Kuvia plussatesteistä

Häiritsee nuo pregcheck liuskat, tämän illan ei ollut kuin vähän vahvempi kuin aamuinen ja haamuja edelleen. David20 puikkokin antanut parempaa punaviivaa tänään. Ei tässä auta kuin katsella ja kuulostella mihin suuntaan raskaus kallistuu..
 
Pikkuinen ihan selkeesti vahvistunut tuo viiva :) toivotaan että menis hyvin loppuun asti! pakko käydä täällä välillä kurkkimassa, vaikka pillerit jo aloitinkin ja niistä on tullut kivoja oireita tissit kipeenä ja turvonneet,järkky palelu ja mahaa nippailee jos en söis noita vannoisin olevani raskaana. viimeksi kierto taas venyi ko 34 ennen kuin alkoi menkat.. mutta tulin toivottamaan plussa onnea kaikille ;)
 
Tämän aamun liuska sama haamuinen kuin eilen, ei tuo dpo11 apteekin omalla plussattu pysyvää sorttia taaskaan ollut. Alavatsa tuntuu jo "kurjalta", tiistaille dpo15 odottelen vuotoa alkavaksi ja kyllähän se sieltä tulee.

Onnekkaita testailuja ja pysyviä plussia toivottelen kaikille! :heart:
 
En tiedä... minulla tämä raskaus ei tunnu etenevän.
Tänään menossa Dpo21, pp19 ja rv 5+0.
Torstaina sain Clearbluen digiin tulokseksi 1-2 ja tuolloin oli siis menossa rv 4+5.
Tein saman testin tänään uudelleen nähdäkseni, ovatko viikot nousseet... edelleenkin testiin tuli 1-2... : /
 
Viimeksi muokattu:
Tein äsken vielä digitestin muutaman tunnin pidätyksellä ja vastaus oli: raskaana 2-3 :)

Iltatuuli :hug: Ja kun kysyit tosta digitestistä, niin itse en testais ennen menkkojen pois jääntiä ettei menis turhaan kallis testi ;) Kun tosiaan pakkausselosteessakin kun oli se taulukko että miten laskee se varmuus jos testaa kuinkakin monta päivää ennen.

Sintu Pitäisköhän oottaa vaikka joku vko siiinä välissä ennen kun uudestaan testaa viikkojen nousemisen toivossa? Siinä selosteessa ainakin luki et vaikka näyttäis muutaman päivän päästä vähempiä viikkoja mitä aikasempi niin voi olla normaalia. Se hcg-taso jotenkin vaihtelee?? Mut sit siinä kyllä luki et oliks se viikon päästä jos testaa ja viikon silloinki tippuneet niin sit lääkäriin. Ja sullahan ei nyt kuitenkaan tippuneet oo ja vaan muutama päivä välissä. Tuskin hätää :) Toivon ainakin kovasti niin :)

Pikkunen No eikä tule :( Ei varmasti täti nyt saa tulla!
 
sintu: voi harmi! Pitäisikö sun käydä verikokeissa ja parin päivän päästä uusiksi, että näkisi nouseeko hcg oikealla tavalla?

pikkuinen: älä nyt tee noita liuskatestejä, muistatko mun viime raskauden haalean liuskan vaikka hcg oli yli 1000. Apteekin omaa vaan kehiin!!!
 
Iltatuuli - kyllä kaikissa siun dippauksissa on haamuiset!:heart:

Sille haamuiselle toivon kovasti vahvistumisia!:wave::heart:

..ja siullahan tänään vasta 10-11 vrk noista ovistuntemuksista..eli kaikki on vielä mahdollista ja viiva saattaa vahvistua parin päivän sisään jo paljon!:)
 
Sintu - siullahan alkujaankin se pikkinen ilmeisesti aika myöhään kiinnittynyt?

Yleensähän se seuraava Digin dippaus olisi siitä ekasta n. viikon päästä jotta näkee, onko HCG noussut..sie dippasit jo parin päivän sisään uudestaan..

Entäpä jos odotteleisit tuonne ensi viikon puolelle - vaikka keskiviikkoon, dippaa silloin uudestaan.:)

Plussatuuloisia:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Iltatuuli hyvältä näyttää etenkin tuo cb! jos tuo piirtyi lähes heti niin raskaana olet =) Muissakin näkyy ihan selkeät viivanpaikat mitä noihin testeihin ei yleensä tule mutta tuo cb:n viiva on samanlainen minkälaisen itsekin olen saanut kahdessa raskaudessa dpo9-10 :) Maanantaina uutta kehiin niin saat varmistuksen :heart: Ja minäkun olin hätähousu testasin heti tuon cb:n jälkeen digilläkin tuloksen raskaana 1-2viikkoa.. heh en mä yhtään houkuttele sua digin ostoon eeeen :LOL:
 
mur-mur kiitos, toivotan niin kovin että vahvistuu. :heart:

ilon lapsi mä en ole itse henk.koht. saanut koskaan noihin apteekin omiin tuollaisia viivanpaikkoja, mutta en kiellä etteivätkö nuo niitä voisi olla. Tekevät mut vaan hulluksi. :cool: Tulivat n. sen minuutin pari testin tekemisestä. Ja tosiaan, mulla on rivi noita apteekin omia negoinakin ja ne ovat ihan negoja. :D ( ai miten testifriikki)..

Digin teen varmaan aikaisintaan ensi ke tai loppu viikosta, jos tarvitsee.

Jännää touhua. Hitto mihin sitä käyttää aikaansa, mutta kun tulos on haaveissa niin voimakkaana.. minkäs teet.

Ilon lapsi jäin vielä miettimään tuota viivanpaikka hommaa, kun noissa oli väriä ihan heti. Lähinnä mietin sillä, että apteekin oman luotettavuus laskee mun silmissä jos noin testiajalla viivanpaikkoja paukkuu.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä minä varmasti raskaana olen, sen verran paljon on oireita:

- rinnat todella arat
- alaselässä paineen tunnetta
- vilustaa
- lämpöä kainalosta mitattuna tänä aamuna 37,4
- tukkoinen/ flunssainen olo
- väsymys; normaalisti saatan valvoa illalla pitkäänkin, mutta nyt väsymys iskee jo klo 21 aikaan
- hengästyn helposti esim. rappuja noustessa
- paha olo tulee jos vatsa pääsee liian tyhjäksi ja samanlaista oloa on myös aamulla, mutta ainakin toistaiseksi olen säästynyt oksentamiselta
- hampaiden pesu aiheuttaa "yökkäys"-reaktion
- pissattaa useammin ku normaalisti
- vatsaa turvottaa
- en tiedä onko tämä oire, mutta hikoilen aika paljon, varsinkin yöllä

Ainoa asia joka minua todellakin huolestuttaa, on tuo hCG:n hidas nouseminen.
Lisää huolta on aiheuttanut tänään lisääntyneet alavatsakivut... ihan kuin ennen kuukautisia.
Mutta jos nämä kivut ovat sitä, mitä pelkään, niin huomennapa se selviää.
Kroppani on ollut aina niin tarkka, että kun kuukautiskivut ovat ilmaantuneet, niin seuraavana päivänä on alkanut tiputtelu ja sitä seuraavana vuoto... joten jännitystä riittää.
Ja vaikka vuoto alkaisikin, voi silti toinen alkioista olla kiinnittynyt ja toinen tulla vuotona pois.

Ajattelin joka tapauksessa painella maanantaina yksityiselle mittauttamaan tuon HCG-arvon, ihan oman mielenrauhani vuoksi... makso mitä makso. =)
 
Viimeksi muokattu:
sintu: mulla kyllä on tullut menkkakivut raskauksista huolimatta eli niistä ei tarvitse olla huolissaan. Kun taas spontaanit keskenmenot on aina alkaneet ensin vuodolla, johon kivut on tullut mukaan vasta myöhemmin. Keskeytyneissä keskenmenoissa ei ole tullut kipua lääkkellisestä tyhjennyksestä huolimatta. Luotetaan siihen, että sulla alkio on vaan kiinnittynyt myöhään eikö vaan ja huomenna saat vähän lisätietoa hcg:stä. Luulisi, että kun teillä oli IVF niin se hcg otettaisiin jokatapauksessa? Eikä se testi maksa yksityisellä, kun n. 30€. jos vaan saat lähetteen puhelimitse ettei tule lisämaksua lääkärikäynnistä. Tsemppiä nyt ja pidetään peukkuja!!
 
Viimeksi muokattu:
Iltatuuli pahoittelut negasta! :hug: mun täytyy sanoo, että itse olen saanut kaikkiin mahdollisiin testeihin haamujen haamuja ja vähän vahvempiakin haamuja, olematta kuitenkaan raskaana..liekkö ollut sitten kiinnitysyritystä. Ja tiedän tasan tarkkaan sen tunteen, kun niitä testejä tihrustaa ja niin kovin toivoo siinä jotain viivasta näkevänsä..:ashamed: nyt täytyy jälkiviisaana itellensä sanoa, että jos on tärpännyt niin ainakin mun kohdalla se näkyy testeissä selvästi ja aika varhaisessa vaiheessa. Kovasti toivon sinulle sitä plussaa!! Vaikka sitten seuraavassa kierrossa! :heart:

Sintu mulla oli esikoista odottaessa ihan karmivan kovat alavatsa- ja selkäkivut! kaikki oli kumminkin hienosti! nyt minua vähän epäilyttääkin niiden kipujen puuttuminen...välillä toki tulee repäisykipuja ja ajoittain jomottaa, mutta ei missään nimessä niin paljon kuin sillon viimeksi. Toivottavasti kaikki on silti hyvin..

Mulla olis nyt ovulaatiosta se kaksi viikkoa eli liekö rv 4+0. Tein äskettäin Pregcheckin liuskatestin ja olipa kiva ker-ran-kin saada siihen ihka oikea punainen viiva! :)

Aijaa.com - 9459276.jpg
 
Ja Sintu74:lle vielä: Mulla on tällä hetkellä ihan menkkamaisia kipuja ja on ollut eilisestä lähtien vaihtelevasti. Ilmeisesti kuuluvat alkuraskauteen, kun kohtu totuttelee alkavaan raskauteen ja kasvaa =) Toivotaan parasta!
 

Yhteistyössä