sitten etsit sun koneen tiedostoista sen kuvan minkä haluat. Klikkaa siitä alta sitten LATAA. Sitten siihen kuvasi viereen tulee eri koodirivejä, valitse se alimmainen nimeltä URL. Valitse se koko teksti rivi eli esim Aijaa.com - 1234567891.jpg ja tulet tänne takaisin ja copy-paste se rivi tähän tekstikenttään mihin tekstiä muutenkin kirjoitat.

Toivottavasti saat onnistumaan :)
 
Gsha17
Aijaa.com - 9134015.jpg

tossa se nyt sitte olis, toivottavasti onnistu :) Ja anteeksi laadusta.. piti web kameralla ottaa ku muuta ei oo :/ Ja tosiaan livenä näkyy hailakan hailakka haamu, mutta kyllä mie tuossaki kuvassa jotaki nään. Toivottavasti te näätte kans että tiiän et en näe vaa harhoja :(
 
gsha17 mä en ainakaan ton laatusen kuvan perusteella sanois mitään, tarttis saada normaalin värinen kuva. Jotain hailuahan siinä testiviivan kohdalla ehkä on mutta paremmin näkemättä ei voi mennä arpomaan onko viivanpaikka vai haamu, toivottavasti haamu jos raskautta toivot :)
 

Yhteistyössä