Kuvia plussatesteistä

P12
Sintu ihan hyvin voi antaa jo tuommoiset viikot, oon huomannut joillekin tulevan 3+ tulos jo dpo16-19 välillä. Onnea rutkasti, tule sitten kertomaan montako sydäntä ultrassa näkyy sykkimässä :heart:

Omaa navan alusta seuraavaksi, mun testeissä alkaa testiviiva unohtamaan että kontrollikin tarttis vähän väriä :D

Aijaa.com - dpo17

Meillä tuskin tuplia on tulossa vaikka hormonit nopsaan nouseekin, ei ole mitään "sukurasitteita" ja tää oli ihan puhdas luomukierto.

P12 rv 4+3 :heart:
 
P12&Sintu: hienot testitulokset molemmilla, teidän pitkiä yrityksiä seuranneena ei voi muuta kuin toivottaa sylintäydeltä onnea raskauksiin ja toivoa, että ihan oikeasti olisi teidän vuoro saada onnistunut raskaus ja vauva vihdoin syliin! Vaikea ja pitkä yritys jättää vaan aina arvet, kävin itse töihin ilmoittamassa, että palaan kuukaudeksi ja edelleen puhuin, "jos meille vauva tulee joulukuussa, niin..." Ei uskalla luottaa vaikka toinen ihanasti itsestään ilmoittelee pikkupotkuilla. Toissa päivänä yllätin itseni itkemässä Bobossa kuinka en ehkä ikinä saa ostaa omalle vauvalle pikkuvaatteita ym. :hug:

malttamaton rv 16+1
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja P12
P12
Sintu mä oon kans aika varma ettei sulla pregnylit mitään viivoja testeihin tee vaan vauvat :heart: Onnea!!

Mä tilasin wondfon liuskoja halpatestiltä kun oletin että ne on samoja kuin pregcheckit. Mutta eipäs ollutkaan! Samankaltaisia ne on muttei liuskatkaan ole toistensa kopioita kun läheltä vertailee. Eilen dpo17 pregcheck näytti superplussaa mutta wondfo oli vain tasavahva, tänään dpo18 wondfokin näyttää superplussaa :)

Aijaa.com - dpo17 wondfo yllä, pregcheck alla

Aijaa.com - dpo18 wondfo

Alan pikkuhiljaa vakuuttumaan ettei omat viivat johdu kemiallisesta raskaudesta vaan ihan oikeasta :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ah, ihania SUPERplussia täällä!! Kannattaa pitää melkein viikon palstatauko, niin saa hyviä uutisia :) :LOL:

Oikein paljon ONNEA P12 ja Sintu74! :heart: Te, jos ketkä olette plussanne ansainneet! :)

Mullakin viivat vahvistu aika hurjaa vauhtia ja ihan vaan on yksi tulossa :) Taitaa vaan tällä tytöllä olla enemmän raskaushormonia :)

Nyt paljon tarraliimaa mukaan teille!! :)

Hennu & Möhkö 12+4
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja P12
Vertailun vuoksi nämä 3 testiä:

28.6 aamupisusta, jolloin kulunut 3 pv edellisestä 2500IU:n piikistä.
Aijaa.com - 10441239

1.7 iltapisusta, jolloin kulunut myös 3 pv edellisestä pistoksesta.
Aijaa.com - 10460647

Tänään 5.7, jolloin kulunut 7 pv viimeisestä piikistä.
Aijaa.com - 10477224

Soitin tänään sairaalalle varatakseni ajan varhaisultraan, mutta sanoivat että pitää odottaa siihen "viralliseen testipäivään" joka annettu Väestöliitolta, jotta näkee mikä tulos silloin? Kumma kun ei riitä, että sanoo viivan vahvistuneen koko ajan.

Ei kai se auta muu ku piinata vielä maanantaihin saakka, vaikka tuloksenhan me jo tiedämme? :heart:
 
Osaako kukaan kertoa kontrolliviivan vahvuudesta?
Onko sillä jokin merkitys, että se haalistuu sitä mukaa kun testiviiva vahvistuu vai kuuluuko sen mennäkin nuin?
Pointtini siis on, tarvitseeko asiasta olla huolissaan? :confused:
On niin vähän kokemusta siitä miten nuiden testien kuuluu käyttäytyä kun plussaa. =)

Esimerkkinä:
27.6 pp9, dpo12 tehty testi:
Aijaa.com - 10436692

Eilinen 6.7, pp18, dpo21 tehty testi:
Aijaa.com - 10483721
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: iloksi
Sintu, koska väriä menee niin paljon itse testiviivaan, ei sitä jää enää kontrollille tarpeeksi ja siksi se on haaleampi =) siellä testin alkupäässä minne pissa dipataan on vissiinki sellainen "väripatruuna" jossa on tietty määrä väriä joka liukenee sitten pissan mukana testissä eteenpäin.. koska testiviiva on ennen kontrollia ja hcg:tä niin paljon, tarttuu siihen kauheasti punaväriä ja kontrollille ei sitten jää enempää kuin vähä :) KORJATKOON JOKU JOS OON VÄÄRÄSSÄ :D eli ei mitään hätää! nyt nauti muru :heart:
 
Viimeksi muokattu:
P12
Tein pienen koosteen omista testeistä lähes jokaiselta dpo:lta tähän päivään, rv 5+0 asti. Jospa olisi jollekin apua kun vertailee viivojen vahvistumista päivittäin :heart:


Aijaa.com - dpo9 kp24 yk15 klo 10:55

Aijaa.com - dpo10 klo 10

Aijaa.com - dpo10 aamu (yllä) & dpo10 ilta

Aijaa.com - Ylin dpo10, keskellä dpo11, alin dpo11

Aijaa.com - dpo11 klo17:30

Aijaa.com - 10456877 dpo12

Aijaa.com - 10456876 dpo13

Aijaa.com - dpo13 a

Aijaa.com - dpo14

Aijaa.com - dpo15

Aijaa.com - dpo16

Aijaa.com - dpo16

Aijaa.com - dpo17

Aijaa.com - dpo17 wondfo yllä, pregcheck alla

Aijaa.com - dpo19

Aijaa.com - dpo21 wondfo

Eipä tässä kai enää kannata testejä tehdä kun sekä pregcheck että wondfo antavat nyt tuota supertummaa plussaa. Vähän on haikeaa himotestaajan luopua harrastuksestaan :ashamed: :D Kolme liuskaa on vielä kaapissa, kyllä mä nekin teen varmasti ensi viikon aikana vaikka lopputulos on hyvinkin selvä jo nyt (täällä voidaan tosi pahoin :x ) :heart:

Tutut tietääkin miten monta kemiallista plussaa mulle on tullut näiden 16kk aikana ja nyt kävi näin ihanasti. Toivottavasti meidän tarinan onnellinen päätös antaa toivoa toisille kemiallisten kanssa kamppaileville :hug:

P12 rv 5+0 :heart:
 
Sain tänään virallisena testipäivänä saman "raskaana 3+"-tuloksen jonka sain jo viime keskiviikkonakin. Erona oli se, että nyt tulos pärähti testiin jo minuutissa kun viime keskiviikkona meni täydet 3 minuuttia. =)

Onko kukaan koskaan avannut digitestiä ja katsonut viivan vahvuutta?
Minä uteliaisuuttani avasin ja hämmästyin kun siellä olikin kaksi testiliuskaa.
Ilmeisesti tuo jossa 2 viivaa, on se jota katsotaan, vai kuinka?

Aijaa.com - 10495715

Varhaisultran sain varattua 25.7, jolloin mulla on menossa 7+5. Tänään ois 5+3. :heart:
 
P12
mur-mur & hennu :kiss:

Sunflower mitä mitä, onko sulla plussaa tulossa!?!? Olis niin mahtavaa jos tulisit nyt mukaan maaliskuisiin :heart:

Digejä en aio enää ostaa enkä muitakaan testejä, kyllä nuo liuskat aika selkeetä hommaa näyttää :heart: Viimeinen liuska meni äsken, tuommoista tuli

Aijaa.com - dpo22 wondfo

Nyt on sitten omat testailut testailtu, jatkossa seurataan meidän vauvan matkaa ultraäänen kautta :heart:

pahoinvoiva P12 rv 5+1 :heart:
 
Sintu - juu, on digejähin tullut availtua;) ja tuossa, joka näyttää R-viikot on aina 2 liuskaa sisällä.=)
..en enää muista, kummanko liuskan viivan vahvuus, kertoo sen R-viikon?
(ehkä kumminhin tuo jossa 2viivasta)
 
Viimeksi muokattu:
Sintu:Minäkin aikoinanik noita digejä availin. Otin sit ihan yhteyttä clearbluen asiakaspalveluun ja noista viivoista kysyin. Ei voi kuulemma niistä päätellä silmin mitään. Voi olla 2,3 4 viivaakin tilanteen mukaan. Ja siellä testin sisässä on joku lukupääte,mikä sen tuloksen antaa. Sano siis,et .ei mitään väliä ole. Oma esimerkkitapaus oli, et molemmissa liuskoissa oli 2 viivaa ja raskaana en kuitenkaan ollut
 

Yhteistyössä