Kuvia plussatesteistä

PikkuKakkonen Itse upotan ainakin pregchekc liuskan heti :) Koska ohjeessa ei ainakaan käsketä jäähdyttää niin en usko, että se vaikuttaisi. :) Ja vielä tuohon viivan vahvistumiseen, mikä kp sulla on menossa? En halua pahoittaa mieltä tai mitään muutakaan, mutta edellisessä keskenmenneessä raskaudessa, minulla ei vahvistunut plussa ollenkaan, ja sain sitten varhaisen km ja vuoto alkoikin sitten myöhemmin. : / Kaikilla se ei tietenkää tarkoita samaa. Toivotaan sulle viivan vahvistumista! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
No jospas minäkin :)



Tänään dpo16. Taustaa: ollaan yritetty kakkosta 08/2011 lähtien. Vuoden yrityksen jälkeen sain plussan, joka meni kesken rv7+0 :'( Sen jälkeen käytiin yksityisellä tutkimuksissa, missä selvisi että meissä molemmissa on vikaa. Tarkoitus oli aloittaa inssit tammikuussa, mutta koska saimme ajan naikkarille parin kuukauden päähän niin jäätiin sitten odottamaan tuota. Uutiset meidän vioista saivat meidät aika pois tolaltaan ja viimeiset viikot ovat olleet raskaita.... Menkkakivut alkoivat jo viime lauantaina (ihan normaaliin aikaan mitä yleensäkin) ja olin varma että peli on pelattu. Menkat ei kuitenkaan alkaneet, menkkakivut jatkuivat/jatkuvat. Olin jo varma, että nyt mun kroppa on aloittanut sekoilun ihan urakalla... mutta tämmöiset mätkähtikin testiin (piti tehdä ihan toinen testi varuiksi). Voi kunpa tämän plussan saisi pitää sen koko 9kk!!! KM jätti jälkensä...
 
Nöhvi Ihana plussa sielä! :) Pahoittelut keskenmenosta : / Tääläkin koettu jo 2 keskenmenoa ja nyt vihdoin sain taas plussan, mutta pelko uudesta keskenmenosta vaan jatkuu. : / Mutta toivotaan, että saadaan pitää pikkuiset mukana ihan loppuun asti! :heart:

Tässä vähän omia testailuita: Aijaa.com - 11492361

Tänään siis rv 4+6 :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Ilyana ja Nöhvi1
Miwwi: voi kuule, arvaa vaan oonko testannut :cool: Tuossa kuvassa oli apteekin oma ja cb (samasta näytteestä, piti varmistaa ettei eka testi ollut viallinen ;) ). No mähän sitten menin samana päivänä ostamaan paketin pc:n liuskoja + puikkomallisen. No sittenhän mä illalla tein semmoisen liuskan (joo en tiedä mitä lisäarvoa siitäkin oli, mutta teinpäs kuitenkin). Pc:n liuskaan tulikin ihan hailurainen viiva :O Mistä hätääntyneenä tein sitten samasta myös pc:n puikkomallisen - siihen tuli vahva viiva :D Ja samassa tajusin ettei sen liuskamallisen testin kontrolliviivakaan ole kummoinen. Eli uuuuuuups, neljä testiä yhdessä päivässä. Joku meni vissin sekaisin tai jotain ;)

Tänään ihan testimielessä tein sen jäljelle jääneen pc:n liuskan, mihin tuli tällä kertaa vahva viiva. Valitettavasti mulla ei ole muita kuvia, mies räpsi mulle järkkärillään noista ekoista testeistä kuvan. Yritin ottaa kännykameralla kuvia näistä myöhemmistä, mutta sain pelkkää valkoista vangittua. Kehtaiskohan siltä pyytää uutta otosta, en tietenkään ole heittänyt testejä pois ;) Eikös Miwwi tuo sun tämänpäiväinen ollut pc? Tänään dpo17 iltapissasta ei ehkä yhtä vahva kuin tuo, mutta kuitenkin lähelle :) Nyt en kyllä testaa muuta kun tuon digin ja sitten toivottavasti viikon päästä toisen (näinhän mä taas lupailen), jos vaan kaikki tuntuu menevän normaalisti.
 
Nöhvi Ota ihmeessä kuvia tänne :) Oliko sulla missä ne muut kuvat, en enää löytäny niitä :D Mä meenkin vissiin vähän edellä raskausviikoissa sua :) Kun voi olla, että ovis oli muutama päivä aikaisemminkin :D Tuo testi oli preckcheck :)

Mullakin kaapissa vielä 2 digitestiä, kokeilen ens viikolla testailla kun haluan näyttöön vielä sen 3+ :D
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä